[ Delia ]
Ik hoor Aiden schreeuwen over moord, wie wilt hij doden? Diaz en Aiden hoor ik in een rap tempo verder praten. Als ik aan mijn been voel krijg ik nog een pijnscheut door mijn lichaam gaan, dat was geen goed idee. Maar heb ik ooit wel iets goeds bedacht? Nee nou dus dit is geen verrassing. Ik probeer langzaam op de staan en grijp de krukken vast die Aiden nog bij me heeft gelegd. Mooi ik heb die dingen nog. Onhandig schuif ik mijn armen erin en struggel ik zo wel naar de keuken. Dan heb ik een beter idee. Ik ga tegen de muur staan wat de woonkamer en de keuken scheid en luister mee."Nadat die godverdomme razzia of we wat hebben gevonden of niet we gaan er precies daarna Lorenzo Garcia aanvallen. Ik wil hem dood! Hij zit me al jaren te irriteren en ik vind hem al niet zo leuk meer. En als ik zeg dood gaat hij hoe dan ook dood!" Hoor ik Aiden woedend schreeuwen.
"Maar Aiden, ben je niet vergeten dat als we morgen meteen aanvallen het 1 heel slordig is en je oma word op die dag begraven, dan moet je of anders plannen of niet naar je oma gaan tijdens haar afscheid." Hoor ik Diaz verontwaardigd zeggen.
"Maakt niet uit mijn oma is al een week dood dus het boeit me toch niet meer zo veel meer ik wil revenge! Nu binnen een week moeten ze uit mijn zicht zijn anders raak ik hella geïrriteerd. Ik erger me er nu al dood aan ze het moet niet erger worden!" Hoor ik Aiden zeggen terwijl hij heen en weer loopt.
"Dan heb ik een idee, vroeg in de morgen doen we de de razzia, als Lorenzo en Ryan dat nieuws horen zijn ze zo boos en maken plannen om ons dwars te liggen wat ze altijd doen maar dat maakt niet uit want dan daar zijn ze te dom voor. Maar dat maakt niet uit. Dan vallen we hun aan. Als ze denken en in die open kamer voordat ze naar hun capo's gaan om het te bespreken. Vallen we aan, hun capo's weten er toch niets van. Jij en ik, we gaan samen. Alsof het een homie's uitje is." Hoor ik Diaz voorstellen.
Ze willen een Lorenzo en een Ryan Garcia vermoorden? Hoezo? Wat doen hun voor werk überhaupt? Werken ze voor de staat? De fbi? Het leger? Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat het niet vriendelijk klinkt. Totaal niet zelfs. Ik weet niet wat het is maar ik heb het gevoel dat deze mensen gevaarlijk zijn. Misschien horen ze bij een Cult? Of nee... misschien bij een maffia.
"Prachtig. Nu stuur het maar naar naar Sebastian het is al laat, bijna 9 uur en ik heb honger. En Sebastián moet het goedkeuren hij heeft de meeste hersens van ons." Hoor ik Aiden zeggen.
"Het is een heel slordig plan weet je dat?" Hoor ik Diaz nog zeggen.
"Maakt me geen fuck uit ik ben het zat." Hoor ik Aiden wat geïrriteerd terug reageren.
"Zoals je wenst Aiden." Zegt Diaz om het gesprek te beëindigen.
Shit ik hoor ze deze kant op lopen, snel strompel ik met de krukken door de opening en doe ik alsof ik net niet hun moordplan luid en duidelijk heb gehoord. Ze kijken wat naar mij alsof ik een vreemde ben.
"Wat is er met je bene gebeurt, ben je van de trap gevallen?" Vraagt Diaz aan mij, zie ik er zo verzwikt uit?
"Nee, hij daar heeft me in het been geschoten." Zeg ik terwijl ik met een kruk in Aiden zijn borst prik.
"Echt? Man waarom heb je die nieuwe al geschoten?" Vraagt Diaz aan Aiden.
Ik zie Aiden zuchten en is duidelijk geïrriteerd en vermoeid van ons.
"Ze keek op plekken waar ze beter niet moest zijn." Antwoord Aiden terug. Dan loopt Aiden naar de koelkast en kijkt erin. "Zeg eens schoonmaakster kan je ook koken? Je kan wat gebruiken hier uit de kast maar wij hebben honger" zegt Aiden terwijl die 'wij' duidelijk hij en Diaz is, alsof ik geen honger heb.
Ik rol mijn ogen "natuurlijk kan ik koken." Zeg ik terug en geeft Aiden een zetje met mijn kruk dat hij op moet schuiven. Terwijl hij opschuift kijk ik de koelkast in. "Ik kan we spaghetti bolognese voor jullie maken, als jullie willen ten minste." Ik zie ze knikken. Ze zijn blijkbaar nog te beroerd om te praten. Snel zet ik mijn krukken tegen het aanrecht en begin ik te koken.
[ Aiden ]
Als ik Delia zie koken dekken Diaz en ik alvast de tafel en gaan zitten. Had ze ons gesprek gehoord? E weet natuurlijk niets van mijn werk en status. Het moet beter ook zo blijven. We moeten opletten, hoe meer ze weet hoe gevaarlijker het is voor ons. En als ze onze plannen weten en dat ze hier met de baas zit van de beruchte maffia Unfazed Black.Na een kwartiertje zitten we met zijn drieën aan tafel mijn spaghetti te eten, eerlijk, het valt me reuze mee hoe vies het is. Ik vind het eigenlijk zelfs wel lekker. Ze kan serieus wel goed koken. Niet verkeerd, als je mij in de keuken zet om te koken kan je een jaar wachten maar dan is er nog steeds geen voedsel.
Toen Delia naar huis wou gaan met die krukken hield ik haar tegen, waarom? Ik voelde me schuldig. Ze moest dan een uur lopen in het donker om thuis te komen en morgenochtend hier vroeg weer te komen om schoon te maken. Ik kon dat niet maken en heb ervoor gezorgd dat ze hier slaapt. En nu sta ik hier dan, als een gestoorde naar haar staan te kijken hoe ze slaapt. Ze is really beautiful. Haar lange zwarte haar ligt los, het valt me op dat ze niet zoals vele extensions in haar haar heeft zitten proppen, ze is real. Heeft ook geen Botox gebruikt om haar gezicht te corrigeren. Ook heeft ze een prachtige gladde licht getinte huid. Damn, ik begin hard voor je te vallen Delia. Dan ga ik voorzichtig bij haar liggen, bijna bang dat ik haar wakker maak. Ze voelt warm aan, ze ademt neutraal. Voorzichtig sla ik een arm om haar heen.
Morgen gaat het gebeuren, morgen ben ik eindelijk klaar van die kutfamilie. Als ik hun heb uitgewist kan ik weer normaal leven. Ze konden het nooit waarderen dat ik succesvoller werd dan die twee dombo's bij elkaar. Maar ik krijg mijn revenge, ze weten niet dat hun ondergang gewoon zo snel komt.
JE LEEST
Clean the Mafia
Romansa{WRITERS BLOCK, GESTOPT} Jij word de schoonmaakster van een cocky en hot millionaire. Wat gebeurt er als zijn villa niet het enige is dat dirty is? Ze is gewoon een simpele schoonmaker. Tot ze word ingehuurd om schoon te maken in de luxueuze villa v...