Záchrana a nebo jen sen?

564 34 2
                                    

Měla jsem rozmlžené vidění. Nějaká postava se blížila ke mě, nevěděla jsem co dělat. Byla jsem pořád přivázaná. Odvázal mě a vzal mě do náručí a někam mě nesl, v tu chvíli jsem opět omdlela. Probrala jsem se v bílém pokoji a všude kolem mě pípali přístroje. Měla jsem připoutané ruce k posteli a nevěděla jsem co dál. Jak se odsud dostat? Z myšlenek mě vytrhla sestra. Rozvázala mi ruce a zkontrolovala přístroje, na moje otázky neodpovídala. Vedle mě ležel skalpel, vzala jsem ho a začala si rozřezávat ruce, byla to jediná možnost jak se z toho pekla dostat. Ještě si vzpomínám, jak dovnitř vběhl nějaký chlap s hnědýma vlasama a opakoval větu: ,,Musíme jí zachránit, zavolejte doktora!!!" Probrala jsem se asi po týdnu, zase bílí pokoj a zase to otravné pípání přístrojů. Ale něco bylo jinak, vedle postele seděl ten chlap. Teď jsem si ho mohla pořádně prohlédnout, má vousy, ostře řezané rysy ve tváři a pěknou postavu. Spal, ale přitom zírání na něho jsem si nevšimla, že už se probudil. Tony: ,, Líbí? A teď mi prosím vysvětlí proč jsi se pokusila zabít a proč tě drželi v Hydře a proč máš černo-červené oči?" Nejdřív jsem se ho lekla, a pak jsem uvažovala, jestli mu mohu věřit. Ale dopadlo to tak, že já jsem brečela a on nevěděl co dělat. Nakonec mě objal a začal mumlat utěšující slova. A taky to, že už se mi nic nestane, že mě i s kamarády ochrání. Po asi půl hodině jsem se uklidnila. A ve chvíli kdy jsem chtěla začít odpovídat, dovnitř vlétla rudovlasá žena. Wanda: ,, Ahojky, já jsem Wanda, hádám, že se ti ještě nepředstavil. Tohle je Tony. Už jsi se probrala, potřebujeme vědět co se ti stalo a proč jsme na té základně Hydry našli devatenáct mrtvích dětí ve tvém věku." Lekla jsem se znovu ale tentokrát, už jsem se nerozbrečela, jen jsem začala vyjednávat.
Já: ,,Odpovím vám na všechno, ale chci vědět kde to jsem, proč tu jsem a kdo jste vy."
Tony: ,, Jsi ve Stark Tower, a my jsme Avengers. A zachránili jsme tě ze základny Hydry."
Já: ,, Tak teď jste mě opravdu rozesmáli, Avengers jsou jen ve filmu a Hydra taky. Ty filmy znám."
Vanda: ,, Ano, jsou o nás filmy, ale to je jen pro odvedení pozornosti. Opravdu existujeme a až Bruce povolí aby jsi opustila tenhle pokoj, tak ti vše ukážeme.
Já: ,, Fajn, ale do té doby vám prostě nevěřím."
Po mé odpovědi, je docela dlouho ticho. Pak se otevřou dveře a vejde nějakej doktor. Jelikož mu Tony a Vanda, řeknou ahoj Bruci, tak pochopím, že je to ten rádoby Hulk a že mě asi jde vyšetřit.

Snažím se teď vydávat častěji. Ale radši nic neslibuju. Jen doufám, že se příběh líbí a klidně komentujte😘

Alone - dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat