~26~

1.4K 67 12
                                    

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum💫

"Git, ölmek istemiyorsan git."

Ali sinirle bağırırken yüzü kıpkırmızı olmuştu. Murat ise derin bir iç çekti ve silahı Halimeye doğrulttu.

Vurmazdı biliyorum, Ali'yi korkutmak için yapıyordu. Adım kadar emindim.

"Sakın ateş edeyim deme Ali." Halime dimdik durdu.

"Sen beni mi vuracaksın? Sende o cesaret var mı hee!"

Dedi ve Muratın namlusunun önüne geçip başını yasladı.

"Ana geç şuraya!"

Halime eliyle Ali'ye durması için işaret yaptı.

"Gülay Ali'nin oldu, karnında onun bebeğini taşıyor. Gülay Ali'nin oldu anlıyor musun? Gülaaay Ali'nin olduuuu."

Murat kaşlarını çatarak bakıyordu.

"Gülay hiçbir zaman onun olmadı. Zorla kaçırıp istediklerinizi yapınca sizin olmuyor bu bir, ikincisi o bir obje değil kadın."

Ali'ye baktım.

"Bırak gideyim işte. İlk gün ki yaptığımız plan şimdiye kısmetmiş. Lütfen bırak."
Ali başını salladı.

"Bırakmam Gülay."

Murat Halime'ye baktı.

"Sen bi çekil aradan." Dedi ve kolundan tuttuğu gibi dışarı sürükledi.

"Anama dokunma laaan."

Dedi Ali ve Murata ateş etti. Murat ise Halimeyi itiklediği sıra duvarın arkasına geçti.

Sandığın üzerinde duran gaz lambasını aldığım gibi Ali'nin kafasına vurdum.

"Muraat iyi misin?"

Ali yere düşmüştü Murat hızla girip kapıyı kapatıp kilitledi. Halime kapıya vururken Ali düşürdüğü silahı almaya çalışıyordu ki ayağımla ittirdim ve silah Muratın ayağına çarptı. Murat hızla silahı aldı Ali ise hızla ayağa kalktı ve yüzüme tokat attı.

"Laaan."

Ali Murata tekme savurmuştu ki Murat Ali'nin bacağını tuttu ve Ali sertçe yere düştü. Murat yakasına yapışıp kafa attı.

"Hani baban ve amcaların yokken vuramıyorsun çünkü sen bir hiçsin Ali. Sen bir hiçsin."

Dedi ve gözüne iki tane yumruk attı.

"İstediğin kadar diren buradan çıkmayacaksınız."

Murat Ali'yi umursamadan kolunu tuttu.

"Odaya girdiğimde bu kollarınla Gülayın ağzını kapatmıştın, şimdi ise tokat attın."

Dedi ve hızla çevirdi. Ali can hâliyle bağırırken kütleme sesi duyuldu.

"Aaaah aaaah."

Kolu kırılmıştı sanırım. Murat'ın kollarına attım kendimi direkt ve kokusunu içime çektim. Kokusu burnuma gelirken gözlerim dolmuştu.

Bir Avuç HüzünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin