Uběhl týden. Je to tu nádherné, všichni jsou na mě hrozně moc hodní. Dnes bude párty. Takže jdu s Wandou vybrat šaty. Je půl desáté a v deset máme sraz u výtahu. Takže teď ležím na posteli a projíždím sociální sítě. Zítra musím s Tonym vyřešit co bude s mojí rodinou, kdy se vrátím. Ta půl hodina utekla jak nic. Teď jsem se obula, popadla jsem kabelku a šla jsem k výtahu. U výtahu jsem se potkala s Wandou a výtahem jsme sjeli k autům. Nastoupili jsme do auta a vyrazili jsme směr nákupy. Pak jsme zašli na oběd a ve dvě jsme se vrátili zpět. Chtěli jsme se do příprav pustit hned a tak Wanda přišla ke mě. Pak jsme se postupně vysprchovaly a já si oblékla černé šaty bez ramínek a s volnou sukní až na zem. Jako boty jsem měla vyšší podpatky s otevřenou špičkou a řemínkem kolem kotníku. Pak mě Wanda učesala a nalíčila mě. Pak se šla upravit ona a ozvalo se zaklepání na dveře. Došla jsem tedy otevřít a tam stál Peter. Peter: ,,Máš jít za Brucem, má pro tebe výsledky." pak mi nabídl rámě a vyrazili jsme k němu do laboratoře. Tam pak Peter odešel. (B-Bruce a Be- Bella)
B: ,,Posaď se, konečně mám výsledky, ale nejdřív bych potřeboval vědět kde jsou tvoji biologičtí rodiče?"
Be: ,,V Česku. O těch už jsem, ale vyprávěla. Mám tam i sestřičku.
B: ,,Oni ale nejsou tvoji rodiče, našel jsem tvého otce, neví že jsi jeho dcera. Chceš to vědět teď odemě a nebo to mám říct jemu, a pak za tebou on zajde?"
Be: ,,Nikdy mi neřekli, že jsem adoptovaná. Jsem podobná svému otci, nemohu být cizí. Chci vidět důkaz!"
B: ,,Není problém, na tady máš vaše jména a přesné výsledky z krve. Chtěl jsem porovnat tvou krev s Wandy, ale omylem jsem vzal jeho krev. Promiň Bello.
Be: ,,Tony? On je můj otec? Fajn, to si nějak vyřeším, ale teď chci vědět co se mnou je. Proč mám jiné oči?"
B: ,,Nepřišel jsem na to, budeme tě teď hlídat. A já se budu snažit zjistit něco víc"
Be: ,, Děkuji, už půjdu, musím za Tonym a mohu si půjčit ty výsledky?"
B: ,,Samozřejmě a uvidíme se večer. Moc ti to sluší Bell."
Vyrazila jsem k výtahu a zeptala se Jarvise na cestu k Tonymu. Když jsem stála před zamčenou laboratoří, tak jsem se nechala ohlásit přes Jarvise. Po chvilce se dveře otevřeli a tak jsem šla dovnitř Tony seděl za stolem a tak jsem před něho hodila ten papír se slovy: ,,Chci vysvětlení! Proč jsem vyrůstala v Česku? Proč jsi mě dal pryč? A hlavně kdo je moje Máma!!!" Tony se zasekl koukal na mě s pusou dokořán. Pak začal mluvit: ,,Tvoje máma je Nataša. A nemohly jsme si tě nechat, byly jsme moc mladí a já nemohl být otcem a ona by to bezemě nezvládla. Promiň mi to Bell, ona si tě chtěla nechat, hodně plakala, když jsem tě odvezl. Mě to pak začalo mrzet taky, ale už jsem tě nemohl najít. Proto s Natašou moc nemluvíme."
Bella: ,, Věděl jsi, že jsem to já? A nebo Nataša?
Tony: ,, Já to nevěděl a Nataša doufala, že tě znovu najdeme, ale teď už to pomalu vzdává."
Bella: ,, Jdu za ní, jdeš taky a nebo ne? Tony?"
Tony: ,,Jo, jdu s tebou."
Pak se Tony zeptal Jarvise, kde Nataša je a šli jsme za ní. Byla v tělocvičně.
ČTEŠ
Alone - dokončeno
AdventureJako malá jsem byla ta nejšťastnější holčička na světě, ale postupem času se ve mě ta málá a šťastná holčička ztratila. Teď je ze mě osamělá dívka. Žiju stereotypem, jsem zklamaná ze světa a ze života, ale to se má už brzy změnit.