Když zastavil před mým domem tak jsem se na něho otočila a řekla; "Děkuju za ta odvoz„ a malinko se na něho usmála
"Nemáš zaco„ jen jsem kývla hlavou a ještě se na něho usmála a už šahala po klice od dveří než jsem ale vystoupila tak mě ještě chytl jemně za zápěstí.
"Kdyby jsi cokoliv potřebovala stačí zavolat nebo napsat ano?„
"Dobře„ a už jsem konečně vystoupila.
"Ale Harry počkej já přece-„
"Podívej se do zadní kapci na batohu„
skočil mi do řeči a odjel. Zakroutila jsem nad ním hlavou a šla doma. Když jsem otevřela dveře čekalo mě tam nemilé překvapení..."Čauky„
Když to vyslovil myslela jsem si že se rychle otočím a poběžím co nejdál to půjde ale místo toho jsem tam stála jak tvrdý Y.
"C-co tady děláš?„
"Víš máme spolu nevyřízené účty a to co se stalo dneska ve škole nebylo to jak jsem si to představoval„ každým slovem se ke mě přibližoval až byl úplně u mě. Když tak bylo tak mě natiskl na zeď za mnou co byla, vypadl
naštvaně ne byl přímo nasraný že mu nevyšel -ikdyž nevím co měl v plánu- plán."A ještě k tomu si MOJÍ sestru otočila proti mě!„ křikl mi do obličeje a bouchl semnou o zeď,znovu.
"Já ji proti tobě neotočila!„
vrátila jsem mu to
„ Danielle už dávno věděla jaký jsi hajzl„ jo tohle jsem asi přehnala.
Podíval se na mě nasraně a než jsem stihla cokoliv říct, dal mi facku až se mi otočila halva na druhou stranu takže jsem teoreticky dostala dvě facky najednou. Až teď jsem si všimla že tady je on sám, nemá tady žádné kamarády alá jeho poskoci.
Když jsem se na něho podívala tak mi dal další fac- ne facka to nebyla, byla to pěstí. Au! To bolelo ty hajzle!
Chtěla jsem zareagovat ale neměla jsem na to sílu. A takhle to šlo ještě hodně dlouho; nejdřív to byli jenom facky jako na začátků ale pak to bylo pěstě,pak když se mu mě nechtělo držet tak mě pustil a kopal do mě asi mi zlomil pár žeber a takhle to šlo další půl hodiny a pak jsem spadla do bezvědomí.
Když jsem se probudila už tady nikdo nebyl, byla jsem tu jen já, s kalůží krve a s hodně modřinami možná i zlomenými žebrami. Asi.
Když jsem se rozhodla že by bylo nejlepší vstát a jít se dát do kupy abych zítra aspoň trochu vypadala k poznání tak jsem i tak učinila. Ale nešlo to nejlíp.Nejdřív jsem se postavila sice s námahou ale postavila, došla jsem ke schodům a nějakým zázračným způsobem jsem se dostala do pokoje,každý krok mě bolel
bylo to jako kdyby do vás zabodávali hřebíky. Ihned jak jsem došla do koupelny tak jsem se svlékla tak jsem vlezla do sprchy,nastavila jsem vodu na dostatečnou teplotu a umyla si tělo ale jen vodou protože vím že kdybych si tělo myla mýdlem bylo by to akorát o mnoho horší. Sledovala jsem jak krev z mého těla ztéka do odpadu který vede ani nechci vědět kam..
Sakra Hope! Nad čím to zas přemýšlíš?
Dallas tě tady pomalu dobyl k smrti a ty přemýšlíš nad tímhle? Panebože jednou mě tohle moje přemýšlení zabije.Vylezla jsem ze sprchy, usušila se ručníkem a vzala si na sebe pyžamo.
Podívala jsem se na sebe do zrcadla a..
Takhle jsem už nevypadala dlouho, hodně dlouho, monokl pod pravým okem a roztržený ret tohle byl obličej teď jak dopadlo břicho. Když jsem si vzpomněla co mi za ta léta způsobil Harry myslela jsem si že horší to být nemůže ale, ano může a ještě horší.
