~10~

2.3K 91 26
                                    

Bakalım bu bölüm neler neleeer olacaaak;))

Yüzüğü göle girmesiyle hiç düşünmeden nefes alıp hızla atladım.
        ****************************
Gözlerimi yavaşca açıyordum ve açtıkça etraf netleşiyordu. Sonuna kadar açık bir pencere ve küçük tülü dışarı doğru uçuşuyordu. Esinti tüylerimi diken diken ederken ani gelen fırtına saçlarımı da uçurdu.

Yavaşca yerimden doğruldum ve yanımda ki tek kişilik koltukta oturan Ali'yi gördüm.

En son olanlar hafızama yerleşmişti. Ali'nin yüzüğü fırat nehrine atması ve hemen atlamam, suyun içindeyken fazla su yutmuştum ama yüzüğü alıp hemen boynuma takmıştım tabi gittikçe suya batarken yoldan geçenlerden birinin su'ya atlamasıydı sonrası ise suyun içinde ki karanlık.

"Ali"

Hızla doğruldu ve sakallarını kaşıdı. Kollarını tuttu ve hemen pencereyi kapadı.

"Hastanede miyiz?" Başını salladı. Hemen ellerimi boynuma getirdim ve yüzüğü gördüm. Derin bir nefes alıp verdim.

"Onun için atladın, ölüyordun az kalsın! Bir buçuk aydır seni aramayan bi herif için ölüyordun."

Gözlerine baktım.

"Onun için ölürüm ben! Burada olduğumu bilse beni hayatta bırakmaz." Karnıma şiddetli bir ağrı girmişti. Sanırım suyun içinde üşütmüştüm.

"Sen neden o yüzüğü attın?"

Yutkundu ve kafasını pencerenin dışına çevirdi.

"Sinirden oldu."

Kapı açıldı ve doktor girdi içeriye. Orta yaşlarda bir adamdı.

"Geçmiş olsun iyi misiniz?" Başımı salladım.

"Başım ve boğazım çok ağrıyor, bide karnım da ağır bir ağrı var."

Başını salladı.

"Çok su yutmuşsunuz, boğazınız ondan ağrır, başınız da sinüzitten."

Dedi ve elinde ki kağıda baktı.

"Yaptığımız testlerle siz de bebeğiniz de gayet iyi, ağrılarınız normal."

Yüzüme tokat atılmıştı sanki ve yüzüm yerine yüreğim yanmıştı.

"Bebek mi? Raporları karıştırdınız herhalde doktor bey."

Tekrar kağıtlara baktı.

"Gülay Akoğlu değil mi?"

Ali'yle birbirimize baktık.

"Haberiniz yok muydu? Tebrikler hamilesiniz." Dedi.

"Hastanemizin kadın doğum doktoru doğumdan çıktı ve bugün fazla kalabalık değil isterseniz o da baksın. Geçmiş olsun." Dedi ve çıktı.

Hızla sedyeden kalktım ve ayakkabılarımı giydim.

"Ali ben doktora gidiyorum. Bu doktor yanıldı kesin." Dedim ve askıya asılan montumu giydim.

"Bence de"

On beş dakika bekledikten sonra doktora girmiştik. Karnım acayip ağrırken dik durmaya çalışıyordum.

"Bugün bir kaza oldu da, ben nehre düştüm sonra doktor hamile olduğumu söyledi. Biliyorum randevu almadan bakılmıyor ama-"

Ali konuşmaya başladı.

"Bebeğin sağlık durumu için."
Doktor arkasına döndü ve çekmeceyi açarken Ali'ye baktım.

"Muayane etmesi için." Diyerek fısıldadı kulağıma.

Bir Avuç HüzünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin