View of Hope
Když jsem přemýšlela nad tím jak mi to všechno vyšlo,jak mi to uvěřili v ten moment zastavilo Harryho auto předpokládám před mým barákem."Ehm.. děkuju za to že jsi mě tam odvez a i přivezl„ poděkovala jsem mu a chtěla vystoupit ale jeho ruka na mém zápěstí mě zastavila.
"Chci pravdu„ řekl mi jednoduše podívala jsem se na něj zmateně,jakou sakra pravdu? Možná to poznal...
Sakra!"Jakou pravdu?„ polkla jsem a asi to nebylo moc potichu.
"Tohle si neuděláš tím že si šlápneš do střepů od mísy a taky jsem viděl to tvoje okno„ podíval se na mě podezíravě. Panebože! Co na to řekne máma až uvidí to okno? "Fajn,tak ale„ povzdechla jsem si poraženě "Pojď se mnou tady to řešit nebudu„ dořekla jsem.
Když jsem otevřela dveře bylo to jakoby tu nikdo nebyl, žádné stopy po napadení doufala jsem že to tak bude i nahoře u mě v pokoji ale to jsem se sakra pletla.
"Chceš něco k pití?„ zeptala jsem se ho slušně.
"Stačí voda„ odpověděl mi jen a dál si prohlížel fotky na zdech a na políčkách, když jsem mu přinesla vodu tak si prohlížel fotku na které jsme byli všichni tři; já,mamka a taťka,byla jsem u prostřed a oba my dávali pusu na tvář. Chtěla bych ty dny zpátky,dny kdy jsem se nemusela bát chodit do školy,dny kdy jsme byli jen my tři a nikdo jiný.
"Chceš to pořád slyšet?„ odkašlala jsem si a podívala se na něho sledoval mě celou tu dobu. Zamrkal a zatřepal hlavou a tím se vrátil do reality."Jo,chci„ řekl tvrdě a šel si sednout ke stolu kam jsem mu položila sklenici tak jsem šla za ním.
"Takže,no, prostě„ koktala jsem nevěděla jsem jak mu to všechno říct moc jsem mu nevěřila.Co to říkám je mu vůbec nevěřila a sakra já se tak bála mohl mu cokoliv udělat ale neudělal. Bála jsem se. Bála jsem se jeho.
"Hele,koukni se na mě a dýchej ano? Jen mi řekni co se tady stalo a pak odejdu okey?„ mluvil se mnou a přitom mě držel za ruku samozřejmě za tu zdravou. Pořádně jsem se nadechla a všechno mu řekla od toho jak jsem přišla domů až po to jak jsem vyskočila z okna.
"No...páni! myslel jsem si že to bude něco že sis to udělala sama ale tohle? To jsem nečekal„ vydechl úžasem ale také smutkem a vztekem? Nemá náhodu on trochu divný emoce?"Co hodláš dělat?„ zeptal se mě co se napil jeho do teď nedoknuté vody.
"Já nevím..asi to nechám být„ když jsem to dořekla tak se málem udusil vodou a já na něj koukala zmateně proč se dusí.
"Cože? Ty to chceš nechat být?„
"Jo! Co bych asi podle tebe měla dělat? Hm?„ zeptala jsem se malinko naštvaně už mě s tím začal štvát jak pořád jen říkal co mám dělat a ty jeho debilní otázky? To by naštvalo i mrtvýho kdyby ho teda slyšela ta mrtvola a vlastně můžou mrtvoly mluvit? Ne, jasně že ne! Panebože Hope! Nad čím to zase přemýšlíš?
Jo..moje myšlenky nejsou normální to ani já ne tak co?"Jít na policii!„ vykřikl Harry
Chvíli bylo ticho ale pak to ticho ale hlavně trapný ticho přerušil můj mobil. Přesně SMSka od mamky.Mamka: Dneska přijdu až pozdě večer máme tady bouračku je mi to líto, miluju tě xoxo
"Co je? Děje se něco?„ zeptal se mě když jsem si povzdechla.
"Ne,nic se neděje, jen mamka přijde trochu dýl tak mi dávala jen vědět„ upřímně jsem se na něho usmála ani nevím proč.