A jestli je někdo horší než Harry tak to je Cameron. Když jsem si vyhrnula tričko zatím jsem tam nic neměla jen jsem to měla dost oteklé a červené a i když nevím z jakého důvodu ale měla jsem tam malé škrábance? Jak se tam objevili? Mě se neptejte sama to nevím. Už jsem nad tím nepřemýšlela a namazala jsem si to chaladicím krémem a radši už to nechala být, šla jsem do pokoje a lehla si do postele a ještě chvíli koukala do stropu a když v tom najednou jsem cítila jak my něco teče po spánku a dopadá to na polštář.Slzy. Bolest. Slzy. A pořád to samé dokola, nechápu proč normálně nemůžu dokončit střední, udělat maturitu a najít si práci a žít vysněný život, proč?! Co jsem komu udělala že musím takhle trpět, možná mě teď máte za někoho kdo si stěžuje na život a na všechno a všechny okolo ale tak to není, někdy to tak prostě padne a já se ptám sama sebe proč já? to nemají něco lepšího na práci? nebo se jim to líbí vidět takhle někoho trpět? Spousta otázek ale ani jedna odpověď.
Už jsem brečela, hlavu jsem zabořila do polštáře a pokojem se ozývali jen mé vzlyky. Proč mě nenechá na pokoji jak Dallas tak i Harry sice jsem s ním dalo by se i říct už za dobro ale nikdy nevíte co se může stát a on mě zase může začít šikanovat. Bojím se.
Tak moc. Lehla jsem si na záda a koukala do stropu a nad tím vším přemýšlela.View of Danielle
Když jsem vystoupila z Louisova auta -který byl tak hodný a vzal mě domu- a šla domů. Zula jsem si boty a šla do pokoje,tam jsem se přvlíkla do tepláků a Louiho trička. Miluju jeho oblečení. A jeho vůni, vždycky to "fetuju". Jak jinak že. Sedla jsem si ke stolu a začala dělat úkoly jak mě to nebaví ale to asi nikoho, nejradši bych teďka ležela v objetí Louise ale to teďka nejde protože bude přebírat za pár let otcovu firmu sice nechápu když až za pár let to bude přebírat tak proč se to musí řešit už teď. Divný. Ale co nemůžeme být pořád jenom spolu.Už jsem dostala docela žízeň takže jsem se šla do kuchyně napít.
Když jsem šla do kuchyně cestou jsem potkala mého velice "inteligentního" bratra jak vychází z pokoje a bere se bundu. Máme pokoje na proti sobě takže vždycky když vyjdu mám před sebou ty jeho dveře s nápisem 'NEVSTUPOVAT AŤ JSI KDOKOLIV' debil třetího stupně."Kam jdeš?„ zeptala jsem se ho jen tak kdyby se vrátila máma s tátou z práce a on tady nebyl ale co,on by měl průšvih a naši se vracejí pozdě večer.
"Proč tě to zajímá?!„ křikl po mně
"Ježíš, nekřič jen jsem se slušně zeptala„ zase má náladu jak těhotná ženská, možná i horší náladu.
"Tak se mě na nic neptej a navíc co tady děláš? Neměla by jsi být s Tomlinsem?„
"Pokud vím tak tady pořád ještě bydlím to za prvý a za druhý tě nemusí zajímat proč nejsem s Louisem„ vrátila jsem mu to a ještě se na něho velice pěkně usmála.
Točila jsem si v kuchyni vodu do sklenice zatímco nad tím jen protočil oči a šel si obout boty.
"Tak čau„
"Nazdar„ řekla jsem jen a šla si dodělat ty úkoly z chemie, potom co jsem je udělala bylo už osm večer.
Výborný! Ty úkoly jsem dělala dobrou půl hodinu. Už jsem z dneška byla unavená takže jsem si šla lehnout.Hi! Vím mám zpoždění ale slibuju že teďka budou kapitoly vycházet častěji,snad. Teďka ale ke kapitole co si myslíte jak zareaguje Harry až uvidí Hope? Jak se zachová Hope? A Danielle? To se uvidí v příští kapitole jinak jak zvládáte karanténu? Já osobně bych už chtěla do školy. No nic uvidíme se u příští kapči.
Natálie xoxo
ČTEŠ
Texting-(FF Harry Styles)
FanfictionCo když 17leté Hope napíše někdo do koho by to nikdy neřekla? Jak bude Hope reagovat? To se dozvíte v příběhu