View of Harry
Prosím ať někdo vypne tu bzučící věc která se jmenuje budík, děkuju.
Jak já tyhle rána nemám rád, počkat ne.. já je přímo NENÁVIDÍM.
No nic musím vstávat,jdu do sprchy prý studená voda vás probudí po ránu ale to se říká i o kafi. Asi bych se vám měl představit jmenuju se Harry Edward Styles a je mi 17. Umyl jsem si vlasy a přemýšlel nad ní. Nemůžu na ní přestat myslet ale vůbec,asi se ptáte teda proč jí mlátím a odpověď zní:
Já musím ....jestli si říkáte proč?, to vám teď neřeknu to se dozvíte časem.Ale nejhorší na tom je že ubližuji dívce kterou miluju,tak moc. Jak už jsem řekl: Nemůžu na ní přestat myslet.Chci aby byla moje,JEN moje.
Aby každý večer usínala vedle mě abych jí mohl říct že jí už nikdo a nikdy neublíží a že je jen moje. Ale já nemůžu, protože já jsem ten kdo jí ubližuje, nejradši bych si nafackoval a to pořádně...No nic dost přemýšlením o ní. Když jsem se osprchoval radši jsem vyšel ven protože když jsem nad ní přemýšlel nevšiml jsem si že ta voda začala být studená.
Říkám nemužu na ní přestat myslet.Omotal jsem si kolem pasu ručník a šel do pokoje-ke skříni pro oblečení- černé triko s krátkým rukávem a roztrhané jeany na kolenou a ještě jsem si dal do batohu učebnice na dnešek a dal si ho na záda.Ale než jsem šel dolů tak jsem se koukl do Hopeina pokoje přesněji okna - máme domy naproti sobě a okna do pokoje taky.Akorát jsem ji viděl jak někam běží,typuji to na koupelnu..
Povzdechl jsem si, způsobuji největší bolest člověku kterýho miluju nejvíce na světě,způsobuji bolest mýmu Andělovi.Nemohl jsem se na to dívat chtěl jsem jí pomoc tak moc ale nevěděl jsem jak... radši jsem šel dolů si pro snídani.
"Dobré, ráno mami„ pozdravil jsem mamku "Dobré, zlatíčko„ dala mi pusu na tvář " Tady, máš snídani a...a sakra!„ dala mi do ruky dva tousty se sýrem "Zlato, nestíhám už budu muset jít,a ty bys měl taky ahoj!„
diskutovala se mnou mamka
Chtěl jsem jí říct taky 'ahoj' ale slyšel jsem jak zabouchla dveře od domu tak jsem byl zticha. Po chvíli jsem šel taky nastartovat auto a jel do školy.View of Hope
Když jsem se ráno vzbudila tak můj žaludek udělal asi tak dva přemety najednou,rychle jsem běžela na záchod a všechno to vyvracela,fujky to nechcete. Když už to bylo všechno ze mě pryč,snad tak jsem se pomalu zvedla a šla si k umyvadlu vypláchnout si pusu.
Mamka už byla v práci, takže mi nemohla napsat omluvenku do školy.
Rychle jsem si udělala hygienu a zakryla ty modřiny na obličeji.
Rychle jsem na sebe hodila co mi přišlo pod ruku což obsahovali-
černý roztrhaný jeany a černou Adidas mikinu ,vzala jsem si mikinu spěchala po schodech dolů snídani jsem zamítla po tom co můj žaludek udělal dva přemety hned po ránu.Rychle jsem si nazula černý Vansky a "utíkala" do školy.
Asi po 20minutách jsem si už vybírala ze skříňky učebnice na hodinu Chemie. Už dávno byla hodina takže jsem -jako obvykle- šla pozdě.
Zaťukala jsem a vešla do třídy.
"Dobrý,den.. Omlouvám se zaspala jsem„ omluvila jsem se jí
"Příště ať se to neopakuje„ řekla jenRadši jsem si šla sednout do lavice tam kde minulou hodinu takže vedle mě seděl na pravý straně od dedveří
Tomlinson a na levý straně Styles. Vážně výhra, sedět vedle nich.Vytáhla jsem si věci na hodinu a zkoušela dávat pozor ale nešlo to jak můj žaludek pořád dělal přemety.
Styles se na mě podíval asi zjistil že se mnou není něco v pořádku.
"Hej, jsi v pohodě?„ zeptal se mě
"Jo„ odpověděla jsem jen
"Vážně?„ obával se o mě sice nevím proč zrovna o mě,o někoho jako jsem já...ale ..je divný.
Na to jsem mu ale neodpověděla a běžela na záchod bez ohledu na to že na mě učitelka volala a spolužáci na mě divně koukali.Co nejrychleji jsem se dostala do jedný kabinky a vypustila to ze sebe (to zní divně a hodně:-D) a věřte mi že to netrvalo chvíli. Zachvíli jsem za sebou uslyšela dupot a to dost velký a pak jak mi někdo drží vlasy a konešivě mě hladí po zádech.
Když už to vypadalo že to je všechno v záchodové míse tak jsem se opřela o zeď zamnou a koukla se na osobu která tady byla se mnou a nemohla věřit vlastním očím.
Ahoj, máme tu další díl textingu omlouváme se že tam není vůbec texting ale v příštím díle to bude lepší ale...co myslíte kdo pomohl Hope na záchodech?
Natálie🖤 xoxo
ČTEŠ
Texting-(FF Harry Styles)
FanficCo když 17leté Hope napíše někdo do koho by to nikdy neřekla? Jak bude Hope reagovat? To se dozvíte v příběhu