Mivel rövid részt hoztam ezért, hoztam ma még egyet❤️
Jó olvasást nyuszifülek💕🐰Másnap reggel boldogan keltem fel, megtörtént. Vele. Mosolyodtam el.
Vigyázott rám végig ahogy mondta, gyengéd volt.
Boldogan kelek ki az ágyból és lepedőt magam köré csavarva megyek ki a konyhába.
- Meg.- röhög, gondolom telefonál. Megállok és hallgatom.
- Tegnap.- csend- Igen, akkor megyünk bulizni. - nevetés - Nem ma Halseyt hívom azt a ribancot, nagyon jól tud szopni. - mi van? - Kidobom, hagyjàl már. Meg volt amit akartam.
Lassan halladok vissza a szobában és felöltözöm és megfogom a dolgaimat és ki megyek.
- Ki az a Halsey? - állok meg előtte.
- Egy nő.
- Igen?
- Igen, mesés a száj technikája tanulhatnál tőle.- hajol közel hozzám.
- Csak ezt akartad ugye?- gurul le pár könny csepp.
- Pontosan. Most már nem kellesz. Bár jó volt az este.- harapja be alsó ajkát és néz végig rajtam.
- Rohadj meg.- hagyom ott.Sírva rogyok a járdára és adom ki magamból.
Mikor kiadtam magamból haza megyek és a szobámba zárkozom.*Hana szemszöge*
Mikor felkeltem Jungkook nem volt mellettem, egy kicsit furcsáltam.
Ezért le mentem a konyhába, ahol meg is találtam nekem háttal.
- Mitcsinálsz? - nem ilyedt meg, gondolom hallodta hogy jövök.
- Forrocsokit magamnak.
- Hmmm.- bólogatok.
- Meg a szerelmemnek.- fejezi be, amin elpirulok.
- A szerelmed ezt nagyon díjaza.
- Úgy gondolod?- fordul meg két bögrével.
- Úgy.- helyeselek.
Át nyújtsa nekem a bögrét egy csók kíséretében.
- Jó reggelt.- ül le mellém.
- Jobb már nem is lehet.- vigyorgok.
- Mit csináljunk ma?
- Nem is tudom, már voltunk korcsolyázni meg minden. 25 semmi nincs is nyitva.- csapok homlokomra, persze ő szokás szerint nevet rajtam.
- Ne neves.
- De olyan aranyos vagy.
- Akarsz még tetoválást?- terelem inkább.
- Nem tudom. Lehet.- simogassa combom. - Te akarsz tetoválást?
- Szeretnék meg nem is. - rántok vállat.
- Ha szeretnél akkor mit?
- Mindig is a csuklómra akartam egy végtelen jelet, feketével.
- Hmm.- kortyol forró csokijába.
- Tudom, hogy egyszerű.
- Az és jobb is hogy csak ennyit akarsz meg eztet. A lányokon a tetóválás annyira nem szép.
- Szerintem se.
- Kis egyszerű. Pont jó.-hajol közel és ad egy csókot. Persze én mosolygok hogy egyet gondolunk. - Csörög egy telefon.- szólal meg.
- Meg nézem.- kelek fel.
- De sies vissza.- kacsint.
- Sietek.- kacsintok vissza, mindketten felnevetünk.
Az ágy mellet csenget az enyém.
- Szia, Hani.- köszönök bele, de csak sírós hang jött a másik oldalról.- Mi a baj?
- Gyehh..gyehrehh áthh.- tör ki belőle a sírás.
- Sietek.- rakom le.
Mi baj lehet? Nagyon aggódom érte.
- Mi a baj?- kérdezi Jungkook mikor már felöltözve megyek vissza hozzá mert eddig pólojában voltam.
- Hani. Sirva hívott fel. Valami történt. Elvinnél? - nézek rá kétségbe esetten.
- Persze.- ugor fel. - Gyorsan felöltözöm.- ad homlokomra egy csókot és megy is.Barátnőmnek nem kelet ajtót nyitnia, egyből szaladtam fel hozzá. Az ágyon feküdt össze gömbölyödve.
- Mi a baj kicsim?- ölelem magamhoz, mert lefeküdtem mellé.
- Hyungwonhhh.- sír fel.
- Mit csinált az a faszfej?- lettem ideges.
- Ki..kihasznált.- döbenten hallgatóm és kérdően nézek Jungkookra de ő sem tudja.
- Szívem le mennél és csinálnál kakaót?
- Persze.- szerintem erre a megváltásra várt mert színte rohant ki.
- Hani.- emelem fel fejét.- Lefeküdtél vele?- mert ugy - e, ezt mondta. Ezt adja még neki ajándéknak. És akkor csak ennyire kellet neki? Egész végig?
- Ighen.- sír tovább.
- Jaj, te.- ölelem szorosan. - Egy szemétláda, köcsög, geci. Sírba rakom.- forr bennem a dűh.- Idővel jobb lesz ez az egész. Emlékszel mit mondott mindig Jina néni?
- Ühüm.
- Bele fogsz bolondulni egy fiúba, de a végén úgy is megbánt, kihasznál, összetör. Főleg az elsők, ritka ha bejön.
- Igaza volt.
Jungkook megérkezet a kakaóval és még zsepit is hozott fel. Az én pasim.
Jungkook mondta hogy sietni kell el, de hamar jön és egy homlok csókot adot. Gondolom azé mert barátnőmnek most így is nehéz és nem akarja még jobban bántani.
YOU ARE READING
Average relationship[ff.jungkook/bts] [Befejezett]
FanfictionSziasztok nyuszifülek💕🐰 Egy új sztorival jövők Remélem tetszeni fog❤️ Jess❤️ "Sietve szedtem lábaim az iskola felé, hiszen késésben vagyok. Vagy is már tiz percet késtem, mert elaludtam és lekéstem a buszom. Persze barátnőm jól leszidot ezért, sz...