*Jungkook szemszöge*
Megtörtént. Meg mutathattam neki mennyire is szeretem őt.
Annyira gyönyörű volt, ahogy nyögdécselt nekem maga volt az álom.
Imádtam minden egyes pillanatát.
- Nem megyünk fürödni baba?- kérdezem meg.
- De, mehetünk. Csak fáradt vagyok.- ezen nevetek.
Felkelek nem szégyelve magam előtte, de ő pipacs vörösen fordul el.
Mennyasszonyi pózba felveszem, egyet nagyot sikít nyakamba kapaszkodva.
Habos fürdőt csinálok és beülök utána ő is.
- Ez jól esik.- dől mellkasomra.
- A víz?
- Igen, tisztának érzem magam. - teszi kezeit combjaimra. Én hasánál kulcsolom össze enyéimet.
- Mert én bemocskólak.- hajolok nyakába és egy kicsit megszívom a bőrt, amitől sóhajtozik.
- Ighen.- dönti oldalra fejét hogy jobban hozzáférjek.
- Imádom a hangod.- morgom nyakába. Egy utolsó csókot nyomok sértet területre, majd vissza dölök helyemre. - Baby majd nőgyógyászt kell keresni neked.
- Már most?- lepődik meg.
- Igen.
- Ahj, Jungkook erről tök ciki veled beszélni. - kapálozik.
- Kicsim.- puszilom meg forró arcát.- Erről kell beszélnünk.
- Oké.- sóhajt.- Akkor mond el nekem, hogy fogalmazásgátlót kell e szednem meg ilyenek.
- Hát azé mész majd óda hogy ilyeneket is írjon fel, mert szeretnék én magam elmerülni benned.- simitok végig belső combján.
- Hmmm.- fográ kezemre és húzza fel. - Normális hogy annyira nem fáj? Már mint most első után.
- Mindenkinek más gondolom. De biztos nem fáj annyira?
- Hát most nem, mondjuk hogy ha sétálnék lehet fájna. - gondolkozik el.
- Majd le teszteljük.
- Benne vagyok. De ha fáj hozod a borsót.- nevet fel.
- Természetes.- megfordul és mellkasomra teszi kezeit és tetóválásaimat nézegeti, valamelyiket pedig körbe rajzolja.
- Fájtak?- néz szemembe majd vissza.
- Nem.- fogom meg kezét és megpuszilom. - Tetszik hogy hordod a gyűrűt.
- Azért kaptam.- mosolyodik el.- Nem melesleg megkérted a kezem.- néz huncut mosolyal beharapot szájal.
- El is felejtettem Mrs. Jeon.
- Megbocsáltom Mr. Jeon.- karolja át nyakam - De ki kell engesztelnie.
- Szíves örömest-hajolok ajkaira.*Hani szemszöge*
Napok óta nem nagyon mozdulok ki, még kell egy kis idő nekem.
A többiek hiába hívnak, nem megyek.
De persze Hana elújságolta a nagy hírt és kitárgyaltuk.
Most a nappaliba , sötétségben, bebugyuláva nézek ki a fejemből.
Csengetnek, de nem nyitok ajtót, de nem hagyja abba bárki is ez, ezért szitkozódva kelek fel és tépem fel az ajtót.
- Te?- lepődöm meg.
- Te?- lepődik meg ő is. - Baszki, kerestelek, kérdezősködtem de nem mondtak semmit. Senkin nem tudot semmit rólad.
- Tényleg?- tényleg kereset? Engem?
- Igen.- bólint.
- Öhm, gyere beljebb.- állok félre és engedem be.
- Jungkook küldött, hogy mutasak egy videót.- jön be és veszi le a cipőjét. Legalább nem egy illetlen ember. Becsukom az ajtót és a nappaliba invitálom őt.
- Akkor te vagy Jimin.
- Igen, te pedig.....
- Hani. Lee Hani.
- Park Jimin.- hajol meg. Amin mosolygok.
- Milyen videó ez Park Jimin?- ízlelem nevét. Fekete haja most is be van állítva, tetkói most nem látszik mert fekete ing és hozzá öltöny,nadrág. A discoban szaggatott nadrágban és fehér polóban volt, hozzá az izzadság csepek és az ital mámoritos íze, ahogy egymáshoz simulunk.
- Megnézed?- zökkent ki.
- Tessék?
- A videót.- kuncog.
- Jah, persze. Hozom a laptopom.- szaladok el érte.A videón azé meglepődtem, és jót szorakoztam. Megérdemelte ez a szemétláda.
Azé Jimin is eléggé megverte, ami jól eset.
- Köszönöm.- nézek rá.
- Megérdemelte.
- Ha gondolod maradhatnál.
- Szívesen maradnék.- jó bolond vagyok, meg minden. De már első találkozásnál éreztem valamit felé.Sziasztok nyuszifülek💕🐰
Hú, Jimin és Hani találkoztak újra.
Ebből vajon mi fog ki sülni?
YOU ARE READING
Average relationship[ff.jungkook/bts] [Befejezett]
FanfictionSziasztok nyuszifülek💕🐰 Egy új sztorival jövők Remélem tetszeni fog❤️ Jess❤️ "Sietve szedtem lábaim az iskola felé, hiszen késésben vagyok. Vagy is már tiz percet késtem, mert elaludtam és lekéstem a buszom. Persze barátnőm jól leszidot ezért, sz...