Rozdział 9

610 24 26
                                    

- Hej , RW ?

- Tak panie ZSRR ?

- Emm.. Bo u mnie w domu mieszka jeszcze jeden pan. Nazywa się Польша.

- .....?

- Bo tak jakby zrobiliśmy z twoim panem Rzeszą pakt i przywłaszczyliśmy sobie jego teren i eeeee on ze mną mieszka i ......... eh

- No niech się pan wysłowi.

- On jest Polakiem i często jest wulgarny. Będzie Cię przekonywać że komunizm jest zły i żebyś przeszedł na kapitalizm ale nie słuchaj go bo on się na tym nie zna i odkąd go znam jest tylko pod czyjąś okupacją i nigdy nie zaznał prawdziwej wolności chyba że jak był dzieckiem ale to było dawno i wtedy nie mógł jeszcze decydować o sobie więc nic nie wie na temat rządzenia krajem. ( oj żebyś się nie zdziwił Soviet Onion ).

- Was ?

- Kapusta i kwas. Przepraszam RW musiałem :'D

- Pan tak często żartuje ?

- No nie tylko teraz autorka mnie zmusiła bo chciała żebym coś powiedział ;-;

- Aha okay ;-;  a ja będę kiedyś wolny i niezależny ?

- Na razie nie. Nie masz wystarczającej siły by dobrze się prezentować na zebraniach krai i nikt nie traktował by Cię poważnie.

Szli dalej. Stanęli przed drzwiami domu ZSRR. Sowiet wyciągnął klucz i chcąc go wsadzić w zamek nie chcący trącił drzwi a one ...........  otworzyły się ?

- Pan często zostawia otwarte ?

- Błagam Cię RW bądź chwilę cicho. Chyba było włamanie.

- okay

- Ćśśś !

ZSRR wszedł do domu i usłyszał dziwne jęki dobiegające z kuchni. Skierował się tam.

- RW na razie tu zostań. Jak będziesz mógł przyjść to Cię zawołam - wyszeptał.

ZSRR poszedł dalej sam. Stanął przed drzwiami kuchni.  To co zobaczył no..... Było trochę przerażające. Польша leżał na podłodze cały we krwi a III Rzesza stał nad nim z nożem.

- Rzesza ! Co ty robisz ?! A raczej dlaczego się tu włamałeś i pokroiłeś Polskę jak jakieś masło !

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Rzesza ! Co ty robisz ?! A raczej dlaczego się tu włamałeś i pokroiłeś Polskę jak jakieś masło !

Niemiec odwrucił się do niego.

- Guten tag ZSRR :3

-  Nie rób takiej zadowolonej miny. Mogę Cię pozwać do sądu ( sadu ) za włamanie i przemoc.

- Oj tam oj tam. Przecież poprzez wiążący nas pakt Polska należy do nas obu i możemy robić z nim co chcemy.

- Może i tak wynika ale ty traktujesz go jak rzecz ! I mieliśmy razem ustalać nasze poczynania w sprawie tego tu kraju !

Rozwiń Skrzydła \ countryhumans 💛Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz