SAKLI DÜŞLER 15. Bölüm

5.9K 491 16
                                    


Merhabalr canlar :) İyi okumalar dilerim :)


~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~~


Eunan sessizliğe gömülüp yemek masasındakileri incelemeye başladı. Herkes eğleniyor görünüyordu. Oysaki hepsi tetikteydi. Karşı taraftan gelecek olası bir saldırıyı bekliyordu. Bu olursa ortalığı kan götüreceğini biliyordu. Dougal da kendisi gibi arkasına yaslanmış izliyordu etrafı.

Eunan masadan kalkacakken Donnchadh McEaven'in karısı dikkatini çekti. Kenina McEaven siyah uzun saçlarını açık bırakmıştı. Uzun ve beyaz boynunu ortaya çıkaracak yeşil bir elbise giymişti. Gözlerinin ucuyla etrafı inceliyordu. Dudaklarındaki gülümse gözlerinde yoktu. Kendisine bakıp kadeh kaldırdığı esnada Eunan ensesindeki huzursuzluğu hissetti.

Lordun ikinci karısıydı. Eşi ölene kadar ona bakıcılık yapmıştı. Lord ölüm döşeğindeki karısına rağmen bu kadına tutulmuş ve onunla evlenmişti. Annesinin ölümü 8 yaşındaki Aline'i etkilemiş ve onun piskolojik dengelerini sarsmıştı. Artık deli diye anılıyordu.

Eunan salondan ayrılmadan önce herkesin odasının hazırlandığından ve gece boyunca huzursuzluk çıkartacak bir olay olmayacağından emin oldu. Her kata askerler yerleştirildi. Dougal ara ara kontrol edeceğini söylediğinde daha da rahatladı Eunan.

Odaya çıktığında Sappho'yu bahçedeyken gördüğü gibi pencerenin önünde buldu. Yemek yemek için salona inmediğinde bunun daha iyi olabileceğini düşündü. Ona kendini toplaması için biraz zaman vermek istiyordu.

"Bir şey var...bir ...bilmiyorum."

"Ne oldu?"

"Eunan o kadını sevmedim."

"Kenina'yı mı? O senin annen."

"Aline'nin üvey annesi. Konu onun kim olduğu değil."

"Buraya çıktığında sana bir şey mi dedi? Bir şey mi yaptı?"

"Odaya girdiğinde bana evliliğimin nasıl gittiğini sordu. Eve gitmek istiyorsam gidebilirmişim. "

"Bana sorun olabilecek şeylermiş gibi gelmedi."

"Sorun da bu. Sanki bir şey arıyor gibiydi. Beni inceledi ve gördüğünü sevmedi. Bunu gözlerinde gördüm. Benim için endişelendiğini söyledi ama odaya girdiğinde bir kere bile sarılmadı. Onunla konuşurken gittikçe daha huzursuz oldu. Neden bilmiyorum ama o kadın beni korkutuyor."

"Kenina'yı tanımam ama benide rahatsız eden bir yanı var."

"Bak sana Aline olmadığımı söyledim. Benim o olmadığımı anlamış olabilir mi? Aline'in nasıl davrandığını bilmiyorum. Akıllarındaki görüntü benimle değişse bile huyları, davranışları farklıydı."

SAKLI DÜŞLER  (TILSIM SERİSİ 3) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin