Game is on

4.5K 69 4
                                    


[ Delia ]
Ik schrik me dood, ik voel opeens van achter 2 handen op mijn middel en voordat ik kan reageren, ben ik opgetild en zit ik met 2 benen aan 1 kant op zijn schoot. Stil en erg benauwd zit ik er dan, op de schoot van Aiden. Ik voel zijn hand tussen mijn benen en laat het maar toe, ook een hand voel ik op mijn zij. Wat gênant, ongemakkelijk kijk ik naar de grond, maar echt diep van binnen? I kinda enjoy it. Hoezo? Alles is beter dan dat hij boos is op mij.

"... waarom doet u dit?" Hij kijkt me even aan

"Ik dacht dat je gewoon wat rust nodig had" zegt hij grijnzend.

Ik voel me nog ongemakkelijker worden en kijk naar de grond, blozend. Ik kan mezelf wel killen, ik zou het liefst wel door de grond zakken. Als ik dan een hand voel op mijn wang hou ik me adem in, en als ik weer naar hem kijk staat er een grote grijns op zijn gezicht.

"Krijg ik nu dan die lap dance?" Terwijl hij met zijn hand door mijn haar gaat word ik boos, wie denk hij wel niet dat hij is? Snel spring ik van zijn schoot af.

"... Sir! Zie ik eruit als een hoer?" ik veeg snel mijn kleren goed en kijk hem boos aan en pak ik mijn spullen en loop naar een andere kamer zonder op antwoord te wachten.

Hij wilt het dus zo spelen, nou Tinkiewinkie, the game is on.

[ Aiden ]
Ik lach als ze de woonkamer verlaat, het is hilarisch om fun te maken met andermans gevoelens. Ze is makkelijk om fun over te maken, ze loopt weg van problemen, ze kiest de makkelijke route. Ze is geen vechter, ze is een mietje. Maar ik voel me niet voldaan, ik wil meer. Meer fun, maar deze keer moet het haar raken. Het moet raken fysiek, misschien iets van liefdesverdriet. Want een gebroken hart is het mooist, het is prachtig, al die mensen vallen van hun troon, er is 1 ding sterker dan jaloezie en dat is liefde. Liefde maakt stuk, kapot en zwak. En ik ben van plan om met haar de game te spelen.

Als ik weer opsta van de bank ga ik naar buiten naar mijn garage onder de grond, als ik even later in mijn Lamborghini de oprit op ga om naar de maffia te rijden word ik gebeld, wat een kut tijd, hebben die motherfuckers niet wat beters te doen.

"Wat?! Ik kom zo ben er binnen 30 minuten" Snauw ik.

Ja mr. Contreras, maar we hebben een probleem..." hoor ik mijn andere Capo zeggen.

"Wat zei je?! Probleem?! Wat?! Jij legt het beter goed uit als ik er ben Sebastian." Schreeuw ik terug en hang op en de poort word door mijn butler open gedaan en ik rij weg, op naar de andere stad waar mijn business staat, een prachtig grote wolkenkrabber midden in de stad.

[ Delia ]
Als ik hem weg zie rijden, nee beter verwoord is scheuren, voel ik me opgelucht. Naast de butler ben ik alleen thuis, het geeft me ruimte en meer zelfverzekerdheid. Als ik rondkijk zie ik dat ik bij de trap ben aangekomen maar ik bedenk dat ik 3 dagen mag doen van het hele gebouw, en ik heb niet eens de keuken en alle andere kamers gedaan beneden! Jezus hee als ik naar de keuken loop en daar begin zie ik in de kast niet 1, niet 2, niet 3 maar misschien wel 19 flessen drank staan! En als ik de andere kant van de kast open zie ik nog meer staan, maar ook zakjes, en als ik het oppak zie ik hasj erin zitten en cocaïne. Zuchtend doe ik de kasten dicht. Stel je voor dat hij dronken is... nee Delia hou je kop erbij en maak schoon wat je baan is.

Terwijl ik schoonmaak hoor ik iemand hoesten en draai me snel om, daar staat een andere jongen man, blond en een stuk minder gespierd.

"Goede middag..."

de man kijkt "noem me maar Diaz." Zegt de jongeman.

"Wat doet u hier? mr. Contreras is niet thuis" en tot mijn verbijstering begint Diaz te lachen

"het is niet grappig meneer" zeg ik nog en hij kijkt dan weer naar mij.

"ik woon hier" antwoord hij.

"... Oh excuseer me meneer, ik wist niet dat u hier ook woont" antwoord ik terug en Diaz knikt en kijkt bedenkelijk naar mij, maar dan loopt hij weer weg. Ohh god, waarom te fuck leeft er nog iemand hier? Maar goed, nu vraag ik me toch wel af hoeveel er wonen, ze hebben 7 slaapkamers had ik geteld, maar niet hoeveel er werden gebruikt. Maar dat is iets voor later in de avond, eerst moet ik alles beneden nog doen.

[ Aiden ]
Als ik aankom zie ik Sebastian al staan, als ik mijn auto geparkeerd heb loopt hij op mij af.

"Meneer we hebben een groot probleem" zegt hij zorgelijk als ik uit de auto stap.

"nou waar wacht je op, beter begin je nu maar met vertellen!" Ik loop naar binnen en hij loopt was kakkerig achter me aan, het is maar dat hij het slimste brein heeft anders had ik hem allang afgeslacht. Als ik naar mijn kantoor loop begroeten mijn mannen en gaan dan weer aan het werk. Als ik bij mijn kantoor aan kom ga ik zitten en kijk zonder uitdrukking naar Sebastian

"nou, komt er nog wat uit je smoel?" snauw ik naar Sebastian.

"Sir... Lorenzo weet van onze missie, er loopt ergens een verrader rond. We kunnen het niet door laten gaan" hakkelt Sebastian.

"Wat! Onmogelijk! Bekijk de camera beelden, nu!" Woedend spijt ik de vaas met bloemen van de grond en kijk naar Sebastian aan die knikt.

zoals u w-wenst sir" zegt hij stotterend en loopt snel weg mijn kantoor uit. Ik roep iemand die langsloopt om de vaas op te ruimen en dat hij ondertussen dat doet ga ik door wat documenten. Wie zou het kunnen zijn?

Clean the MafiaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu