Pov.Draco
-10! 9! 8! 7! 6! 5! 4! 3! 2! 1! 0! Szczęśliwego Nowego Roku!- Ta chwila na długo utknęła mi w pamięciDrogi pamiętniku!
Wczorajszy dzień był niewiarygodnie dziwny: najpierw ustalaliśmy imię dla bratosiostry Kairi, później przygotowywania do sylwestra. Gdy nadeszła chwila ,,Nowego Roku" to od razu podeszłem do Kairi i powiedziałem jej życzenia noworoczne.- Wszystkiego najlepszego! Szczęśliwego Nowego Roku, żebym ci dał spokój, fajnego brata lub siostry, i wszystkiego co naj!-Złożyłem jej serdeczne życzenia.
-..najgorszego?-Przedrzeźniała się ze mną.
- Wiesz, co? Tak.
- Hahaha.. A ja życzę ci wszystkiego najlepszego, zdrowia, żebyś się przyzwyczaił do mojej siostry i żeby ojciec dał ci spokój z czystością krwi.Mimowolinie się uśmiechnąłem. Zbliżyliśmy się do siebie i zbliżało się do pocałunku... Ale nic nie jest wieczne-pomiędzy nas wepchnęła się ta Granger. Dla mnie zawsze będzie Granger i szlamą. Spojrzałem na nią wzrokiem mordu, a następnie przeniosłem wzrok na Ka. Ona wzrokiem mówiła ,,Nie, Draco". No to co ja miałem zrobić? Posłuchałem.
***Magia Czasu***
- Chodźmy już, Ka.- Zwróciłem się do mojej dziewczyny kiedy miałem już dość tej zabawy.
- Dobra, tylko powiem rodzicom.Zgodziła się abyśmy poszli do mojego pokoju. Gdy już weszliśmy rzuciłem się na łóżko.
- Jak tam?
- U mnie dobrze, a ty? Nie przyzwyczaiłeś się do mojej siostry?-Pokręciłem głową.- Draco, ona nie jest zła. Nie jej wina, że wychowała się wśród mugoli. Było, co było. Minęło, to jest najważniejsze!
- Naj?-Spróbowałem rozśmieszyć Kairę i udało mi się zachichotała swoim pięknym głosem. Na tą myśl nie dało się nie uśmiechnąć.
- Naj.-Powiedziała.Hej wszystkim! Dzisiaj krótko, ale jak zobaczyłam ile was jest to szybko coś napisałam. Piszcie w komentarzach czy wolicie częściej krótkie rozdziały, czy rzadziej dłuższe. Acha, i jeszcze jedno. Teraz piszę także inne opowiadanie o Draco, Kylo Renie, Felixie Polonie, Edwardzie Cullen'ie i fantasy. Skończyłam także miniaturkę o Frodo Baggins'ie. Wbijajcie i siema!
CZYTASZ
Przeznaczenie? || D.M. 🌹
FanfictionNie zgadzam się na kopiowanie treści Muszę kogoś śledzić, więc nie mam dużo czasu na pisanie. Przeznaczenie. Co to właściwie jest? Jedni uważają że to słowo jak każde inne, a inni sądzą że oznacza WSZYSTKO. Jednak nie jestem tu, żeby rozpisywać się...