Avengers
Byl jsem šťastný konečně jsme zjistily kde jí drží a za chvilku pro ní vyrážíme. Měla by pořád žít, všichni se tu za to modlíme. Při tom hledání se ke mě Nat vrátila, takže k šťastnému konci nám chybí naše malá holčička.
Bell
Levitovala jsem nad starou matrací a snažila jsem se být v klidu. Jinak mám schopnosti, umím létat, hojit se a měnit barvu očí a vlasů. Údajně schopnosti porostou a pak mi dají čip, který bouchne když neposlechnu a budu sloužit Hydře jako zbraň. Což se mi absolutně nelíbí. Takže se soustředím na ruce ,na kterých se vzápětí objeví řezné rány a po chvilce se sami zahojí. Mám už ruce plné jizev. Když najednou uslyším alarm. Pak už jen vidím jak praskají dveře a někdo vchází dovnitř. A je to táta. Byla jsem tak šťastná, že si pro mě přišel. Vzal mě do náruče a odnášel mě pryč ze základny až do letounu.
Tony
Když jsem jí uviděla jak levituje nad matrací. Lekl jsem se co to sní udělali, ale pak mi došlo, že už nemáme moc času a tak jsem jí vzal a nesl do letounu.
Cestou domů jsem volal Nat, že to vyšlo a máme jí.
Bella
Když jsme dorazili domů a já vystoupila z letounu, tak ke mě někdo běžel, poznala jsem ,že je to máma a padla jsem jí kolem krku. Pak jsme se všichni vydali do obýváku a objednala se pizza, pak jsem se pustila do vyprávění, včetně toho, že se ten doktor nezastaví dokud nebudu v Hydře. Všimla jsem si, že se Peter zvedl k odchodu. Tak jsem hned zareagovala: ,,Půjdu do sprchy a lehnout si. Bylo toho na mě teď hodně. Dobrou noc." objala jsem rodiče a vyrazila jsem do ,,pokoje". Za rohem jsem potkala Petera a rovnou jsem mu vlítla do náručí. Pomalu vyhledal mé rty a pak se spojili a já zjistila, že ho doopravdy miluju. Pak jsem našla odvahu a zeptala se: ,, Nechtěl by jsi dnes spát u mě? Potom všem se spánku bojím." odpověděl: ,, Ale samozřejmě, půjdeme hned? Zlato?". A tak jsme šli ruku v ruce do mého pokoje, tam jsme se začali znovu líbat, když nám došel kyslík a museli jsme se odtrhnout, tak jsem řekla: ,,Půjdu do sprchy, chci ze sebe smít všechnu minulost, počkek tu na mě" a dala jsem mu krátkou pusu a rozběhla jsem se do sprchy. Zabouchla jsem za sebou dveře a svlékla se. Zalezla jsem do sprchy a pustila na sebe horkou vodu.
Nepostřehla jsem ani otevírání dveří a ani jeho příchodu do sprchy, dokud mě neobjal. Lekla jsem se a dost sebou trhla. Podíval se na mě uklidňujícím pohledem. Podívala jsem se mu do očí a začala jsem koktat: ,,Ví-s j já js-em ješ-tě nik nikdy..." umlčel mě polibkem a pak řekl: ,, Šššš, neboj se. Budu opatrný a s tímhle počkáme až vedle. Teď ti chci pomoct se umít miláčku." Nedokázala jsem se ani pohnout jak mě jeho slova překvapila. Vzal do ruky houbičku a sprchový gel a začal mě umývat. Pak vzal šampon a umyl mi vlasy. Pak jsme se osušili a on mě v náručí odnesl na postel. A pak se zeptal: ,,Jestli jsi unavená můžeme to nechat na jindy, miluju tě a klidně na tebe počkám i několik let má drahá." odpověděla jsem: ,,Taky tě miluju a nemusíš čekat několik let, chci tě hned."
Pak už slova nepotřeboval...
ČTEŠ
Alone - dokončeno
AdventureJako malá jsem byla ta nejšťastnější holčička na světě, ale postupem času se ve mě ta málá a šťastná holčička ztratila. Teď je ze mě osamělá dívka. Žiju stereotypem, jsem zklamaná ze světa a ze života, ale to se má už brzy změnit.