"Jo aha jasně..tak já už půjdu„ pomalu se semnou začal loučit nevím proč e bylo mi to trochu líto ale sakra proč?!
Je to Harry Styles ten Styles který má každou holku jen do postele a šikanuje mě ve škole.
"Dobře„ odpověděla jsem a šla ho vyprovodit ke dveřím už se obouval a chtěl už jít ale ještě jsem ho zastavila.
"Ehm,Harry?„ začala jsem
"Ano?„ zeptal se okamžitě
"Já jen děkuju že si mě odvezl do nemocnice a zpátky bez tebe bych to asi nezvládla takže děkuju„ poděkovala jsem a na mé tváři se vytvořil malý úsměv ale vážně malinkatý.
"To je samozřejmost i když nejsme nějak velcí přátelé tak zas takovej hajzl nejsem ikdyž na to nevypadám kdyby jsi cokoliv potřebovala tak zavolej„
"Dobře, pokusím se ti věřit ikdyž to bude těžký a děkuju ještě jednou„ usmála jsem se,neusmívam se nějak poslední chvilkou často?
Věnoval mi ještě jeden úsměv a odešel. Šla jsem do obýváku vzala tam poloprázdnou skleničku umyla jí a šla jsem kulhavým krokem do pokoje.Převlékla jsem se do pyžama a šla koukat na notebooku na film:
Hvězdy nám nepřály.
Miluju ten film ale řvu u toho jak želva. Když to bylo ani ne v půlce tak mi zavibroval mobil stopla jsem si film a koukla se kdo mě ruší.
Harry: Jak se máš ❤️?Já: Celkem to jde,co ty?
A přestaň s těmi emoji je to divnýHarry: Celkem? Fajn 😊
Arg! Dělá to schválně?? Nenávidím emoji nebo aspoň ty zamilovaný jsou moc zamilovaný.
Tak asi ne Kaneová když jsou to zamilovaný ty krávo vysmálo se mi mé podvědomí, trochu jsem se tomu zasmála ale vážně jen trochu.
Když jsem se konečně vrátila do reality do né moc pěkné reality musím říci.Harry: Haló??
Harry: Ty jsi se vážně naštvala??
Harry: Fajn,už ty emoji nebudu používat jen mi odepiš!
Harry: Jsi v pohodě??!
Musela jsem se tomu zasmát když jsem se na to podívala ale radši jsme mu odepsala.
Já: Jsem xd
Odepsala jsem mu a odskočila si na záchod asi vám nebudu popisovat to jak to šlo to si myslím že nikdo z nás nechce. Asi určitě. Panebože! Hope!
Nad čím to sakra přemýšlím?
Nad blobosti. Stoprocentně. Jo.Když jsem si umyla ruce šla jsem kolem okna a všimla si Harryho jak drží mobil a chodí kolem sem a tam a píše zprávu. A v tu chvíli mi pípnul mobil. Hned mi to došlo... panebože! To není pravda, to nesmí být pravda prostě ne! Když jsem zatahovala závěsy všiml si mě a taky asi i toho jak jsem nesvá. Rychle jsem je zatáhla a šla si lehnout na tu zprávu jsem se radši ani nepodívala a film taky nedokoukala. A šla radši spát.
To bude to nejlepší co můžu teď udělat a taky že udělám.Zasloužila bych si Nobelovku za to že jsem napsala další kapitolu, existuje taková cena vůbec? Pokud ne tak by ji měli zavíst. Měli by.
A to hned,ale to vede úplně k jinému tématu než jsem chtěla je to tu zas...Ale ke kapitole co myslíte jak na to Hope zareaguje? A co bude dělat Harry? To se uvidí v příští kapitole 🤫já vím,já vím.
Ale doufám že se vám kapitola líbí.❤️🥰 Uvidíme se u příští kapitoly.
ČTEŠ
Texting-(FF Harry Styles)
Fiksi PenggemarCo když 17leté Hope napíše někdo do koho by to nikdy neřekla? Jak bude Hope reagovat? To se dozvíte v příběhu