3 évvel később
*Hana szemszöge*
Két éve hogy Jungkook el vett felségül, most öt hónapos terhes vagyok kisfiúnkkal.
Még mindig a szalonjában dolgozik Hoseokal és Yugyeommal, akik ép versenyeznek hogy ki legyen a keresztapa.
Suli után elsőnek egy gyárban dolgoztam mint gyári munkás, azután föl mondtam mert Jungkook is mondta hogy ennél többre vagyok hívatott és kis pénzért dolgoztam éjjel-nappal.
Össze költöztünk, vagy is én hozzá, ezért is mentem el dolgozni.
Végül egy magazin cégnél lettem be osztva mint szerkesztő és úgy jutottam fel ódáig hogy legyen egy saját irodám és asszisztensem.
De most jelenleg férjem sehova nem enged, így hát dolgozni se mehetek.
Terhes vagyok, de néha be nézek mi a szitu ott.
Jimin és Hani együtt vannak és Jimin nem rég vett annyi bátorságot hogy meg kérje Hani kezét, igent mondott.Jelenleg most barátnőmnek segítek ki választani esküvői ruháját, már tízet fel próbált de mindegyikhez volt valami ki fogássá mért nem.
Ki jön és el áll a szavam, fel lép arra a kis valamire aminek nem jut eszembe a neve és tükörből rám nézve kérdez.
- Na?- néz rám reménykedve.
- Ez ellen nem lehet ki fogásod!- kellek fel.- Gyönyörű vagy.- ez az a ruha volt amit meg álmodott, onnan tudom hogy elég sokat beszélt nekem róla.
- Tényleg?- simit végig rajta.
- Igen!
- Akkor ez lesz!- mosolyodik el.Ezután elmentünk egyet enni, mert a kis vasgyúróm éhes volt már.
Ez követően pedig haza vitt és páromat vártam haza.- Jungkook, hogy van Jimin?- állítom meg.
- Izgul.- sóhajt.- Na és Hani?
- Már gondolkozom hogy leitattom.- mosolyodok el az ötleten ahogy ő is.
- Nem rossz ötlet.- húz magához derekamnál fogva.- Jól vagytok?- simit nem pici pocakomra.
- Jól, de már ennék!- nézek rá.
- Nem csodálom.- puszil számra.- Vissza megyek mi előtt megszökne.- csókol most már meg. - Találkozunk az oltárnál.- kacsint rám és már megy is.Az esküvő gyönyörű volt, mindketten izgultak de jól sikerült. Olyan volt amire megtervezték.
Annyira romantikus volt mikor táncoltak, meg mikor a pap előtt álltak.
Mégegyszer hozzá akarok menni Jungkookhoz!
Elfelejtettem mondani egy nagyon fontos dolgot.........a kaja isteni volt, már ezé meg érte eljönni.
Nászutat meg nem mondták hova mennek mert meglepetés és nekem se árulták el.
Tuti valami romantikus helyre viszi Jimin őt, lehet oda ahol a giroszt találták fel.
De az Görögország nem? Nem tudom.- Gyere kicsim, ismételjük meg a nászéjszakánkat.- ültet be a kocsiba Jungkook.
Jeon Jungkook életem szerelme, aki fenekestül fel borította az életemet egy jó irányba, mosolyodom el.
- Ismételjük.- hajolok át hozzá egy csókra amit meg is kapok.Nagyon szépen köszönöm azoknak, akik olvasták ezt a kis sztorit❤️
Lehet még ma ki rakom az első részt a Jungkook reader sztoriból💜
ESTÁS LEYENDO
Average relationship[ff.jungkook/bts] [Befejezett]
FanficSziasztok nyuszifülek💕🐰 Egy új sztorival jövők Remélem tetszeni fog❤️ Jess❤️ "Sietve szedtem lábaim az iskola felé, hiszen késésben vagyok. Vagy is már tiz percet késtem, mert elaludtam és lekéstem a buszom. Persze barátnőm jól leszidot ezért, sz...