Cu trecerea anilor, Melisa învață regulile societății. Cele doua fete si-au schimbat adevăratele nume in "Cristina Fitch"(Melisa) și "Sara Fitch"(Anne).
In primele luni, pentru Melisa totul era monoton, fără viață. Simțea cum devine doar un suflet fără vlaga, deoarece aici cele doua nu aveau voie sa-si dezvăluie puterile supranaturale. Trebuiau sa se prefacă niște simplii oameni, ființe născute pe aceasta lume.
Deși, sora ei susținea ca toți au murit, pe Melisa o răscoalea speranța ca sunt teferi, iar soarta le va determina sa se întoarcă si îi salveze într-o zi.
Anne si-a găsit o slujba, iar Melisa a fost data la școală sa facă studiile.După 3 ani de când viețuia cu Anne, într-o zi când reveni de la școală, inima îi stătu in loc. O vedea pe sora ei capturata de demonul lui Darkness.
-Anne!
-Melisa, fugi înainte sa te prindă! Muta-te cat mai departe, fa-ti o alta viață! Acum știi destul de multe despre aceasta lume, nimic nu mai ti-e străin! Fugi!!!
-Nu fără tine!!
Melisa se repezi spre ei.
Edward văzând-o pe Melisa, dorința de a o răpi deveni inexistentă, cufundând-se in a sa splendoare divina. Speriat de propriul gând o luă în zbor pe geam cu Anne.
Melisa izbucni in cel mai groaznic plâns, simțind cum întreaga ei viață se sfârșește. A rămas singura pe lume. I-a fost răpit unicul membru din familie ce i-a mai rămas, unicul îndrumător din viața ei.
"Demon nemernic!" Blestema in sinea ei. "Demon purtător a celui mai dulce chip!" ..."La naiba! Ce am? Cum e cu putință sa-mi treacă așa ceva prin gânduri despre cel căruia ii port o ura nemărginită?"
"Sunt ferm convinsa ca o sa revină după mine. Si daca vine, ce? O sa mă ia cu Anne. Chiar daca s-ar putea sa pier. Fără sora mea viața nu mai are niciun sens." După gândurile astea, i se răstălmăceau in minte ultimele cuvinte ale Annei: "Fugi!". A realizat că ceea ce Anne își dorea era ca ea sa scape, sa fie bine. "Cum se va simți știind ca nu i-am ascultat rugămintea? Acum eu sunt singura încă teafără, singura care are șansa sa trăiască in continuare. Anne a plecat si ea din viața mea. De azi înainte voi fi pe cont propriu si voi face ceea ce si-a si dorit sa fac...sa fug. Cum am putut fi atât de naiva, crezând ca într-o zi totul va fi bine, toți o sa fie teferi? Singura ce mai poate fi teafăra acum sunt eu. De azi înainte îmi voi face o noua viața, îngropând trecutul."
Convinsă de decizia sa, in graba își făcu bagajele, lua banii si se îndepărtă de aceea casa, si de tot ceea ce avea de-a face cu acel oraș.-Unde e cealaltă sora? Nu pot sa cred ca iar ti-ai permis sa-ti scape! Fugi si adu-mi-o, altfel nu știu ce o sa-ti fac incopetentule! Urla Drakness la Edward .
Edward, întors la aceea casa, nu mai zări pe nimeni si nimic.
"Cum a fost oare cu putință să-i permit sa fugă? Niciodată n-am dat greș. Oare am vrut să-i fie bine? Nu se poate! Singurul a cărui bine ii doresc este tatăl meu pe care l-am dezamăgit. Pentru ce? Pentru cine? Pentru o făptură banală, far' de putere?"
CITEȘTI
Înger si demon
FantasyAceasta carte prezintă povestea tragica de iubire dintre o fiinta spirituala si un demon proveniți dintr-o lume magică îndepărtată. Dumurile lor în viata se vor intersecta pe Terra, unde ea s-a ascuns pentru ani buni, iar el va fi in cautarea ei. Ce...