Utolsó két rész!🖤🖤 (Direkt hosszúra terveztem💕)
Jungkook mikor haza ért letaglózva esett be az ágyába. Rendezettség és tisztaság fogadta a régi szobájában. Minden Jiminhez fűződött, ami a helyiségben volt található. Ezek a holmik azokra a forró estékre emlékeztették amelyeket az ablaka előtt töltött róla álmodozva. Ugyan csak pár órája tört meg a kapcsolatuk, őrülten hiányolta.
-Jungkook. Kicsim. -Lépett be a szobába az anyukája. -Nem akarlak zavarni, de egy barátod jött hozzád. Azt mondja Hoseok a neve. Hívjam be?
-Nyugodtan ereszd be.
Jungkook felült az ágyon, és várta hogy betoppanjon Hoseok. Kíváncsisággal fordult a srác felé, akinek teljesen megváltozott a külseje amióta utoljára látta.
-Szia Jungkook. -Hoseok szomorkásan köszönt. Úgy festett mint aki hetek óta először lépett ki a szobájából.
-Mit keresel nálam?
-Vígaszt talán...-Vont vállat egy szipogás közepette. -Csak te érthetsz meg engem, tudom hogy szörnyű dolgokat tettem a múltban, de már én sem az vagyok aki voltam.
-Mi gyötör ennyire? -Jungkook a fejével a mellette lévő fotel felé biccentett. Hoseok zavartan ült le, majd álmos szemeit Jungkookra vezette.
-Nem is gondoltam volna hogy ennyire lehangol majd a szabadság vesztés gondolata. Ha azt mondanám hogy végeztem valakivel csak azért mert elvette volna a szabadságom megértenél?
-A szabadságunk fontos...-Jimin jutott az eszébe, milyen módon fosztotta meg ettől a lehetősen legfontosabb érzéstől. -De megérteném. -Jimin is végezhetett volna vele ezért.
-Komolyan? -Hoseok szemébe könnyek jelentek meg. -Tudom egyáltalán nem férfias ez tőlem...Ne haragudj.
-Nem vészes...-Rázta meg a fejét. -Megesik hogy elgyengülünk egy kis időre.
-Taehyung az utamat állta. Kénytelen voltam ezt tenni. Megérted ugye?
-Taehyung már rég nem az volt aki meggyászoltam akkoriban. Azt hiszem megértem amit tettél.
-Elintéztem hogy soha ne származzon belőle bajom. -Letörölte a könnyeit, majd próbált megnyugodni. -Így már téged sem fognak többé zaklatni.
-Ez egy jó hír. -Bólintott, majd a fiú vállára fektette a tenyerét. -El fog múlni ez az érzés, ne aggódj. Adj időt magadnak a szomorkodásra, de ne túl sokat hogy beszippantson.
-Jungkook...Te vagy az? -Nevetett fel könnyeit törölgetve. -Tök jó fej vagy.
-Komolyan? -Nevetett fel halkan. -Ezidáig is az voltam.
-A pincés sztorikor is? -Háborodott fel.
-Történhetett volna rosszabb is.
-Valójában megérdemeltem. Azt hitted megöltem a barátodat. Ahogy én is. Végül mégis én végeztem vele...
-Na...Ne szomorodj el.
-Hé figyelj. Holnaptól te is iskolába fogsz járni?
-Attól tartok igen...És valószínűleg Jimin is...Találkozni fogunk.
Azonban ez tévedés volt. Másnap Misoki úr bejelentette, hogy Jimin ki fog iratkozni az iskolából, és addig be sem fog járni. A szüleivel valamelyik közeli városba költöznek új élet céljából. Jungkookot egy ideig sokkolta a hír, ám őrült annak hogy Jiminnek többé nem kell látnia őt. Most már nem kell Jungkook béklyói miatt aggódnia. Leveheti magáról azokat a folytogató láncokat melyeket saját kezüleg szerelt rá. Már csak abban reménykedett, hogy a szülei azóta a nap óta szeretik Jimint. Mert hatalmas szüksége van rá.
YOU ARE READING
Mocskos titok{Jikook}BEFEJEZETT
Teen FictionJungkook lencsevégre kapta, ahogy Park Jimin a legjobb barátja szerelmével csókolózik egy nyár indító partin, így egy jó titkot tarthat a kezében, amit szívesen használ fel annak érdekében, hogy közelebb kerüljön Jiminhez. Még ha ezzel sok fájdalmat...