~27~

1.5K 69 17
                                    

Akoğulları karşımızdaydı Fırat haince bakarken Halit, Vahit, Halime ve Ali yanındaydı.

Ali'nin kolu sarılıydı sanırım kolu kırık olduğu için hastanedelerdi. Ali öne geçti ve bana baktı.

"Ve herşey biter."

Dedi Ali sertçe. Halitin silahı Murata doğrultmasıyla Barış abi önüne geçti.

"Gelin hanım kan dökülmeden gel istersen." Dedi ve Nurgüle baktı.

"Sende kızım. Rezil ettin bizi tüm halfetiye. Anan dünden beri fenalık geçiyor."

Fırat bağırdı.

"Derhal ikiniz de bizim yanımıza geliyorsunuz."

Muratın koluna girmiştim. Gitmek istemiyordum, artık o cehenneme gitmek istemiyordum.

"Ben Buğrayla evlendim. Artık onun soyadını taşıyorum." Dedi ve Buğra'nın elini tuttu. Hepsinin gözleri kocaman açıldı. Halime ise hemen bağırmaya başladı.

"Dünden beri fenalık geçiyorum evde. Bir evladıma kavuşmuşken diğer evladımdan oldum. Ben ne talihsiz anayım."

Murat bağırdı.

"Gülaya ettiğin kötülüklerden dolayı mutlu olmayı haketmiyorsun sen."

Halime atılacakken Ali bağırdı.

"Anama laf atmak sana düşmez sen kimsin lan?"

Murat sırıttı.

"Ben Gülayın aşık olduğu ve onu da alıp buradan gidecek olan adamım Ali haysiyetsizi."

Halit bağırdı.

"Sus lan. Sen bizim intikamımızı bozamayacaksın gerekirse öleceksin ama intikam planlarımızı bozamayacaksınız."

Hepsi birden bana baktı.

"Gelmeyecek misin Gülay?"

Başımı salladım.

"Ben artık gelmek istemiyorum, o cehenneme bir daha dönemem."

Murat bana baktı.

"Dönmeyeceksin zaten, ölürüm de buna izin vermem." Barış abi bağırdı.

"Ben varken kimse bir yere gitmiyor."

Halit silahı Barış abi'ye doğrulttu.

"Demek sen ölmek istiyorsun he! Öl o zaman."

Nurgül çığlık atarak Barış abinin ortasına geçmişti ki Murat'ta Barış abiyi geri çekmeye çalışıyordu.

"Biz neden buradayız? Hastanenin kantinine çay içmeye mi geldik biz! Gülay ablam fenalaştı peki doktor ne dedi biliyor musunuz?" Dedi ve soluklandı.

"Eğer daha fazla strese girerse bebek düşermiş. Erken doğum riski var ve bebeğin ölü doğma ihtimali.  Artık Gülay ablanın doğuma kadar rahat olması gerekiyor. Stresten uzak durması gerekiyor ama siz." Dedi ve yutkunup devam etti.

Bir Avuç HüzünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin