[ Delia ]
Maar tot mijn verbazing zucht hij alleen en tilt me weer op terwijl hij met zijn voet weer de deur dichtklapt en naar binnen loopt en me op de bank legt. Wat is er met hem gebeurt? Dronken? Drugs? Ik zou het niet weten."Waarom te fuck zat je in mijn kamer" vraagt hij zonder enig emotie op zijn gezicht.
"... nou... ik was eh... nieuwsgierig" zeg ik, weet ik zelf wel een reden? Nope. Ik was nieuwsgierig maar als ik de tijd kon terug draaien had ik er wel 10 keer op gedrukt en gewoon naar huis gegaan net zoals ieder andere schoonmaakster en niet in privé moeten kijken.
"Je was nieuwsgierig? Ik kon je dood schieten jij stupid woman!" Aiden kijkt boos naar me.
"... sorry Sir" breng ik met moeite uit mijn keel. Maar het ergste is... ik weet dat hij gelijk heeft. Ik ben dom, en hij kon me dood schieten.
Als Aiden dan weg loopt zucht ik van opluchting. Rust. Als ik rond kijk zie ik de butler wat verbaast opkijken. Het is een wat oudere man rond de 50.
"Wil je wat drinken" vraagt hij als hij merkt dat ik naar hem kijk.
"N-nee bedankt" zeg ik snel en went mijn blik af.
Als ik Aiden weer de kamer binnenkomst slik ik. Wat moet hij nou weer?... maar hij zegt zelf niets, hij heeft me een glas water een een paar pijnstillers en gebaard dat ik het op moet eten. Met wat trillende handen eet ik de pilletjes en drink er snel wat achteraan. Hij kijkt en loopt dan weer weg. Oke? Ik zet het glas neer op de tafel en kijk naar mijn been, niet dat er veel te zien valt. Nu ik lig op de bank voel ik eigenlijk hoe moe ik ben. Als ik naar boven kijk voel ik mijn ogen dichtvallen, langzaam val ik in slaap.
Als ik wakker word zie ik Aiden zitten op een stoel, hij leest een boek, een boek?! Ik moet grinniken, en uiteindelijk lachen.
"Wat valt er te lachen Delia?!" zegt hij spottend als hij het boek weglegt.
"Sorry... sir" ik slik en ga rechtop zitten. Het was niet de bedoeling dat ik ging lachen, maar de gedachten dat een beruchte mafia baas een kookboek zit te lezen voelt raar.
"Weet je hoe je het goed kan maken?" Hij kijkt mij uitdagend aan en haalt een hand door zijn haar. Hij is zo aantrekkelijk. En ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet geniet van zijn aandacht.
"Nee sir... wilt u het vertellen" vraag ik rustig en kijkt naar hem.
"Kom eens hier Delia" zegt hij.
Langzaam sta ik op, tot mijn verbazing doet mijn been niet meer zo veel pijn meer, sterker nog, het voelt alsof het er nooit is geweest. Als ik naar hem toe loop trekt hij me naar hem toe en ik zit dan op zijn schoot. Maar zo gênant vind ik het al niet meer, eerlijk? Ik geniet ervan, dat iemand me nog wilt geeft je een gevoel van leven, lust.
"Kom op Delia" zegt hij en hij grijpt me zacht maar vastberaden bij mijn keel.
"I like it rough" zegt hij terwijl hij zijn andere hand op mijn kont legt."Hmm... you do huh?" Ik trek zijn shirt uit zie zijn spieren. Ik leg mijn hand dan op zijn borst en de ander op zijn schouder. De spanning voelt goed. Ik bijt op me lip en kijkt hem naughty aan. Zijn hand gaat van mijn keel en gaat dan door mijn haar. Het voelt fijn. Ik buig me al voorover om hem te zoenen maar dan houd hij me al tegen.
"Je denkt dat je mij zo makkelijk hebt hmm" hij grijnst en fluistert in mijn oor "try better" en haalt zijn hoofd weer weg.
Ik doe mijn schort uit en knoop dan langzaam maar zelfverzekerd de knoopjes van mijn blouse open. Ik laat hem wachten terwijl ik het doe kijkt ik hem aan en glimlach verlegen. Als ik alle knoopjes los hem gemaakt laat ik het bloesje van mijn schouders glijden. Nu zit ik boven op hem met alleen een rok en wat magere ondergoed. Hij bekijkt me van top tot teen en grijnst.
"Je bent prachtig" zegt hij terwijl zijn hand verdwijnt onder mijn rok...
Dan schrik ik wakker. Ik hoor een harde klap op tafel en wat geschreeuw, ik droomde! Ik droomde over hem en... oh nee! Ik kijk snel om me heen en voel aan mijn lichaam, gelukkig, alles is nog aan. Ik zucht half opgelucht, het was maar een droom het gebeurt niet in het echt.
[ Aiden ]
Ik heb haar de pijnstillers gegeven die haar zijn voorgeschreven van de dokter. Dan loop ik naar boven terug naar haar kamer. Ik heb daar expres geen camera's hangen, want alles kan gehackt worden. Al heb je de beste camera van de wereld, beste anti-hack programma, er zijn mensen die erin komen. Daarom verander ik elke maand meteen van telefoon, nummer, e-mail en gegevens. Als ik de kast inloop kijk ik de kans na dat ze de diamanten heet gezien, en na een beetje inzien en naspelen bedenk ik dat die kans pittig groot is. Kutzooi.Ik zet alles weer goed in mijn kast en doe de deur dicht. Dan loop weer naar beneden en pak een salade nog van gister. Als ik aan de tafel zit en begin te eten komt Diaz binnen.
"Aiden... we hebben Ryan Garcia..." zegt Diaz zenuwachtig.
"Nou Diaz vertel sta daar niet te kijken naar mij en zeg waar hij is!" ik kijk hem dringend aan, ik wil het nu doden!
"... Ryan is de zoon van Lorenzo..." zegt hij, hij kijkt me recht aan in de ogen en wacht met spanning op een antwoord, ik kan het lezen in zijn ogen.
"WAT?! LORENZO! IK MOORD HEM!" Ik schreeuw en terwijl ik opsta valt de stoel en ik sla op tafel.
"HET IS TIJD VOOR ACTIE IK WIL HUN DOOD, HUN HELE FAMILIE, IK WIL REVENGE!" ik voel het bloed door mijn lichaam stromen. Ik haat de Garcia's. En ik verlang al hun bloed dat aan mijn handen zit.
JE LEEST
Clean the Mafia
Romans{WRITERS BLOCK, GESTOPT} Jij word de schoonmaakster van een cocky en hot millionaire. Wat gebeurt er als zijn villa niet het enige is dat dirty is? Ze is gewoon een simpele schoonmaker. Tot ze word ingehuurd om schoon te maken in de luxueuze villa v...