26.rész

654 17 0
                                    


Kézen fogva megyünk, közben fagyit eszünk és Jiminékel beszélgettünk.
A dolgaikat át vittük a mi részünkre.
Ma az osztálya hazautazik mert valami lett, bár azt nem mondták. De megbeszéltük hogy mi maradunk még egy-két napot.

Utolsó esténken egy olyan helyre mentünk, ahol tánc van.
Én feketébe öltöztem szokás szerint, Jimin pedig fehérbe. A lányok meg hozzánk illően.
A helyszínhez érve, iszunk egy kicsit majd a táncoló csapatokat nézzük.
- Szia cica, hagyd ezt a lúzert és mutattok neked egy műszert.- kacsint Hanara ez a nyomorék. - De hármasban is lehet felőlem.- méri végig Hanit.
- Mit hiszel magadról te csira?- húzom jobban magamhoz barátnőmet.
- Te gelesztás! Olyan bordás vagy mint  halott ember a koporsóban!- menne neki Jimin, de Hani lefogja.
- Nyugi kicsim.- simit karjára.
- Ezt ne így rendezzük le fiúk.- jön egy másik.- Táncpárbaj.
- Benne vagyunk!- mondom neki és elmennek.
- Jungkook, ne menj má bele.- néz rám szerelmem.
- Nyugi Hana, simán lenyomjuk őket.- legyint Jimin.
- Ettől félek én is.- mondja barátnője.
Egy csók után megyünk is a közepére, ahol két kis gírnyó vár. 
Elsőnek ők produlának valamit és próbálnak keménykedni a csontik, még barátnőinknek is. Végig gyilkosan néztük őket meg mutattok milyen unalmas meg gagyi.
Majd jöttünk mi, színte berobbantunk.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.





A végén taps vihar, ami azt jelentette hogy mi nyertünk. Össze pacsiztunk Jiminel és győztes vigyorral mosolyogtunk a két idiótára.
A lányok karjainkba ugrottak, Hana olyan szenvedélyesen megcsókolt.
- Este is mutasd be ezt kérlek az ágyba.- súgja fülembe.
- Ezer örömmel.- markol ok seggébe.

Már csak egy epilógus🥰

Average relationship[ff.jungkook/bts] [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora