Jó olvasást nyuszifülek💕🐰
Kikértük a rendelést és amedig vártuk, beszéltünk az iskoláról, hogy én most éretségizem. Ő meg ezzel kapcsolatosan hozott fel vicces sztorikat az ő sulis éveiből. A családunkról is szó eset, és a legkisebb hülyeségekről is.
Nagyon jól érzem magam vele bekell valjam, és ezt egyik részem akarja a másik nem. Hiszen lehet átver és kihasznál. De egyben jótársasság és figyelmes.
- Nee!- nézek rá durcásan mert lopott a krumplimból. Csak ördögien elvigyorodott.
- Jól van, tessék.- vesz le az ővéjéről egy darabot és nyujtsa számhoz, már venném be mikor visszarántsa és ő eszi meg. - Tudod, oda más is mehetne.- kacsint egyet.
Az arcom mint egy paradicsom.
- Tudod mit.- hajolok közel.
- Mit?- hajol ő is. Teljesen zavarbahoz!
- Tessék.- markolok a krumplimból és rakok át neki.
- Jó csaj vagy ám!- jegyzi meg vigyorogva.
- Tudom.- cserélem ki a tányérjainkat és kezdem enni.- Mi a baj?- nevetek fel döbbent fején.
- Cseles!- bologat elismerően.Ezek után még maradtunk és hülyültünk és jóbban felóldodtam, persze nem maradtak el a perverz beszólásai, vagy félreérthető mondatai.
Fizetésnél, kisebb vita volt. Nem akartam hogy ő fizesse az én részem, de kikapta a tárcámat a kezemből és ő fizetet.
Mikor visszaadta a tárcám, felvettem a dzsekim is és már mellettem állt.
Mivel késő volt, kijelentette hogy haza visz, elsőnek nagyon is eleneztem hiszen most ismerkedtünk meg. De teli hassal nem mondtam nemet. Mert azé még is jobb volt.
Kinyitotta a kocsi ajtót és elkísért a kapuig.
- Azé bosszant, hogy te fizettél.- jegyzem meg neki.
- Egy randin, az úriember fiezet.
- M..mi?- kapom felé a fejem.
- Ez egy randi volt. És lesz még több is.
- Igen?- teszem karba a kezem.- Honnan vagy te ilyen biztos benne?
De nem válaszolt, helyette magához húzott és ajkaimra tapadt. Az első csókom. Lehunyva szemeim, probáltam nem bénázni és élvezni puha ajkait.
- Lesz.- puszil még egyet számra.- Jóéjszakát. - megy a kocsiához.
Egyszer rám néz még és beszáll, majd elmegy. Mi a szar? Most tényleg megtörtént? Megcsókolt? Életem első csókja! Az első csókom ősszi időben kint a fagyban a kapu előtt. Mint egy filmben!
Kezdek ugrándozni és sikingatni.
A hosszúszakállú talán szeret engem ott fent.
Végig mosolyogva mentem a fűrdőbe és csináltam meg magam alváshoz, majd mosolyogva rá gonolva aludtam el.
YOU ARE READING
Average relationship[ff.jungkook/bts] [Befejezett]
FanfictionSziasztok nyuszifülek💕🐰 Egy új sztorival jövők Remélem tetszeni fog❤️ Jess❤️ "Sietve szedtem lábaim az iskola felé, hiszen késésben vagyok. Vagy is már tiz percet késtem, mert elaludtam és lekéstem a buszom. Persze barátnőm jól leszidot ezért, sz...