1

413 13 3
                                    

76  25 089 746 : Ahoj

Já: Ehm..Ahoj?

76 25 089 746 : Jak se máš?:-)

Já: Kdo jsi?

76 25 089 746: Není to jedno?

Já: Ne, není vážně bych si nechtěla psát se čtyřicetiletým dědou a vůbec kde jsi vzal moje číslo?!

76 25 089 746 : Stačí když ti řeknu že nejsem čtyřicetiletým dědou?

Já: Ne , nestačí jo a... Kde jsi vzal
moje číslo!?

To číslo mě vážně tak moc štvalo tak... Jsem to aspoň nějak změnila asi.. vím, vím není to nic moc ale nevím když tam u někoho mám to číslo a nevím kdo to je...

Neznámé číslo:To ti nemůžu říct, promiň:-(

Já: Proč?

Neznámé číslo: Prostě nemůžu, promiň

Já: Hmm..tak to čau;)

Odeslala jsme mu zprávu a šla se napít dolů do kuchyně, dneska není nikdo doma mamka pracuje v nemocnici a přichází buď brzo ráno a nebo pozdě večer takže se moc nevýdáme achjo.. Ale mamka to dělá pro nás ..pro mě a pro sebe táta umřel před dvěma roky měl autonehodu vždycky když si na něj vzpomenu tak se mi z toho chce brečet měla jsem ho moc ráda , vycházeli jsme spolu dobře hráli fotbal, dělali vtípky na mamku prostě měla jsem ho moc ráda a vždycky budu.

Prošla jsem obýváku do kuchyně tam si napustila vodu do sklenice a šla zpátky do pokoje, ale ještě jsem se zastavila v obýváku... abych vás přivedla do správného pohledu tak..v obýváku máme pověšené fotky nás všech - já, taťka a mamka například jak s taťkou hrajeme fotbal, jak se mamka s taťkou líbají na jejich svatbě atd. Prostě rodinné a hlavně šťastné zážitky.

Hnedka jak jsem přišla do pokoje tak jsem si všimla že mi začal mobil svítit od toho že mi "někdo" napsal.
Nevím kdo to je,co mě chce a ani proč píše zrovna MĚ...
A proto jsem se to rozhodla ignorovat, radši vzala jsem si knížku
Hvězdy nám nepřály a začetla se...
No asi tak jenom na 10 minut i když jsem si vypla zvuk tak moje zvědavost byla větší.

Odložila jsem si na klín knížku a odemkla mobil a začala otevírat zprávy.. ptáte se proč tak pomalu? Protože jsem se docela bála co tam na mě může "vykouknout".

Když jsem je otevřela hlásilo mi to:
Máte 9 nepřečtených zpráv

Neznámé číslo:Co? Ne počkej!

Neznámé číslo: Hej,no tak promiň já ti to nemůžu říct ano?
Vážně mě to mrzí

Neznámé číslo: Ty jsi vážně odešla?

Neznámé číslo: Já tě Budu otravovat dlouhou věř mi :-D

Neznámé číslo: P

Neznámé číslo: O

Neznámé číslo: D

Neznámé číslo: Í

Neznámé číslo: V

Já: Jsem tady stačí?!!

Neznámé číslo: Jo :-D

Já: Co po mě vlastně chceš???

Neznámé číslo: Psát si

Já: Ale já ne

Neznámé číslo: Ale jo chceš, jinak tě budu otravovat ;)

Já: Argg! Fajn! Ale teď jdu už spát takže dobrou

Neznámé číslo: Dobrou,princezno;)

Nad tím oslovením princezno jsem radši už neřešila a šla do sprchy a - konečně po dlouhém dni - spát.

Texting-(FF Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat