9.rész

895 29 0
                                    

Jó olvasást nyuszifülek💕🐰
Remélem tetszik nektek🖤

Látom Mark rakot ki képeket meg videót is. Megjelölt ugy h BFFsisbro
Persze kommenteltem.
Én is raktam és jelöltem meg.
Ugyan azt irtam a kép alá mint ő.
Ezek után vettem lelki erőt és hívtam fel Jungkookot. Délután hatóra van.
Azta kurva élet.
- Szia.
- Hol vagy?
- Itthon, miért?
- Mert basztál fel venni a telefont nekem vagy üzenetet dobni.
- Igen, basztam. Ahogy te meg elvinni reggel iskolába.
- Ne gyerre ezel!
- De! Megígéred még is te vagy ki akadva.
- Igen, mert a barátnőm más fiúval baszik!
- Jungkook ne mondj ilyeneket! Te is tudod, hogy még veled se feküdtem le.
- Akor mitcsináltatok?
- Logtunk az iskolából. Ennyi.
- Nem ennyi, ahogy enyelegtetek egymással. Tudod mit menjél hozzá!- nyom ki.
Ezt nem hiszem el. Most komolyan ennyire féltékeny.
Kabátomat felveszem és úgy indulok meg, gyalog a szalonhoz.
Oda érve alig vártam hogy beérjek. Nem sokára karácsony is. Tényleg.
- Szaisztok!- láttom meg a két fiút.
- Szia!- köszönnek mosolyogva.
- Csinál még egy csávót.
- És nem lehet hozzá szólni.- fejezi be Yugyeom.
- Az én hibám.- megyek és ülök le melléjük és kezdem el mondani a mai nap történéseit. - Annyira hülye vagyok. Meg idióta. De tényleg nem néztem a telom.
- Hát a liveba is furán viselkedtek.
- De a legjobb haverom! Régen voltam már vele ilyen jóba.- mondom szomorúan.
- Jó, Jungkook is egy fasz.- mondja Hoseok. - Nem kelt fel.
- Lehet azé mert egésznap dolgozik és éjszakába is.- sóhajtok.- Túl jók vagytok.- mosolygok rájuk.
- Tudjuk.- dobja hátra nem létező haját Yug. Amin nevetünk.
- Akor a fóliát ne vedd le.- jön ki egy elég jókepű fiú, de alacsony.Meg Jungkook.
- Rendben. Kösz haver.- pacsiznak le.
- Sziasztok.- int nekünk.
- Szia.- köszönünk el tőle. Jungkook meglepeten néz rám majd semmin módon megy vissza.
- Srácok.- nézek felejük szenvedve.
- Figyelj volt egy barátnője előtted de csak a pénze kelet Jungkooktól és csalta.- meséli Yugyeom.
- De egy picsa.
- Az volt.- helyesel Hobi.
- Akor megyek beszélek vele.- kelek fel és ballagok az ő helységére. Nem kopogok, simán be megyek és fertőtleniti az eszközöket. Becsukom az ajtót és sóhajtok.
- Sajnálom, ha megbántotalak.- kezdem el. - De ő tényleg csak a legjobb barátom. - még mindig semmi. - Lógtam a suliból is. Reggel csúnyát mondtam neked.- sorolom a dolgokat neki dőlve a falapnak. - De Jungkook ne haragudjál rám. - és semmi. - Tudod mit, szeretlek te paraszt! Bazdmeg!- dobom meg a papirtörlővel és végre rám néz. Nekem már könnyektől csillog a szemem. - Most nekem van bűntudatom mert jól éreztem magam egy barátomal és nem láttam hogy hívtál volna. De te nem keltél fel. És egy hülyeség miatt van minden.- sírok. - Talán tényleg nem valló nekem egy kapcsolat. Talán tényleg ennyire idióta vagyok. Fiatal vagyok, éretlen és minden. Neked olyan kell akinek van élete.- fordulok meg, mikor az ajtóhoz érek az visszacsapodik és Jungkookal találom szembe magam.
- Ilyet soha ne mondj! Te vagy tökéletes számomra. Sajnálom a mai napot.- csókolja le könnyeimet. - Seggfej vagyok! Nem tartom be amit igérek! De annyira rossz volt látni egy másik fiúval, ahogy elvagytok. - simit arcomra.
- Sajnálom.
- Ne. - ölel magához.
- Oda adod azt a papirtörlöt? Ki kell fujnom az orrom.- nevetve megy és veszi fel.
- Erőset dobsz.- jegyzi meg.
- Dolgozol még ma? - fújom ki az orrom és dobom ki a kukába a papírt.
- Nem. Végeztem.
- Alszunk együtt?- kérdezem pironkodva.
- Mindig együtt alszunk.- öleli át derekam.
- Akor fürdünk ma együtt?
- Igen.- csókol nykamba.

Average relationship[ff.jungkook/bts] [Befejezett]Where stories live. Discover now