~20~

1.5K 70 13
                                    

Yanağına akan mavi rimellerle bana doğru baktı. Ağlıyordu ve çaresizce bakıyordu.

"Gülaay!"

Dedi ağlayarak. Hızla aşağı inmemle Tülin sarıldı.

"Gülay yardım et n'olur!"

Herkes aşağı toplanmıştı yine.

"Ne istiyorsunuz Tülin'den?"

Dedim şaşkınlıkla. Ali kolumdan tutup arkasına çekti.

"Uzak dur Gülaydan. Seninle hesaplaşacağız demek para istiyordun he!"

Ali'nin arkasından çıkıp yüzüne tokat attım.

"Ne istiyorsun onlardan sen? Tamam bak ben buradayım ama Murattan ve ailesinden ne istedin sen?" Fırat atıldı.

"Tülin bizi ihbar etmekle tehdit etmiştir ve zengin olmasına rağmen yüklü miktarda para istemiştir. Seninle bir alakası yoktur."

Zorakisi yutkundum.

"Şimdi Tülini geri getiriyorsunuz. Derhal şimdi!"

Ali başını salladı ve Fırata baktı.

"Tülin Fırat Akoğlunu tehdit etmenin, şantaj yapmanın bedelini ödeyecek."
Dedi Fırat amca ve derin bir iç çekti.

"Ya Ali'yle ya da benimle imam nikahı ile evlenecek.

Tülin hızla Fıratı ittirdi.

"Ne diyorsunuz siiiz? Bırakın beni iğrenç insanlar!"

Ali'ye baktım. "Sakın Ali. Onu Şimdi bırakıyorsunuz?"

Fırat başını salladı ve korumalara işaret yaptılar. Korumalar yaka paça sürükleyerek benim ilk tutulduğum odaya kapattılar Tülini. Konakta sadece Tülin'in yürek yakan çığlıkları yankılanıyordu.

Derin bir nefes alıp verdim.

"Fırat amca o bir hata yaptı ama farkına varacak. Tülin'i bu intikama karıştırmayın."

Dedim ve Halimeye baktım. Başına birşey bağlamış şişmiş gözlerle bakıyordu.

"İntikamı geride bırakacak bir konu var. Halime'nin oğlunun yaşadığı kanıtlandı."

Halit şaşkınca Halime'ye bakarken Ali kolumu cimciklemişti ki bağırdım.

"Metin sırf Halime başkasından çocuk yaptı diye elinden almış."

Halime bağırarak yanıma geldi ve yüzüme tokat attı.

"Sus suuuss suuus."

Yüzümü tuttum.

"Senin attığın o tokat canımı birkaç dakika yakar ama senin canın yıllardır yanmış sıra kül olmasında Halime hanım."

Saçımı tuttu. "Sus dedim sanaaa!"

Hızla ittirirken Tülin'in ağlayarak odanın camından baktığını gördüm.

Bir Avuç HüzünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin