2.rész

1.3K 40 0
                                    

Másnap az iskolában, minden szokásosan történt ahogy szokott.
A fiúk minden órán kikészitették a tanárokat, a lányok végig beszélték az egészet, én pedig fejemet fogva ültem mert rohadtul megfájdidoták.
Mért kell velük szopjak?
Idegesitőek!
Miután hazaértem, már készülödhetem, erre a kajálásra.
Csak a hajamat átfésültem, visszakötöttem copfba. Egy cicanadrágot vettem fel, kedvenc fekete felsőmel és dzsekimel. Persze minden fekete rajtam, szó szerint.

Mikor ahoz a sarokhoz értem, még nem volt itt. Vártam, vártam de nem jött.
Egyre jobban érzem, hogy csak átbaszot. Egy újabb lány dölt be neki. De én mért is gondolkozom ilyeneken?
- Bocsi a késésért.- áll meg előttem.
Most máspoló van rajta és egy dzsekit huzott fel, mint én.
- Hát, nincs probléma.- nevettem fel zavartan. Mért ilyen helyes? És mért mér végig, beharapot szájjal? Futnom kénne? Jó én is végig mértem, nem egyszer is! De az én vagyok!
- Mehetünk?- mosolyog rám.
- Persze.- pirulok el. A picsába!
Mutassa az utat és amedig nem érünk oda, egy kis lightos beszélgetést csináltunk, tudjátok ezek a tipik dolgok.
Bent helyet foglalunk egy boxban, és egy srác adja nekünk oda az étlapot.
- Szóval, mért késtél?- nézek fel rá az étlapból, de mikor ő is fel néz én vissza nézek.
- Akinek csináltam a tetoválást, nem nagyon birta.- huzza el a száját- Ez véget pedig sokszor megkellet állni. - sóhajt.
Jah, elflejtettem mondani. Szalonja van, az ővé a legjobb a városban és tetóválásokat csinál. Van egy haverja Yugyeum aki pedig pircingeket, és még egy tetkós Hoseok. Hárman dolgoznak ott.
És még amit tudni kell, hogy 22 éves.
Ez egy szívdöglesztő pasi. Már csak meg kénne tudni mit akar tőlem. Remélem nem rosszat.
- Azt mondják, mindenki máshogyan birja.
- Ez így van. Mit választottál?- teszi le az étlapját.
- Neked már meg is van?- csodálkozok.
- Igen.- nevet rajtam. Aranyos.
- Ez nem ér! Mit kérsz?- kíváncsiskódok. Nem, nagyon vagyok ilyen, főleg ismeretlenekel nem. De vele jól érzem magam.
- Sajtos, baconos hamburger, sültkrumplival és ketchupal, mellé pedig egy banános shaket.
- Azt ám kigondoltad.- bolintok elismerően.
- Te mit kérsz?- hajol közelebb, hogy lássa az én étlapomat.
- Tudod, én is ezeket néztem ki, csak epres shakel.- nézek rá és teszem le az étlapot. Nagy szemmekel néz rám.
- Azt hitem te is saláta evő vagy.- dől vissza helyére.
- Tudni kell rólam, hogy imádom a hamburgereket és a sültkrumplit.- nevetek fel. Egyet fütyent.

Average relationship[ff.jungkook/bts] [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang