Sietve szedtem lábaim az iskola felé, hiszen késésben vagyok. Vagy is már tiz percet késtem, mert elaludtam és lekéstem a buszom. Persze barátnőm jól leszidot ezért, szoval elégé sietnem kell.
Ahogy kanyarodtam le, véletlenül egy srácba ütköztem és ami volt a kezében ennivaló, fele a ruhámon másik fele a földön kötöt ki.
- Annyira sajnálom.- hajoltam le és probáltam összekaparni. Ez olyan tipikus én.
- Semmibaj.- huzot fel. Mikor rá néztem még a lélegzetem is elált. Éj fekete haj, hozzá ugyan olyan szempár. Tökéletes arcvonás, cseresznye szinű száj, ahogy haladok lejebb láthatom tökéletesen kidolgozot testét és tetoválásait. Túlságosan végig mértem mert ahogy újra vissza néztem rá egy önelégült mosolyt küldöt felém.
- Kifizetem.- vettem elő pénztárcám.
- Nem kell.- nyomta vissza a tárcám és ebben a pillanatban jött egy üzenetem.
- Az iskola!- csapok fejemre.
- Ilyen ruhában nem mennék.- néztem meg én is felsőm. Most mit csináljak?
- De nincs más.- sohajtottam. - Akkor viszlát.- kerültem ki.
- Mi a neved?
- Kim Hana!- kezdtem el futni.Feleslegesnek tartotam elmenni az iskolába már ezért, felhivtam barátnőmet hogy nem megyek be. Persze meg kérdezte miért én meg elmeséltem neki hogy mi is történt. Szóval végig sétáltam, buszoztam ilyen ruhában és otthon megfürődve döltem be az ágyamba. Kockulás után tanultam és le mentem enni. Szerencse hogy bátyámal élek. Anyuékról ne is beszéljünk. A testvéremet Kim Namjoonak hívják és zeneszerző, dalokat ír meg ilyesmi. Sokat van a stúdiójában és sokszor utazik Amerikába. De nem baj, ha ezt szereti csinálni had csinálja. Nem sokára én is tizennyolc éves leszek, most lesz az éretségi meg ilyenek és nagyon izgulok, hogy sikerülni fog- e. Reménykedjünk.
Jön egy értesités ezért megnézem.
Jeon Jeong Guk ismerősnek jelölt. Profil alapján ez a mai srác. Vissza jelölöm, me mért ne?
Egyből jön egy üzenet.Jeong Guk: Szia:)
Én: SziaJeong Guk: Jösz nekem egy kajával.
Én:Mondtam,hogy
kifizetem!Jeong Guk: Fizethetsz máshogy is
Én: Hogy?
Jeong Guk: Gyere el velem egy kajáldába.
Én: Nem is tudom....
Jeong Guk: Kérlek! Azért mert miattad éhen haltam!
Én: Oké! Csak ne
váldolgas! Hol találkozunk?Jeong Guk: Mondjuk ott ahol a kajám a földön végezte. És hatkor.
Én: Rendben
Itt az első rész remélem tetszik❤️
YOU ARE READING
Average relationship[ff.jungkook/bts] [Befejezett]
FanfictionSziasztok nyuszifülek💕🐰 Egy új sztorival jövők Remélem tetszeni fog❤️ Jess❤️ "Sietve szedtem lábaim az iskola felé, hiszen késésben vagyok. Vagy is már tiz percet késtem, mert elaludtam és lekéstem a buszom. Persze barátnőm jól leszidot ezért, sz...