Plan przeniesienia ZSRR do szopy przebiegł pomyślnie. Jedyne czym teraz martwiła się Pani RFSRR to , to żeby dzieci nie wyszły na podwórko i go nie usłyszały.
Rosja czekał na gości. Z tego co wiedział to mieli przyjść : Litwa, Białoruś , Ukraina , Kazachstan , ( będę pisała "Kaz " ). Mieli też przyjść trochę starsi od nie go czyli : Korea północna. Niestety prawdopodobnie też Niemcy i Rzesza. -_-
Polska bardzo chciał poznać przyjaciół Rosji. Miałby wtedy więcej znajomych niż tylko Węgry. Którego poznał dlatego że jego tatuś stwierdził że potrzebuje kontaktu z rówieśnikami.
×××
Niemcy ubrał się w koszulę i dżinsy. W końcu urodziny to bardzo ważne święto ale nie takie znowu oficjalne , więc to odpowiedni wybór.
Nie wiedział dlaczego od jakiegoś czasu miał wrażenie że Rosja go nie lubi..... nie wiedział dlaczego zastanawiał się tylko dlaczego ? Czy zrobił coś nie tak ?
- Brat ! - krzyknął Rzesza - musimy już iść. Bieraj prezent i idziemy
- Czekaj muszę jeszcze ubrać szalik i płaszcz !
- Co ty się tak ciepło ubierasz jest dopiero początek września !
Niemcy zbiegł na dół i popatrzył z wątpliwościami na III Rzeszę. Starszy brat zawsze tak mówił a potem miał katar.
- Yhy zawsze tak mówisz. Lepiej weź chociaż szalik.
Jego brat popatrzył na niego , a potem ubrał szalik. Wyszli z domu i odraz owiał ich chłodnawy wiatr. Niemcy spojrzał na niego z góry o ile było to możliwe. ( był od niego dużo niższy).
- Co się tak patrzysz ?
- :3
- No co ?
- :3
- Powiedz coś
- >:3
-......
- Jest zimno. Miałem rację.
- To tylko wiatr.
.- Nie psuj tej chwili
- OK......
×××
Rosja siedział sobie na fotelu i obserwował Polskę. Polska siedział na fotelu na przeciwko niego i wpatrywał się w okno. Rosję zachwycały jego skrzydła. Polska trzepotał nimi jak mały wróbelek.
To takie dziwne - myślał Rosja - ma skrzydła i rusza nimi tak jakby były one idealnie dopasowane do niego. Nikt nie ma skrzydeł , a u niego wygląda to tak .... naturalnie jakby wszystkie kraje takie miały.
- Polska ?
- Co ?
- No wiesz może ... schowasz te skrzydła zanim goście przyjdą - zaczął niepewnie - bo wiesz mogą wtedy zechcieć Cię porwać - tłumaczył Polsce
a może też sobie ? Może to on właśnie chciał go mieć na własność ?
CZYTASZ
Rozwiń Skrzydła \ countryhumans 💛
FanfictionImperium Rosyjskie po zabiciu swego wroga R.O.N. 'a pozwala swojemu synowie wziąć coś z jego domu ( w sensie domu R.O.N.'a). Jednak "coś" jest czymś innym niż imperium się spodziewał. ❤ - pisane 💗 - zakończone 💛 - zawieszone 💚 - powoli pisane, d...