İstedim

50 1 0
                                    


Onu ilk gördüğümde anlamıştım bana derin yaralar bırakacağını.

Çünkü hangi insanın kalbi öyle durup dururken kilometrelerce koşmuşcasına çarpabilirdi ki ?

Ilk kez birine dokunmak istedim.
Ellerini avuç içlerim arasına almayı, kalbinin sesini duymak pahasına sıkıca sarılmayı, seninle el ele sokak sokak gezmek istedim. Ellerimi saçlarının arasında gezdirmeyi, yan yana uyanmayı, uyurken ki halini izlemeyi istedim.

Hiçbir zaman senden bir an olsun vazgeçmedim. Seni sevmek. Senin sevdiğin adam olmak istedim. Seni neden sevdiğimi hiç anlamadım ben.. Seni sevmek için bir sürü sebep vardı ama sen hiç benim olmadın. Başka bir adam için çarptı kalbin.
Başka bir adam için kanat çırpıp durdun.

Bekledim. Belki bir gün sahte sevgilerin ardından koşmaktan yorulursun ve beni görürsün diye.. Çok bekledim.

Ama sen hiç gelmedin.

Sevdiğin adam, senin onu sevdiğin için ne kadar şanslı olduğunu bilmiyor. Oysa ben ilk kez tanımadığım bir adamın yerinde olmak istedim. Ne kötü.

Bir başkası dokunuyor sana. Sarılırken belki kalbimin sesini duyuyor. Kim bilir belki yan yana uyanıyorsunuz. Ellerini saçlarında gezdiriyor. El ele sokak gezmişsinizdir de.

Hayır, o adamı kıskanmıyorum. Sadece sen mutluyken benim kahroluşuma kızıyorum.

Ama merak etme artık çıkıyorum hayatından. Bekleyişlerim sona erdi.
Belki de vazgeçiyorum.

Ama hâlâ..
Uyurken ki hâlini merak ediyorum.
Seninle el ele yürümeyi istediğim sokakları hayal ederek uyuyorum.
Bu aralar havalar kötü.
Sakın çıkma sokağa. Islanırsın hasta olursun sonra. Sıkı giyin. Sevmesen de tak şapkanı.


Ellerini ceplerinden çıkarma sakın.
Lütfen onun ellerini tutma.



İÇİMİZDEKİ SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin