Příjezd na ubytovnu

624 38 1
                                    

Když jsme přijeli do Berlína, tak nám o něm Klára řekla spoustu zajímavostí, ale nebyl čas se tam moc zdržovat tak nám slíbila, že tam pojedeme na výlet při škole. Do školy to mělo být ještě cca 20km. Hned za Berlínem jsme odbočili na skoro lesní cestu a po té jsme jeli 15km a nakonec jsme přejeli na novou asvaltku, už teď jsme v dálce viděli tři budovy, když jsme vystoupili z auta, tak jsme si vzali věci a klára nám řekla co je ve které budově. Na pravo je ubytovna, uprostřed stojí budova s učebnama a tělocvičnama a v levo je budova do které máme přístup zakázán, víme jen že v prvním patře je lékař kterého jednou týdně budeme navšťevovat. Do ubytovny vedly dveří ze kterých se vešlo do velké haly a odtud pak napravo byly dívky a na levo chlapci, paní co hlídá vstup a ubytovnu nám dala papír s rozvrhem a číslo pokoje, zjistila jsem že na pokoji budu s Luckou, tak snad spolu budeme vycházet. Rozloučili jsme se s Jirkou a vydali jsme se na pokoj, po otevření dveří jsme zjistili že je pokoj docela malí měli jsme tam každá svou postel a malou skříňku s jedním psacím stolem, pak tam byly dveře do koupelny, kde byl sprchoví kout, záchod a umyvadlo. Na obou postelích byla kopička oblečení, a to legíny, tílko a mikina, vedle postele byly tenisky, a na stole papír s tím že je to školní uniforma, a že ve čtyři hodiny máme být v hale v tomhle oblečení. Tak jsme si s Luckou šli vybalit a povídat si, odkud jsme atd. Nakonec jsme se podívali na čas a už nám zbývalo jen pět minut, tak jsme se urychleně převlékli a šli jsme do haly. Tam už bylo asi tak deset lidí, a jedna dvojice stála stranou, a už na první pohled bylo zřejmé že oni jsou ta elita, no co já mezi ně patřit nepotřebuji. Pak přišla Klára a šla nás   provést i po zahradách a cestou nám říkala spoustu prý zajímavostí a pravidel, už po prvních slovech jsem jí přestala vnímat. Na konec jsme došli k té budově s ordinací, a všichni jsme museli na prohlídku, všem nám vzali krev, a vysvětlili že je to kvůli fyzické zátěži co nás čeká a kvůli nemocím. Pak jsme se ještě zeptali kde je jídelna a ta je v prvním patře ve  škole. Tak jsme se všichni došli najíst. Po příchodu na pokoj jsem sebou plácla na postel a Lucka taky, když jsem se jí chtěla zeptat na názor na tohle všechno tak jsem zjistila že spí, opatrně jsem jí sundala boty a přikryla jí peřinou, sama jsem šla taky spát.

Alone - dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat