Razzia

3.6K 57 2
                                    


[ Aiden ]
Als mijn telefoon afgaat om 3 uur in de nacht zucht ik diep. Ik ben dus echt geen ochtend mens. Ik heb nog steeds mijn armen om haar heen geslagen. Ik voel bij haar een vrede wat ik mis. Mensen praten van die bullshit dat iedereen een soulmate heeft, ik wil er nu nog om te overwegen om het te geloven. Als ik uit bed stap pak ik mijn telefoon en loop ik naar mijn eigen kamer. Vandaag is een prachtige dag. En ik zal niet weg gaan tot ik een van de Garcia's heb.

Even later zit ik aangekleed aan de keukentafel en verdeelt het laatste beetje spaghetti en zet dan twee borden klaar en eet zelf dan van een bord.

"Goedemorgen baas" hoor ik hem vermoeid zeggen. Heeft hij de nacht door gewerkt aan een plan? Nee toch, hij moet top fit zijn en hij komt zo uit zijn bed?! Soms vraag ik me echt af hoe ik het met deze idioot zo ver heb geschopt. Maar hij is mijn homie, mijn beste vriend en zou hem niet zomaar ten onder laten gaan. Ik hoor mensen wel eens zeggen dat ik Diaz gebruik, maar als er een ding niet klopt is dat het wel. Diaz helpt me, hij is een soort van rechterhand voor mij, zoals een alfa zijn beta, zo don zo capo.

"Ook goedemorgen Diaz, wat heb je in hemelsnaam gedaan dat je er zo... vermoeid uitziet." Vraag ik en schuift hem een bord aan met de andere helft van het restje spaghetti.

"Dankjewel" Diaz gaat zitten en begint dan ook te eten "ik heb het hele plan met Sebastian gesproken. Over een uur begint de razzia en we moeten om 2 uur klaar staan bij Lorenzo zijn hutje. Dan breek jij in via boven en ik via onder." Zegt Diaz.

"Hmm... klinkt wel prima. Dus ik ga via boven? Hoe wil je dat nou weer gaan doen" vraag ik, als hij denkt dat ik catwoman ben heeft hij het flink mis.

"Sebastian heeft deze nacht nog het huis bekeken, er is een sneaky luik, in de tuin onder de rozen. Hij heeft daarna ons plan uitgebreid en het is serieus een prima plan. Als we via het luik naar binnen gaan dan komen uit in een oude kelder wat aansluit op dat huis. Vanuit daar ga jij naar boven, het is dan 5 uur en zij slapen zeker nog. Jij gaat naar de hoogste verdieping hoger dan hun slaapkamers. Ik geef je 20 minuten om iets te vinden. Dan ga ik over 20 minuten naar de keuken en maak een beetje herrie, door bijvoorbeeld een pan te laten vallen. Ze komen dan natuurlijk uit bed om te kijken wat er aan de hand is, gewapend of niet, ze richten voor zich omdat daar het geluid vandaan komt. Jij moet ze binnen 2 schoten allebei goed raken. Ik kom dan ook uit de keuken en schiet ze allebei een keer van voor, als ik schiet moet jij aan de kant. Als het mis gaat sta jij nog veilig en heb je geen kogel in je. Na het tweede schot ga ik opzij en schiet jij weer. Ze moeten dan wel prettig dood zijn, dan peren we hem gewoon weer, het enige wat we pakken is hun telefoons, verder is er geen tijd om te zoeken naar waardevolle shit." Zegt Diaz.

En ik moet toegeven, Sebastian is een harde werker, en ik ben ook trots op Diaz. Die combinatie is geweldig, Diaz zijn doorzettingsvermogen, duidelijkheid en doelen in combinatie met Sebastian's brein en doorzettingsvermogen zijn een perfecte combinatie.

"Prachtig, ik ben trots op jullie mannen." Zeg ik, en ik meen elk woord van die zin.

Nadat we gegeten hebben zetten we de dingen in de gootsteen en wachten tot we informatie hebben, dodelijke stil is het. We zitten voor mijn telefoon, wachtend op informatie van Roan. Roan, Caleb en Sebastian zijn mee met 100 andere mensen om de razzia goed te verlopen. Ze gaan alle huizen langs, controleren of ze wat verdacht zien. En als er genoeg bewijs is dat ze een verrader zijn, heb ik de het recht gegeven om hen af te maken. Stilletjes natuurlijk, met een mes langs de keel. Pijnlijk, ik wil niet dat mensen twijfelen aan mij. Ik wil mijn macht laten tonen. Altijd.

Dan zie ik een bericht van Roan.

Roan

Goedemorgen baas,
We hebben de razzia gehouden zoals u wenste. Tot mijn schrik hebben we wel 6 mensen het leven beroofd, er zaten 4 bij AKUMA en de rest wouden u doden voor uw wreedheid en uw medogenloosheid. We hebben ze allemaal gedood zoals u vroeg. De rest was clean. We vonden geen verdachte dingen. Sebastian is nu de lijken aan het verbranden, ik ben weer achter mijn computerschermen het gebouw aan het controleren. Wat Caleb nu aan het doen is weet ik niet Sir, na de razzia is hij weer naar huis gegaan.
Ik heb de namen van de mensen opgeschreven:

AKUMA: Lydia Smith, Steve Andersson, Diêgo Jones en Justin Ivanov.
Personen die u wilde doden: Martin Wilson en Astrid Murphy.

Ik hoop dat u er wat aan hebt Sir.

"Fucking Akuma!" Ik wist het, Lorenzo en Ryan hadden een plan om mij down te krijgen, maar dat doen ze erg langzaam. En ik ga straight. Ik zeg waar het op staat.

"Lorenzo is erg actief Aiden. We kunnen nu beter snel gaan" zegt Diaz terwijl hij zijn muts al opzet en zijn handschoenen aandoet. Hij geeft mij ook mijn muts, handschoenen en pistool.

We stappen dan mijn zwarte range in, misschien niet mijn mooiste auto maar het is een geweldige voor in de nacht. Hij is matzwart en is voorbestemd voor dit werk. Ik stap achter het stuur en Diaz stapt naast me in en laad onze pistolen. Ik rij naar Lorenzo. Snel en onopvallend parkeer ik iets verder van zijn huis maar zo dat we er zo in kunnen springen en meteen weg kunnen rijden.

We klimmen gemakkelijk het hek over en roepen langs het hek naar de rozen. Ik volg Diaz want die weet toch de exacte locatie. Diaz haalt dan zacht de rozen weg en springt de kelder in, ik volg hem en doet het Luik weer dicht. Het stinkt naar verrotte eieren maar we zijn binnen. Geluidloos lopen we door de kelder. Dan geeft Diaz het teken dat de timer loopt en ik 20 minuten heb. Snel loop ik de kelder door en trap op en de deur open, ik sta in hun hal onder de trap. Zacht doe ik de deur weer dicht en probeer wat te horen, maar ik hoor niets dan dodelijke stilten. Zacht loop ik de trap op en zoek waar ze slapen. Een van de idioten heeft zijn deur op een kier laten staan. Ik loop zachtjes nog een verdieping hoger en ga boven de trap zitten. Ik ga met mijn rug tegen de muur en als ik draai kan ik met 1 oog nog zien wat er in de gang gebeurt. Geduldig wacht ik af, ik pak mijn pistool en maakt hem al gered, klaar im te schieten. Ik kijk op mijn horloge, binnen een kwartier heb ik het gefixt. Nu wachten op Diaz en dan sla ik toe.

Clean the MafiaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu