24.rész

601 20 0
                                    


- Ti végig ilyen jó kecoba voltatok?- válok el Jungkooktól, közben feljöttünk hozzájuk khm.
- Ne ezel foglalkoz.- kap fel derekára és csókol meg újra, markolgassa seggem.
A hálóba visz és lefektet az ágyra de nem szakítsa meg a csókot. Lassan veszi le a felsőm és csattolja ki melltartomat.
Gyömöszölni kezdi és bekapja, közben végig tartsa velem a szemkontanktust.
Hátra vettem a fejem ahogy halad lejebb és bújtat ki nadrágomból.
Végig csókolgat mindenhol, néhol megszívja a bőrt. Nőiességemre csókol, majd lassan nyalni kezd az élvezettől nyögök neki és hajába tépek.
Mikor már kellően kinyalt és ujjait is be vetette, feljöt hozzám egy csókra.
- Lehet gumi nélkül? Nincs nálam. - kérdezi kéjtől izzó szemekkel.
- Deh időbe huzd ki.- nézek rá vágytól.
- Köpjh a tenyerembe.- rakja elém kezét amit megteszek egyből, nem érdekelve mit csinál vele annyira akarom már.
Tagjára kenyi és bejáratomhoz köp és azt is el kenyte.
Lassan tartva a szemkontaktust hatol belém, de én lehunyom szemeim a fájdalomtól, régen voltunk már így együtt.
Nyakamat kezdi el lágyan csókolgatni, meg mozditom csipőm és elkezd mozogni, mindketten felnyögünk az érzéstől.

Összebújva beszélgettünk, ezután elmentünk zuhanyozni és egy bugyit, az ő pólóját vettem fel.
- Éhes vagyok.- állok meg előtte. 
- Van kaja, gyere csináljunk valamit.- fogja meg derekam és vezet ki a konyhába, ahol felültet a pultra. Amúgy rajta csak egy fekete boxer van.
- Mi van?- néz be a hűtőbe.- Öhhhh......csinálok palacsintát.- veszi ki a hozzávallókat.
- Sexy, az egészet te fogod csinálni.- nézek rá perverzül.
- Téged is csináljalak meg?- férkőzik be két lábam közzé és ad egy nyelves csókot.
- Majd kaja után.- csókolok kulcscsontjára.
- Kikészít ez a nő.- morogja magának.
- Csináld a kaját!- lököm el mellkasánál fogva.
- Már is hölgyem.- kacsint rám.- De azután ezt elintézed.- mutat a boxerjén lévő dudora.
- Első dolgom lesz uram.- harapom be szám és nézek vissza szemibe.

Sziasztok nyuszifülek💕🐰
Remélem tetszik❤️

Average relationship[ff.jungkook/bts] [Befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora