•○●Rossz kezekben●○•

2.5K 145 8
                                    

Jungkook a kedvenc dolgát végezte, mely a legszebb pillanatokat okozta ezidáig neki. Elővette a telefonját, és Jimin ablaka alatt elhelyezkedve egy lepedőn teljes nyugalomban lefotózta, miközben a srác épp törölközött mosdás után. De sajnálatára már volt rajta rövidnadrág mikor kijött a mosdóból. Egy újabb képet kattintott róla, mikor elterült az ágyon mit sem sejtve. A bolond srác leeresztette a mobilt a kezéből, és csak gyönyörködött a fiúban, egy apró görbülettel a szája szegletében. Jimin hirtelen ötlettől vezérelve az Apple laptopjához sietett, majd magához vette. Párat kattintott rajta, majd elhelyezkedett az ágyon. Jungkook látta, ahogy a fiú pornográf filmet kezd el nézni. Pír öntötte el az arcát, amikor rádöbbent mit fog látni. Még életében nem volt esélye ilyen szemszögből látni őt, ettől pezsegni...Nem, forrni kezdett a vére. Kiszáradt a torka, mikor Jimin simogatni kezdte magát, hatalmas örömére. Elővette Jungkook a telefonját, majd tárcsázni kezdte Jimint. A srác mikor észrevette hogy Jungkook hívja, egy szájharapás után felvette a mobilt.

-Szia. -Hangja rekedt volt, mintha most kelt volna fel. Jungkook gerince mentén forró borzongás futott végig.

-Közel vagyok a házatokhoz, rá érsz?

-A-Aha! -Felült az ágyon, a laptopot pedig eltette. -Merre vagy? figyelj nem lenne gond ha az ablakon jönnél? anyuék alszanak.

-Nem zavarna.

-Jó, akkor máris nyitom az ablakot.

Jungkook már belepréselte a táskájába a takarót, és a telefonját. És várta Jimin érkezését. Végül megjelent az alakja az ablaknál, majd kinyitotta számára. Jungkook esetlenül mászott be, amin Jimin jót derült. Jimin manapság egyre többet nevet a srácon.

-Úgy látom nem igazán vagy jó besurranó. -Jegyezte meg mókás hangulatban.

-És sok egyéb máshoz sem értek. -Horkantott.

-Komolyan? de hát te vagy a focicsapat kapitánya nem?

-Ahhoz nem tartozik az ablakmászás. -Nevetett fel. -Dehát nem úgy volt hogy semmit sem tudsz rólam?

-Ö-Öh Hoseok mondta. -Vakargatta tarkóját zavartságok közepette. Igazából nyomozott utána egy picit, mert szeretne már végre több mindent tudni róla. -Öhmm mi lenne ha egy kicsivel többet megtudhatnék rólad?

-Beszélgetni akarsz?

-Persze. -Vont vállat. -Jó lenne egy kicsit jobban megismerni.

Jungkookban megállt az ütő. Tulajdonképpen megzsarolta a srácot, ő pedig meg akarja ismerni. Ő nem az a forma aki letelepedik a kiszemeltje mellé órákra beszélgetni, nasikkal az ölükben. Neki csak az a fontos, hogy ő tudhasson mindent Jiminről, és azt tegye amit ő akar.

-Akkor beszélgessünk. -Mosolyodott el Jungkook csillogó szemekkel. Kissé ellentmondásban volt a gondolataival, másodpercenként mást gondolt, mikor a fiú közelébe került.

-Mióta kedvelsz engem? -Kérdezte leplezetlen kíváncsisággal.

-Nagyon-nagyon régóta.

-Várj egy percet. -Jimin előhúzott egy jegyzetfüzetet, majd írt egy egyest. -Mi a kedvenc színed?

-Ez tényleg szükséges?

-Hamar felejtek. És annak semmi értelme nem lenne ha elmondod, majd elfelejtem.

Egy órára bővült az a bizonyos megismerés. Jungkook önfeledten érezte magát, és sokat nevetett, ami felettébb furcsa volt, mert egy szélesebb mosolyon kívül semmilyen egyéb érzelem nem szokott tükröződni az arcán. De mit is várunk, ha imádata tárgya mellett van.

Mocskos titok{Jikook}BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now