"Co tady děláš tak sama?„ ozvalo se nademnou
"Ca-camerone„ řekla jsem a polkla jsem.
"Ano já vím jak se jmenuju,ale ještě jsi mi neodpověděla na otázku„ stál nademnou v závěsu s těma jeho kamarády alias poskoci všude kam se hne.Tak trochu si ze mě utahoval a ještě k tomu se na mě provokativně podíval jak já ho nesnáším.
Cameron Dallas- je ve čtvrťáků ale chová se jakoby mu tady všechno patřilo,všechno. Prostě namrachrovaný debil. Toť vše.
Je snad horší než Styles s tou svou partičkou a to je už co říct."Maluju jestli nevidíš„ řekla jsem a ktomu jsem se ještě drze usmála.
Chyba.
Chtěla jsem si začít balit věci ale nějak to nedopadlo. Ten debil mě chytl za paži a postavil mě a ty jeho kamarádi=poskoci se postavili každý z jedný strany kdybych náhodou chtěla utíct. Idioti.
"Co si to dovoluješ?„ zeptal se mě a v očích mu byl vidět vztek hodně vzteku. Tohle nepřežiju.
"Já?„ zeptala jsem se
"Všechno„ nečekala jsem na jeho odpověď a zase u toho tak "hezky" usmála.
"Ty malá děvko! Tak něco si ujasníme ano? Já„ ukázal na sebe „ jsem ten co tady bude říkat co máš dělat nebo co nemáš dělat je ti to jasný?!„ křičel na mě a při tom mě držel pod krkem u stromu, vůbec mu nevadilo že tady byla skoro celá škola a půlka se na nás dívala.Bylo mu to jedno jako vždycky.."Ihned jí pusť„ ozvalo se za Dallasem
Všichni jsme se tam podívali a já nevěřila vlastním vlastním očím.
Vykulila jsem oči když jsem ho tam viděla spíš je všechny.
"Ale podívejme se kdopak se nám to tu ukázal?„ zasmál ten magor.
Ale pořád mě držel pod krkem docela jsem se už začala dusit.
Naše pozice teď byla že Cameron mluvil s ním. A mě konečně už pustil takže jsem spadla na zem a začala popadat dech.
"Nech. ji. být.„ procedil mezi zuby a dal důraz na každé slovo, zatímco já si zbírala věci a dávala je do tašky.
"Proč?„ zeptal se jako největší debil.
Narovnala jsem se protože jsem už všechno měla uklizené v batohu ale také jsem chtěla slyšet jeho odpověď.
Když se nadechoval že něco řekne tak z něho stejně nic nevypadlo protože už zazvonilo a všichni si začali sbírat svoje věci ale myslím si že nevěděl co by řekl.
Cameron a jeho "kamarádi" odešli ale než odcházeli Cameron se na mě ještě jednou podíval a řekl: "Tohle není konec„ a pak odešel."Jsi v pohodě?„ zeptal se Harry a rychle ke mě přistoupil a prohlížel si ke jestli jsem v pohodě
"J-jo, asi jo„ zakoktala jsem se
"Už budu muset jít na hodinu tak,ahoj„ řekla jsem rychle a šla si vybrat učebnice ze skříňky.
Měla jsem menší zpoždění naštěstí tam ještě nebyl ale hned po mě přišli Styles & spol. A až pak profesor.
Právě teď sedím v lavici vedle Danielle. Vedle holky Tomlinsona.
Měli jsme poslední hodinu Literatury, nevím jestli je horší aby mě škrtil Dallas u stromu nebo to že musím teď a tady trčet to nudný blábolení toho starýho dědka. Pana profesora Hewkinse. Možná si říkáte že to zas tak hrozný nemůže být ale on je.
Je to Příšerný. Někdy si říkám jestli nemá ajzhajmra. Je mu tak kolem 5o-ti. Nosí brýle jako Harry Potter.
Normálně to je děda Harry. Nad tou představou jsem se uchechtla.
A hned jsem toho litovala."Přijde vám slečno Kaneová něco k smíchu?„ zeptal se mě děda Potter
který nám vyprávěl o nějakém španělském spisovateli takže nebylo nic k smíchu,asi. Když to dořekl všichni se na mě otočili,jak já tohle nesnáším.
Odkašlala jsem si a odpověděla:
"Jistě že ne„ a skládce se na něho usmála.
"Tak to nám určitě s radostí řeknete o čem se tady celou dobu bavíme že ano?„ a usmál se na mě alias řekni to jinak dostaneš za pět úplně jsem slyšela jak to říkal. Hrůza tohle.
Naslinila si rty a spustila:
"Bavíme se tady o Španělském spisovateli který se jmenoval
Diego Hurtado de Mendoza byl to básník a diplomat„ ukončila jsem svůj krátký monolog a podívala se na něho. Koukal na mě s otevřenou pusou do O. Ryche se vzpamatoval a řekl jen: "Dávejte pozor„ a zase blábolil.
"Vždyť já dávám pozor,debile„ řekla jsem si pro sebe potichu ale asi ne dost potichu.
"Říkala jste něco slečno?„ a přitom se na mě podíval
"Ale„ mávla jsem nad tím rukou a pokračovala „vůbec nic jen to že byste potřeboval větší dioptrie aby jste věděl kdo dává a nedává pozor„ dokončila jsem
Nejdřív se na mě podíval a pak vykřikl: "Do řiditelny,hned!„V ředitelně
"No Hope, od tebe bych to teda nečekal„ zakroutil nademnou ředitel nevěřícně hlavou když mu Hawkins všechno vyžvanil.
"No co s tebou? Budu tě muset nechat po škole s dalšími poškoláky„ řekl a aniž bych stihla něco říct už jsem šla do třídy kde jsou lidi po škole.
A hádejte kdo tam byl? Přesně!
Kdo tipoval Dallas, já mam takový štěstí, ale. Když mě viděl že jsem tady taky tak se na mě jen drze usmál.
Sedla jsem si úplně dozadu a počkala až všichni dojdou protože, jsem tady byla jen já, Dallas a jeho kamarádi.
Po asi 10minutách došel z neznámého důvodu Styles &spol. I Tomlinsonova holka. Nemám já na ně dneska nějaký štěstí? Já si myslím že až moc. Což se moc často neděje.
Když mě Harry uviděl šel si sednout ke mě a ostatní si posedali kolem.
Pak přišli i další lidi a za chvíli se obsadili všechny lavice.
" Tak doufám že jste tady všichni a nikdo nechybí teď můžete dělat cokoli ale hlavně buďte potichu„ řekl přicházející profesor který si potom hned jak to dořekl sedl za stůl a asi opravoval písemky.Ahoj,tady máte po dlouhý době novou kapitolu a nahoře máte Camerona 🖤🥀
ČTEŠ
Texting-(FF Harry Styles)
FanfictionCo když 17leté Hope napíše někdo do koho by to nikdy neřekla? Jak bude Hope reagovat? To se dozvíte v příběhu