2

398 15 4
                                    

Kdo. Vymyslel. Budíky?!
Dneska je pondělí a já musím do toho tyracího zařízení - do školy jak já tam nechci to bych radši už nikdy nevylezla z domu.
No nic.. musím jít ze sebe udělat člověka jinak mi ujede autobus.

Vstala jsem z mojí milovaný postílky a šla do koupelny udělat hygienu a zakrýt nedokonalosti.
Když jsem byla hotová šla jsem ke skříni kde jsem si vzala (viz.media)

Když jsem si to oblíkla rychle jsem si naházela učebnice do batohu, seběhla schody na lince jsem si vzala jablko a šla rychlým krokem na autobus, když jsem přišla na zastávku tak autobus akorát přijížděl. Musela jsem si stoupnout protože tam bylo plno lidí zapojila jsem si sluchátka do mobilu, když autobus zastavil rychle jsem vystoupila a šla jsem do tyracího zařízení jménem ŠKOLA.
Bylo zataženo takže většina lidí už byla ve škole.
Otevřela jsem dveře do budovy a rychle než si mě kdokoliv všiml jsem přešla ke své skříňce.
Otevřela jsem jí vzala si z ní učebnice
na hodinu literatury zamkla jí a šla do třídy.

Sedla jsem si úplně do poslední lavice nerada jsem středem pozornosti, víte měli by jste vědět tady ve škole nejsem moc oblíbená, nemám tady žádné kamarády, nikdo si mě nevšímá prostě nudná,neoblíbená holka nic víc,nic míň.
Když zazvonilo tak sem přiběhlo zbytek studentů. A taky se smíchem přišla nejvíc oblíbená skupina školy.
Páni a dámy představuji vám nejslavnější a nejoblíbenější (jak už jsem řekla) partičku.

Louis Tomlinson- Kapitán fotbalového týmu, každá holka po něm jede ale prý má slobost jen pro jednu ale nikdo neví která to je, má hnědé vlasy a modré oči

Liam Payne- Miláček hudby, tetování, samozřejmě holek jak jinak že... prý dělá ještě box,a je z tý party takový jejich Daddy, hnědé vlasy a oči má hnědé

Naill Horan- Podle drbů tady na škole je nejroztomilejší, hraje taky fotbal a přestěhovali se z Irska,blond vlasy a studátkově modré oči

A jako poslední..
Harry Styles - Největší děvkař školy který kdy mohl existovat je to takový zmrd... dokázal by uhodit i holku, kudrnaté hnědé vlasy a smaragdově zelené oči.. Chcete vědět jak všechno tohle vím?
Na týhle škole když se o tom baví jeden, ani ne za 10minut to vý celá škola.
Zatímco jsem si malovala do sešitu jsem "viděla" že jsi Styles sedl vedle mě byla jsem v poslední řadě a v každé řadě jsou čtyři lavice.
Já jsem seděla ve druhý lavici od okna vedle mě na levý straně Styles,vedle , Horan a v poslední lavici u dveří si sedl Payne a přede mnou seděla nějaká holka a tak si vedle ní sedl Tomlinson, takže seděl před Stylesem.
Jak na přivolanou, jak si všichni sedli přišel profesor.
"Takže..na dnešek jste si měli připravit slohovou práci o vaší rodině„ odložila si na stůl věci ty profesorský sešity, když to dořekla já ztuhla jak kdyby jste mě paralyzovali..
A Styles si toho určitě všiml
"Aaa podívejme se kdo nemá domácí úkol„ vysmíval se mi
A ostatní nebyli pozadu, slyšela jsem jak se uchechtli.
"Takže,kdo půjde první?„ zeptala se už si připravovala blok kam si píše známky
Jen co to dořekla Styles se přihlásil a spiklenecky na mě mrkl.
"Ohh! pan Styles, chcete jít první?Jsem ráda ž-„ nestihla to doříct
"Víte paní profesorko rád bych šel jako první ale přece... dívky mají přednost„ připoslední větě se koukl na mě
Profesorka to asi pochopila takže se koukla na mě
"Ahh! No dobře, tak co třeba slečna Kane?„ zeptala se mě a propalovala mě pohledem
"Víte paní profesorko, já, chtěla jsem se vám omluvit já ten úkol nemám„
omluvila jsem se tý babizně.
"Tak to bude,Kaneová dneska za pět„ oznámili to jako velice "milou" větu a ještě se u toho usmála jak úplný debil.
"No tak, kdo půjde místo Kaneoví?„ když to dořekla tak jsem se spiklenecky usmála na Stylese
když si toho všiml tak vypadal jak kdyby spolkl horkou bramboru,
Rychle jsem se přihlásila,mohla jsem si všimnout jak na mě Styles prosebně kouká,ale na to jsme už nijak nereagovala "Paní, profesor já si myslím že když já to nemám tak by mohl jít na řadu Harry když s tím začal„ vysvětlila jsem jí to
"Máš pravdu, skvělý nápad slečno Kaneová, takže pane Stylesi„ odsouhlasila mi to a podívala se na Stylese jako já, můj pohled mi opětoval ale vražednější pohled.
"Počkej po škole„ pošeptal mi a šel ke katedře když to dořekl tak jsem stuhla a už jsem věděla co mě bude čekat.

Něco mu ta babizna říkala,ale to jsem nevnímala nebyla jsem schopná cokoli vnímat protože jsem věděla moc dobře co mě bude čekat po škole a vůbec to nebude hezké.
Potom co si Styles sedl zpátky tak nám babča tak nám řekla že jsi máme udělat menší zápis.Ale já nemohla, musím říct bála jsem se ale taky nebude to o nic horší než vždycky.

Potom co zazvonilo jsem přetrpěla dalších 7 hodin a naštěstí jsem Stylese a jeho poskoy už neviděla no..kéž by to byla pravda. Na obědy nechodím, protože tady jít na oběd je jak kdyby jste měli jíst nějaký brouky jen ta představa. Fuj!..
Dala jsem si učebnice do skříňky a chtěla jít domů,ale to by se mnou nemohl bouchnot o zeď...Ano přesně tak,pan mužů cokoliv Styles a jeho partička.

"Ale copak...snad to nebolelo„ vysmál se mi do obličeje
"Ale jo docela to bolelo„ odpověděla jsem mu s úšklebkem to se mu asi nelíbilo takže mi dal pěstí až se mi otočila hlava na druhou stranu, pak mě ještě několikrát kopl do břicha a pak odešli...
Po chvilce jsem se zvedla a utřela si krev co mu ještě tekla z nosu a šla domů. Po 20minutách jsem přišla domů, máma byla v práci,zase.
Šla jsem do pokoje,tam jsem hodila batoh na postel a šla do koupelny si smýt krev z obličeje ,krev byla už dávno pryč, ale kolem oka jsem měla vážně velkou modřinu.

Lehla jsem si na postel pustila jsem si do sluchátek písničky od James Arthur miluju ho je úžasný.
Asi bych vám měla říct co se asi děje..
Takže Harry Styles a jeho partička
mě ve škole šikanují nebo spíš jenom Styles, ostatní jen přihlíží a baví se tím, nevím jestli to dělají jen mě nebo ještě někomu ale vím že to dělají jen holkám, těm kterým nejsou oblíbené, nikdo o tom neví mamka si toho nevšimla a doufám že si toho ještě nevšimne a učitelé to moc taky neřeší.
Nevím co jsem jim udělala ale vím jedno... Nenávidím Harryho Stylese.
Ale nejhorší na tom je že s Harrym máme domy hned naproti sobě.

Z přemýšlení mě vyrušilo oznamování nové zprávy.

Neznámé číslo: Ahoooj

Já: Čau

Neznámé číslo: Co se děje?

Já: Nic, co by mělo?

Neznámé číslo: Vážně?

Já: Jo

Neznámé číslo: Fajn..jak se máš?

Já:V pohodě,ty?

Neznámé číslo: Taky

Neznámé číslo: Zahrajem si hru 10 otázek?

Já: Fajn.. začni

Neznámé číslo: Okey, kolik ti je?

Já: 17, tobě?

Neznámé číslo: Taky, teď ty

Já:Jak se jmenuješ?

Neznámé číslo: Harry

Já: Hope, těší mě

Harry: OH! Je mi potěšením xd

Harry: Tvoje oblíbená barva?

Já: Černá a modrá, Tvoje?

Harry: Oranžová, proč černá?

Já: Líbí se mi

Harry: Aha...

Já:No, nic jsem unavená jdu spát dobrou

Harry: Ok, já půjdu taky dobrou krásko
Nad tím oslovením jsem se zamračila.

Já: Nejsem krásná!

Na to mi už neodpověděl tak jsem šla se osprchovat a konečně spát.


Ahoj, lodičky máme tady 3část textingu,sice tady není moc textingu ale doufám že to nevadí...budu moc ráda když napíšete nějaký ten koment, nebo vote 😊🖤 Děkuju
Natállie xoxo

Texting-(FF Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat