*Jimin szemszöge*Miután egy jót dugtunk, vagyis szeretkeztünk, megtisztálgattunk és felöltöztünk.
- Gyere kicsim, induljunk.- fogom meg kezét.
A szállodából, hozzánk megyünk.
Útközben beszélgettünk és vettünk jégkását is. Örülök hogy Hani megbocsátott nekem , na és ami utána volt. Mosolyodok el a történtekre visszagondolva.
- Szóval, csak akkor bocsátanád meg a késésemet a randiról, ha viszem magammal a téglát ami a fejemre eset?- rakom össze fejembe a dolgokat.
- Pontosan.- vigyorodik rám.
- Köszi szívem.- viszonzom a vigyorát csak én kicsit másképpen. - Itt vagyunk.- megyünk be a kerítésen és nyitom ki az ajtót.
- Elég jó helyen voltatok.- jegyzi meg.
Levettük a cipőnket és első utunk persze hogy a konyha volt.
De hát ott egy Hana volt aki el volt feküdve az asztalon és Jungkook pedig fölötte és csókolgata nyakát.
- Az igen csajszi.- néz rá elismerően Hani.
- Basszus.- motyogja mindkettő, csak Hana szégyenkezve amíg haverom idegesen.
- Haver, azon eszünk!- akadok ki.
- Pofa be Park és húzatok a szobádba!- mondja rám nézve gyilkolva.
- Megyünk, nyugodtan dugjatok.- fogom meg barátnőm kezét, aki egyet kacsint arra.
Beérve zárom be az ajtót és veszem le én is ruháim mert rohadt meleg van.
- Mit csinálsz?- fordulok meg, de le nem veszi szemét kockáimról.
- Meleg van.- rántok vállat és vettem be magam az ágyba. - Gyere, baba.- paskolom meg magam mellett a helyet és már is beugrik mellém és hozzám bújva kezd el kockáimmal játszani.*Jungkook szemszöge*
Palacsintát olyan sexyn ette, hogy nem bírtam már magammal.
Felkeltem és feldobtam az asztalra majd nyakát kezdtem el kényeztetni, majd haladva lejjebb lassan.
De persze akkor kellet ennek az ökörnek jönnie és elbaszni mindent.
- Jungkook, nem fogunk itt dugni.- állít meg Hana a tevékenységembe, mikor is elmentek azok és folytattam volna amit elkezdtünk.
- De itt dugnálak meg az asztalon, közben te elterülnél.- taszítom le és jobban hozzá nyomom farkam nőiességéhez. - A nagy farkamat beléd helyezném és nézném ahogy ki-be jár.- csokolgatom füle mögötti részt.
- Akkor se leheth.- sóhajtózik.- Nemh akarom hogy láshanak.
- Már felmentek.
- De attól még lejöhetnek és hallanak is.- fog kezeimre, amik lejjebb vándoroltak.
- Nem mindegy?! Már felrobbanok!
- Felmegyünk a szobádba!- fog államra hogy szemeimbe nézhessen.- Leszoplak gyorsan és hívjuk el őket fagyizni. Amúgy is a többieknek is szólni kell, hogy már nem leszünk ott. - gondolkozok, mert a cuccaiért is elkéne menni, mert ott biztos nem marad és azok a szarosok meg jobb hogy ha elfeljtik.
- 69-ünk.- kapom fel és már rohanok is a szóbába.Remélem tetszik nektek🥰❤️
Már csak pár rész van vissza❤️
BINABASA MO ANG
Average relationship[ff.jungkook/bts] [Befejezett]
FanfictionSziasztok nyuszifülek💕🐰 Egy új sztorival jövők Remélem tetszeni fog❤️ Jess❤️ "Sietve szedtem lábaim az iskola felé, hiszen késésben vagyok. Vagy is már tiz percet késtem, mert elaludtam és lekéstem a buszom. Persze barátnőm jól leszidot ezért, sz...