This morning

7.5K 90 16
                                    


[ Delia ]
Ik sloot de deur van mij appartementje, en gooide de kleine rugzak op mijn rug, op weg naar het adres die mijn baas me had gegeven. Hij had me ook een paar foto's gestuurd, een prachtige villa met misschien wel 5 verdiepingen en ik moest het schoonmaken? In mijn eentje? Er werd specifiek om een harde werker gevraagd, dus heeft hij mij gestuurd, waarom? Ik ben een van de hardste werkers die hij heeft. Niet dat ik een keuze heb hoor, ik doe het om mijzelf staande te houden.
Weetje... mijn leven was niet makkelijk geweest. Oorspronkelijk kom ik ook uit een rijke familie, maar nadat mijn vader alles heeft verloren met gokken en zijn bedrijf inkomsten moeten geven aan iemand om zijn schulden te verlossen konden we de huur niet meer betalen van ons huis, waar beland je dan? Juist, de straten. We hebben daar meerdere weken geleefd, omdat zijn bedrijf na het schandaal failliet ging. En mijn moeder werd depressief en verloor haar moed, mijn vader daar in tegen had zijn laatste centen verspild aan gokken en aan drank. Een verslaafde was hij geworden, mijn vader, waar ik altijd tegen op keek zat met rode ogen tv te kijken met een fles rum naast zich! Ik besloot toen om weg te lopen. Weg van huis, weg van alle problemen, om ergens anders een nieuw bestaan op te bouwen, ik koos voor mezelf.

En zo ben ik hier beland, al weer 6 jaar dat ik die keuze heb gemaakt. En ik heb er geen spijt van, het was zwaar, heb verschillende baantjes gehad. In de 'onderwereld' zijn er genoeg banen voor een 13 jarig meisje eerst werkte ik de eerste jaren bij een bar, schoonmaker van de toiletten met het geld dat ik verdien ging ik op MMA, Mixed martiaal arts. Toen ik 17 was ging ik de prostitutie in, niets met kamertjes hoor, maar je kreeg er meer geld voor. Zo ging ik paaldansen voor een groep mannen, maar weigerde om een privé dans te doen, daarom werd ik ook ontslagen. Nu ga je je vast afvragen: Je bent een vieze slet die seks hebt voor geld, waarom? Nou mijn antwoord is simpel, geld. Ik heb mijn brood nodig net zoals jij, ik heb drinken nodig zoals jij, ik heb onderdak nodig net zoals jij. Maar de manier waarop we het verdienen is anders, ik werk hard voor mijn eigen leven.

Uiteindelijk na een half uurtje lopen ben ik er, ik kijk vol bewondering naar het hek waarachter ik sta, dat is simpelweg de mooiste villa die ik ooit heb gezien. Ik druk voorzichtig op de knop, bijna bang dat ik de bel sloop, waarschijnlijk is dat kleine ding nog duurder dan mijn huur. De deur gaat open en er komt een man met een strak pak en een dienblad in zijn handen aankomen die het hek open doet met een sleutel en kijkt naar mij afkeurend, als of ik weer niet goed genoeg ben maar dan stapt hij opzij om me binnen de hekken te laten. "Ook goede morgen" zeg ik dan maar, en loop langs hem naar binnen naar de villa.

[ Aiden ]
Ik word wakker, knallende koppijn heb ik. Naast me ligt een een of andere blondine, bloot en met veel Botox, maar wat maakt mij het uit? Ze was er goed in. Terwijl ik opsta probeer ik me te herinneren wat er was gebeurt, een gewone avond bij de casino met de mannen was het, tot dat er die damn blondie kwam. Ik pak mijn kleren en trek ze aan. En zoek mijn telefoon en bel mijn chauffeur om me op te halen bij het hotel. Terwijl ik met de lift naar beneden ga doe ik snel een beetje me haar goed door er een paar keer door heen te gaan met mijn handen. Als ik uitstap zie ik een paar wijven naar me kijken, ik knipoog terug en loop naar buiten waar mijn chauffeur staat met de deur al open. Ik stap in en zeg dat ik naar mijn villa wil. "Zoals u wenst sir" antwoord de chauffeur en rijd dan weg.

Als ik zit moet ik denken aan de eerste keer in een limousine, ik was zo exited ik was een idioot. Nu is het niet meer bijzonder, als ik niet zelf rij laat ik me vervoeren door ja wel mijn chauffeur. Ik ben een selfmade almost biljonair, hoe? Simpel, ik ben de baas van een van de beruchtste maffia's van de wereld. Hoe het begon, nou ik was altijd al opgegroeid op de straten, mijn vader was een drugsdealer maar geld geven aan zijn vrouw of zoon? Moest hij niet aan denken, hij had een lege schuur voor ons waar we tussen de wietplantjes konden slapen. Nadat hij mijn moeder had dood geschoten voor mijn ogen omdat ze vroeg om een paar dekens in midden winter brak er iets in mij, ik had met mijn bloed gezworen dat ik wraak zou nemen, misschien niet nu, misschien niet over een jaar maar ik zal mijn revenge krijgen. Met die belofte op zak ben ik weg gegaan, niet helemaal zonder voorbereiding. Had zakken vol wiet mee gesmokkeld en door verkocht, zo ging ik mijn eerste stappen maken, met het eerste geld wat ik verdiende kocht ik eten en lessen om te boksen. Na 3 jaar nog steeds aan het boksen, maar ook op velen andere vechtsporten. En na een jaar, toen ik 18 werd had ik al genoeg geld voor een huis en kocht er een. En toen in dat zelfde jaar had ik met mijn blote handen mijn vader vermoord. Het schot wat ik hoorde van de kogel die hem om het leven bracht was mijn verlossing, zijn dood was mijn verlossing, mijn hoop. Ik heb toen de business overgenomen, en nu 6 jaar later heb ik het gemaakt, ik ben succesvol wat ik heb verdient. Het zat in mijn genen, en nu heb ik alles bewezen. Alleen de sterken blijven over, alleen de sterkste kunnen de top halen, en daar sta ik, alleen en niemand anders.

Als we aankomen word de deur voor mij open gehouden en ik stap uit en loop mijn poort binnen en kijk naar mijn villa die ik na al die jaren heb verdiend, het is een prachtig witte villa aan de rand van de stad in de luxe wijken. Als ik naar binnen loop ruik ik de geur van schoonmaakmiddel, fijn, de nieuwe is er al. Als een ik de hal uitloop de woonkamer in staat de schoonmaakster daar. Afkeurend kijk ik naar haar, ze nog redelijk jong. Met haar dikke zwarte haar in een grote knot op haar hoofd staat ze daar te dweilen. Nog aan het begin van je leven en dan solliciteer je als een huisvrouw? Maar dat is niet een van mijn zaken. Als ik nog even naar haar kijk kijkt zij ook op.

Clean the MafiaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu