22.rész

598 19 2
                                    

Itt is az új rész, jó olvasást nyuszifülek🐰💕

A tengerpartra mentünk le, és meg láttam őt egy igen sexy fekete bikiniben ami alig takarja és a fiúkkal röpizik.
Ah-ah, nem-nem. Így nem. Gyorsan elővettem a telefonom és hívni kezdtem, de nem vette fel. Nincs nála a a telefon.
- Hani mért beszélget azzal a csőves gyerekkel?- jön mellém Jimin.
- Az semmi, nézd Hanat. Mi aza fürdő ruha? - mutattok rá.
- Ez így nem jó.- rázza fejét. És akkor észre vesszem.
- Gyere.- kezdem el húzni.
- Hey.
Beöltöztünk vén öregasszonyoknak. Szerencsére itt van ilyen kellékes vagy mi ez.
A lányok fagyit ettek és beszélgettek.
- Jaj, ne haragudj angyalom.- mondom Hananak, mert "véletlenül" neki mentem.
- Semmi baj.- hajul le a táskámért.
- Jaj, Naomi már alig látsz?- jön mellém Jimin és rá nézek.
- Hát Maricsuj te a sminktől biztos nem.
- Ez pont jó érted?!- dobja hátra haját és hisztizik.
- A táskája.- nyújtsa nekem át.
- Jaj, köszönöm.- pacskolom meg a kezét. - Na és ilyen két szép lánynak van már udvarló? - nézek mindkettőre.
- Van.- nevetnek fel. Mázlitok.
- Merre vannak?-kérdezi Maricsuj.
- Koreában. Osztálykirándulásra jöttünk.- válaszolja Hani.
- De úgy-e, nem pasizgatok?- hajol közelebb Maricsuj a lányhoz.
- Nem.- mondja furin.
- A mi időnkben volt egy ribike. Hogy is hívták?- gondolkodik el.
- Diana.- vágom rá, és ő csettint.
- Igen, Diana.- mutogatt a kezével.- Ő is elment Ketrinel "nyaralni"- mutogassa.- Közben csallták a párukat. Akkoriban megkövezték a nőket ha csalták az úrukat.- bologat magának.
- Most is ezt kénne.- értek vele egyett.- Akkoriban olyanokat kaptak hogy ijkj.- húzzom el a szám Maricsuj meg helyesel.
- Aha.- néznek egymásra a lányok.
- Aranyom vegyél fel valami kendőt, hát van már férjed urad!- szólok rá.
- Rendben.
- Gyerünk siess érte.- hessegettem el.
- Te pedig.- nézek a másikra.- Maricsuj te jösz.
- Csak lányokkal beszélges! Hát nem szégyeled magad? Bizalom. Bizalom.- tagolja neki.- Ezek a mai lányok.
- Na, még egy nadrágot is vehetsz fel.- jön vissza Hana.
- Az már túlzás lenne.- nevet fel. És akkor jön pár fiú és köszönnek nekünk, csak felhúzzom a szemőldököm. Megfogja az egyik a derekát!
- Mit képszelsz magadról? Van már ura!- csapom le kezét.
- Ezek a mai csibészek! Lányok két méter távolság!
- Maricsuj menjünk. Ezek a hálátlan fiatalok. - emelem fel a fejem sértetten.
- Menjünk Naomi.- karol belém.- Ezek a fiatalok.- kezd el nekem panaszkodni.
- Ne is mond.

Röhögve hallgassuk a lányokat ahogy mesélik a sztorit a két öreg nővel.
Ha tudták volna hogy mi voltunk.

Average relationship[ff.jungkook/bts] [Befejezett]Where stories live. Discover now