[ Delia ]
Ik trek snel mijn arm terug."H-het... Sorry i-ik... euhm... nou..."
Ik kom niet uit mijn woorden. Trillend van de spanning kijk ik hem aan. Zijn gezichtsuitdrukking staat neutraal, alsof hij het had verwacht dat ik daar zat.
"Ik wist allang al dat je hier zat"
Zegt hij op een neutrale toon.
"W-wat? Hoe...? E-en waarom liet u h-het gaan?..."
Mijn stem trilt nog steeds.
Dan doet hij met zijn voet de schuifdeur dicht van de kast en duwt mij er hard tegen aan met zijn lichaam. Onze lichamen raken elkaar, ik voel zijn warmte tegen mijn koude gespannen huid. Hij legt mijn handen bij elkaar boven mijn hoofd en leunt er dan aan, zodat ik niet terug kan duwen.
"Omdat ik hou van het idee dat je mij naakt ziet"
Ik slik.
"Hmm..."
Hij gaat langzaam naar beneden naar mijn hals. Hij komt langzaam dichterbij en geeft er kusjes op. Met met zijn vrije hand gaat hij langzaam onder mijn pyjama jurkje en streelt mijn rug. Langzaam en alleen met zijn vingertoppen maar genoeg om mij te laten huiveren. Als hij over mijn hele rug is gegaan legt hij zijn handen nog steeds onder mijn jurkje op mijn zij. Dan gaat hij naar beneden en hij laat dan mijn handen los. Snel duw ik hem dan ook voorzichtig naar achter.
"N-nee... alsjeblieft"
Stotter ik langzaam. Zijn aanrakingen laten kippenvel achter, en ik wil meer.
"Hmmm... hard to get zie ik"
En hij grijpt me beet bij mijn pols.
"L-laat mij alsjeblieft los..."
Stamel ik, en probeer mijn arm los te krijgen van zijn greep.
"Nee"
Zegt hij zonder enig emotie te tonen en kijkt me aan, alsof ik een domme vraag stelde.
"... o-oke"
Ik weet niets om te zeggen en laat mijn arm hangen, dit is een gevecht dat ik ga verliezen. Ik kijk hem aan en wacht af. Echter het wachten duurt niet lang want hij trekt me naar zich toe. Ik voel zijn warme bovenlichaam door mijn jurkje.
"Zeg eens Delia, je eerste keer hmm?"
Dan draait hij mij snel om en legt zijn handen in mijn nek en duwt me naar voren. Ik begrijp de tip en pak ik de wasbak vast. En dan sta ik gebukt voor hem.
"Je leert snel... zina"
Hoor ik hem achter mij zeggen. Als ik niet beter wist zou ik denken dat hij ervan geniet. Ik kijk achterop maar dan voel ik een harde klap op mijn kont. Nee, had ik beter niet moeten doen. Snel kijk ik weer vooruit in de spiegel waar ik Aiden zie met een zweep.
"We gaan een spelletje spelen Delia, beantwoord de vragen eerlijk of je krijgt een tik"
Zegt hij grijnzend en laat dan een harde tik horen op de wasbak.
"... Ja Sir"
"Mooizo, eerste keer?"
"Ja"
"Vind je mij aantrekkelijk"
"Nee"
Pets! Een harde zweepslag beland op mijn kont. De plek begint al meteen als een gek de branden. Ik probeer snel aan iets anders te denken om de pijn te verminderen.
"Niet liegen Delia we weten allebei dat je mij aantrekkelijk vind. Ooit gerookt?"
"Ja"
"Gedronken?"
"Ja"
"Stout geweest?"
"Nee"
Pets! Er komt nog een striem bij. Het doet me pijn, maar je mag het niet laten zien.
"Je bent erg stout geweest Delia. Erg stout jij."
Ik kijk in de spiegel en ik zie dat hij de zweep weg legt. Dan loopt hij weer naar mij toe en gebaart dat ik mag staan. Langzaam ga ik rechtop staan en kijk wat moeilijk naar mijn kont waar 2 striemen op staan. Zuchtend kijk ik naar hem. Moest dit echt? Waarom had heeft hij überhaupt hier een zweep? Doet hij dit vaker? Er zijn zo veel vragen die in mij opkomen waarvan ik het antwoord niet weet. Hij tilt me op en zet me op de wasbak, liefdevol streelt hij de striemen die hij op mijn kont heeft gemaakt. Dan doet hij nog een stap naar voren en zoent me dan.
[ Aiden ]
Ik zou eigenlijk boos op haar moeten zijn omdat ze in mijn kamer was zonder mijn toestemming. Maar ik kan niet lang boos zijn op haar. Ik heb met haar het spel kunnen spelen en haar eens flink mogen slaan. Maar nu word het tijd voor het echte werk, voor de fun. Ik ga zorgen dat haar eerste keer onvergetelijk is.Ik leg haar voorzichtig op bed en trek haar pyjama uit. Ze ligt voor mij, haar lange zwarte haren verspreid en met alleen lingerie aan. Ik zou liegen als ik zeg dat ik ooit iemand anders heb gezien, zo mooi en zo puur.
[ Unknown ]
Ik heb mijn mannen al geroepen. Ze zijn nu aan het praten over een plan. Maar ik hoef geen plan. Ik wil actie! Het duurt me veel te lang, Aiden staat mij al te lang in de weg. De plek waar hij nu staat zou van mij moeten zijn. Alleen van mij! Nu heb ik een paar domme mannen en heel veel verloren. Maar ik ga terugkomen, de geschiedenis boeken gaan vol staan. Het is mijn tijd, ze hebben mij aangewezen, ik voel het. De handel, geld alles zou weer van mij zijn. En ik zou Aiden geen medelijden tonen, hij moet lijden!Ik sta op van mijn stoel en sla op tafel.
"Komen jullie nog met een plan?! Ik zit hier nu al godverdomme een halfuur te luisteren naar jullie gezeik. Kom met ideeën! Werk! Doe iets!"
Ik zie de mensen schrikken maar dan snel overleggen. Over plannen. Over dingen wat belangrijk zijn, Aiden doden. Ik ga weer rustig zitten en drink uit van mijn rum. Ik hoor de mannen om me heen aan de grote tafel druk praten met elkaar over een plan.
"Wist u dat Aiden een nieuwe schoonmaakster heeft?"
"Is ze belangrijk?"
Vraag ik terug.
"Ik denk het wel sir, ze was de komende dagen niet meer buiten het huis geweest.
Ik spring op, dit is de manier. En ik heb een plan. Een dodelijk plan, een plan dat 2 levens gaat verwoesten.
JE LEEST
Clean the Mafia
Romance{WRITERS BLOCK, GESTOPT} Jij word de schoonmaakster van een cocky en hot millionaire. Wat gebeurt er als zijn villa niet het enige is dat dirty is? Ze is gewoon een simpele schoonmaker. Tot ze word ingehuurd om schoon te maken in de luxueuze villa v...