8.rész

922 28 0
                                    

Utólag is Boldog Karácsonyt❤️

*Hana szemszöge*

Egészen jól ment ez az ebéd, szerintem össze haverkodtunk mindenkivel.
A kedvencem az volt mikor Jungkookról mondtak kínos sztorikat, ő meg folyton probálta elhalkitaní őket finoman szólva.

- Jungkook, kelj fel.- lökdösöm. Hát nálunk ezek a tipikus romantikus dolgok nem nagyon mennek. - Hallod?! Keljé fel!- ütögetem már.- Megígérted hogy elviszel reggel, ezért nem keltem korábban.
- Ahjj.- fordul át a másik oldalára.
- Jó, basszodj meg!- hagyom ott. Nagyon kitudok borulni, főleg ha keresztbe huzzák a számításaimat.
- Szia Mark.- hívom fel.
- Szia. Mit szeretnél?
- Eltudsz jönni értem?
- Már itt vagyok a suliban.
- Létszíves, meghálálom.
- Hát, rendben.
- Köszi, köszi, köszi.
- Akor megyek.- teszi le.

- Tényleg nagyon köszönöm.- szállok be.
- Nincs mit. - indul el.
Beszélgetni kezdtünk, meg hogy miért nem tudtam elmenni. Persze elmondtam neki, mert meg bizok benne.
Vele régebben is jóba voltunk, sőt a fiúk közül vele vagyok a legjobban el.
Volt mikor videochateltünk meg meg hangüzik.
Azért is szólt be úgy a múltkor.
Valamiért magamba zárkoztam.
De már jobb a helyzet és újra beszélgetünk.
- Mark nem erre kell jönni.- mondom neki.
- Tudom.- értetlenül nézek rá.- Azt mondtad meghálálod. Hát háláld meg így. Ma matek doga lett volna, nem akarom és szerintem te se.- elhúzom a szám hiszen tényleg nem akarok írni, de lógni se loghatunk. Bár ma tényleg olyan feszült vagyok.
- Rendben, de mozi.
- Legyen.- mosolyog rám.

A moziban megnéztük az Annabell 3 - at.
És leghátúl ültünk és röhögcséltünk film közben, mert senki nem volt bent.
Közben pár selfit és videót is csináltunk.
Mozi után pedig egy játékterembe mentünk be, közben ő liveolt.
Lenyomtam kosárban, amire tök büszke vagyok.
Most pedig a mekiben vagyunk a driveban és az én telefonomon kapcsolta be a liveot.
- Mark, te idióta.- ütöm meg.
- Sziasztok! Csak híres szeretnék lenni egy celeb. A te oldaladon az leszek.- ezen nevetek.
- Persze. Inkább kérd a kájat.
Elmondta a rendelést persze én végig nevetem.
- Mark, mond el a nézőknek hogy mi szél fújt erre.
- Persze, el is felejtettem. - csap homlokára. - Figyeljetek jól. - mutassa fel az ujját. - Reggel felkeltem és időben az iskolába voltam. Erre ez a lány.- mutat rám.- Felhívot, becsöngő előt hogy hozam már el. Nagy segitőkész barátként elmentem. Késünk együtt.- szakadok a nevetéstől.- Megkérdeztem mért nem jött. "A barátom nem kelt fel"- játsza el a hangom.
- Szemét, nem is ilyen a hangom.- ütöm meg.
- Jó, azt mondta meghálálja. Oké.
- Mondjad hogy kelet. Tudod mit mondom én.- nézek a kamerába.- Nem eleg hogy késtünk volna, de nem is az iskola felé vitt.
- A kis pletyiseknek itt a több mint hatvan néző közt. Shhh. Lógtunk.
- Ő kényszerítet.- teszem fel a kezem védekezés ként. - Mark mi jövünk.

Már zabálunk félre állva.
- Amúgy jó nap volt.
- Ja.- iszok üncsim be. - De ez ne legyen sűrűn.- mosolygok rá. Csak kacsint egyet.
- Neked mi tetszet?
- Hmm, a film is jó volt.
- Dákó.- röhögünk fel egyszere.
- Ő a pasid.
- Elég jó dákója van. - fulldoklunk a nevetéstől.
- De lenyomtalak kosárban a játékterembe, és engem mekivel meg lehet venni. - nézek rá, és a számhoz rakja hambiját.- Ez fincsi.- harapok bele. - Szóval minden.
- Nekem is. De srácok, inkább ne nézétek tovább a zabálásunkat. Sziasztok.
- Huuuuuu. Köszi Mark, ez kelet nekem.
- Nekem is.

Kaja után haza vitt.
Azta, mennyiszer írt Jungkook és hívot.
Esküszöm nem vettem észre.
De most jobban érdekel barátnőm szerelmi élete.
- Ki? Mi Hol?- veszi fel a videochatet.
- Mond már a srácot.
- Hát, a multkorit feladtam. De ez a könyvtáros srác. Omg.- vísit a telefonba.
- Hogy néz ki?
- Magas, szőke és magas.
- A lényeget megfogtad.- mondom neki.
- Haha, te szemét vagy! Nem jöttél iskolába és nélkülem lógtál.
- Na, nyugi. Veled is fogok.
- Remélem is!
- De beszéltél vele?
- Öhm, hát
- Hát?
- Dadogtam mint egy idióta. De olyan helyes. Ahhh
- Hey, nyugika.
- Ja, amúgy Jungkook kérdezet téged.
- És?
- Mi és? Mondtam hogy nem jöttél be.
- Hani! Ilyenkor nem megy a telepátia bármi?!
- Nem! Amugy is tudta volna a liveokból.
- Oké, ez igaz. De olyan jó volt. És az a szemét nem kelt fel! - ezen nevet.
- Hát, imádkozok érted.
- Köszi.- horkantok.
- Megyek , ki kell nyomoznom a srácot szia.
- Szia.- nevetek.

Average relationship[ff.jungkook/bts] [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora