Hanya tinggal kenangan.
_____________
Part 15Seperti yang Taeha inginkan, dia mahu berjumpa dengan mereka Hyun. Untuk kali terakhir bukan?
Jinnie: Taeha, be a strong girl!
Taeha senyum kelat. Dia memeluk Jinnie dengan erat sekali, kemudian dia lepaskan pelukkan.
Dia mengeluarkan buku dan mula menulis. Yoontae di sebelah hanya memegang lengan Taeha.
Terima kasih sebab sudi jumpa aku walaupun aku yang paksa.
Korang tak rasa aku ni melampau ke? Main paksa-paksa, yeah kita kan bukan saudara malah hanya kawan ")
Yura: Hey! Jangan cakap macam tu, ye memang kita bukan saudara. Tapi, aku dah anggap korang semua ni saudara aku!
Lengan Taeha di tampar lembut oleh Yura. Mana tak nya, terasa serba salah muncul dan mula menyelubungi kita right?
Yoontae ingin keluar dari wad ibunya. Baru sahaja dia melangkah keluar, Hansoo menarik bahu Yoontae.
Hansoo: Kau nak pergi mana?
Yoontae: Ambil angin kat luar. Nak ikut tak?
Hansoo: Of course! Jom, kita duduk kat tepi pokok sana, redup sikit.
Yoontae angguk kepala. Dia memasukkan tangan nya di poket seluar, di sebaliknya di dalam poket Yoontae ada sesuatu benda.
What is that?
–
Angin bertiup dengan kencangnya. Terasa aman dan damai sedikit.
Hansoo: Yoon, dah kau besar nanti..apa impian kau?
Yoontae: Impian aku, nak bawa mak aku pergi tempat yang dia nak. Tu pun, k-kalau sempat.
Yoontae menghembus nafas berat, sukar untuk fikir pada masa hadapan. Kita bukan tahu apa akan terjadi kan?
Hansoo: Err, okay aku faham. So, kau okay tak ni?
Yoontae: Okay tapi tak.
Hansoo menggaru kepalanya yang tidak gatal itu. Bingung dengan jawapan Yoontae.
Yoontae: Haih kau ni, aku okay je. Jangan risau sangat lah.
Hansoo tergelak paksa. Dia tahu, Yoontae tidak okay apa yang dia rasakan..
..dia rasa kesunyian nanti.
Tau-tau je lah kau ni Hansoo.
To be continue
P/s: Ai buat pendek-pendek je dulu.❤
YOU ARE READING
[C] CURANG • MYG S2❄
Fanfiction|| COMPLETE || +Bahagia itu hanya sementara. Bukan buat selamanya. Life is too short to be "HAPPY" --- [iamyourhope's story line | Min Yoongi's story] [Status; Complete] [Dialog Version] [Cover book by; Me] Start: 07.12.2019 | Saturday End: 29.12.20...