Unknown

3.1K 50 0
                                    


[ Delia ]
Ik zie de butler daar staan, verslagen.

"Sorry... meneer het was niet mijn bedoeling" stamel ik.

"Geeft niet, wat doe je bij zijn deur. Ik had gezegd dat je er weg moest blijven? Hij is zijn kamer en beter voor jou ga je weg" zegt hij zuur, alsof hij daar zelf ook iets te verbergen heeft. Heeft hij dat? Hij ziet er zo mysterieus uit eigenlijk... zwart pak, witte handschoenen, een witte doek over zijn arm en keurig geschoren lange dunne man is het. Maar kijkt chagrijnig en zuur, en in deze 2 dagen dat ik er nu ben hem ik hem niet zien lachen, haat hij zo erg zijn werk?

"Het spijt me meneer" zeg ik en ik loop met mijn krukken terug naar mijn kamer. Waarvoor kwam ik ook al weer? ...mijn medicijnen! Shit ik ben ze compleet vergeten. Snel loop ik terug, en ik zie nog net de butler Aiden zijn kamer binnen lopen.

Hoezo mag hij wel de kamer binnen lopen? Snel zet ik met krukken in de gang en loop erachter aan zijn kamer langzaam binnen. Ik zie de butler Aiden zijn bed opmaken. Is dat niet mijn taak? Of nou... was dat niet mijn taak? Ik snap wel waarom hij zo zuur kijkt... hij moet natuurlijk nu alles weer in zijn eentje doen. Snel hinkel ik naar binnen.

"Wilt u misschien mijn medicijnen geven? Aiden heeft ze ergens gestopt meneer en ik heb ze nodig" vraag ik vriendelijk.

"Zoek ze maar lekker zelf" zegt de butler. "Maar als je weer geschoten word omdat je op domme plekken kijkt is het niet mijn schuld" zegt hij en hij loopt weg uit Aiden zijn kamer.

Oke... eerst mag ik er niet in en nu geeft hij zelfs toestemming en loopt hij weg? Heeft hij drugs op ofzo? Snel zoek ik in zijn laatjes naast zijn bed, oplader, slaappillen, condooms en een mes. Waarom is een mes voor nodig om te slapen? Wilt hij koken? Snel doe ik het kastje dicht en kijk rond. Achter die deur is zijn kleding kast en achter die ander is? Ik doe de deur open en zie een luxe badkamer.

Snel loop ik naar binnen en kijk ik in de la onder de wasbak. Hmm... veel zalfjes en crème, deodorant, perfume en nog meer condooms. Jezus is er een la dat ik ze niet vind? Verder zie ik nog wat pillen en tandenborstels met tandpasta. Niks. Helemaal niets. Dan hoor ik de de deur van de kamer open gaan. Shit! Snel kijk ik rond en zie ik een schuif kast, dat is simpelweg een kast 'in' de muur met 2 schuifdeuren die je heen en weer kan schuiven om hem open en dicht te doen. Snel spring ik erin en schuif de deur weer dicht en slik.

Doodstil zit ik in de kast. Het is enorm donker en ik kan niets zien. Ik hoor voetstappen en op dat moment gaat de deur open. Ik kan nog net mijn schreeuw inhouden. Ik hoor de deur weer dicht gaan en op slot. Shit. Ik wacht gespannen af. Ik hoor kleren dat op de grond ploffen en de douche aan gaan. Het is Aiden.

Ik voel de kamer opgevuld worden door stoom en hete lucht. Het word ook in de kast warm. Ik zucht een keer diep, niet dat hij het kan horen want de douche klettert water naar beneden. Ik wapper met mijn handen om wat koude lucht erbij te kunnen krijgen. Ik hoor wat shampoo lessen op de grond vallen. Ik laat mijn hand rusten en voel om me heen. Handdoeken, veel handdoeken en wat zwembroeken. Als de tijd verdergaat word het hier alleen maar warmer. Ik zweet overal en veeg een keer mijn hand mijn voorhoofd droog. Misschien zou het niet opvallen als ik een de schuifdeur een beetje open doe? Ik zet mijn hand tegen de deur en zacht doe ik de deur 1 centimeter open. Mijn ogen moet wat wennen aan dat licht. Ik zie wazig de wasbak en gelukkig geen Aiden.

Na zeker wel een half uur hoor ik eindelijk de douche uitgaan en iemand eruit stappen. Ik hoor hem hier naartoe komen. Ik had dat natuurlijk niet eens bedacht! Hier zitten handdoeken in en wat heeft hij nu nodig?... handdoeken. Precies nu. Ik zie de schuifdeur een beetje opengaan en snel trek ik mijn voet weg zodat hij niet te zien is. Aiden's arm gaat naar binnen en pakt een handdoek. Ik adem zwaar door de spanning. En dat heeft hij waarschijnlijk ook gehoord want dan gaat de schuifdeur met een slag open en pakt hij me eruit naar zich toe, en zijn ogen kijken recht in de mijne.

[ Unknown ]
Ik voel het bloed door mijn aderen stromen. Waar ben ik nu tot in staat? Alles! Ik kan hem nu wel bestormen, mijn handen om zijn blote keel leggen, mijn laatste woorden zeggen die ik wil zeggen en dan wurgen. Ik haat hem meer dan iedereen denk ik. Ik zal gerechtigheid krijgen na wat hij me aan heeft gedaan. Hij is de reden van al mijn ellende. Hij is de reden waarom ik lijd. Hij de reden van mijn medogenloosheid. Het is allemaal zijn schuld. Ik zal hem laten boeten, want als niemand het godverdomme doet doe ik het zelf wel. Mijn wraak zal vreselijk zoet zijn. Hij zou voelen na wat hij me al die jaren heeft aangedaan. Aiden Contreras, mijn target, gaat dit jaar nog oog en oog staan met zijn eigen domme fout, mij uitdagen...

—————————————————

Hey,

Even wat informatie, sorry dat ik meer dan een week niets meer erop heb gezet. Ik had het erg druk met school. Maar vanaf nu probeer ik elke week woensdag een upload te doen. En misschien later wil ik 2 uploads te doen, maar vanaf nu komt er gewoon elke woensdag een upload!

(Ook natuurlijk erg bedankt voor het lezen, ik waardeer het echt heel erg)

Fijne dag verder,

Mara Min Wen

Clean the MafiaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu