|°9°|

701 44 42
                                    

-Marinette!
-E-efendim Adrian!
-Bu akşam okuldan sonra bir arkadaşım ve benimle birlikte takılmak ister misin?
Bana çıkma teklifimi etti bu? Ağırdan alıp alfalığımı göstermeliyim!
-EVET!
-tamam çok güzel, görüşürüz
İrademe... Neyse...

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

-Evet Alya daha kaç kere demem gerekiyor?
-Acaba arkadaşı kim?
-Bilmiyorum. Ama adrien ile arkadaş olduğuna göre iyi biri olmalı.
-Kız mı ki?
-Alya, bil-mi-yo-rum, anladın mı?
-Of tamam be, hadi görüşürüz.
-Görüşürüz.
Kavşaktan dönmüştü, bende her zamanki gibi tek başıma yürümeye başladım.
Tek başına değilsin ki
-Sus
Hayır sen sus
-Bana bak artık ismin ne is-
İsmim Marinette
-Hayır benim ismim Marinette!
Salak! İkimiz aynı kişiyiz
-Öylemiyiz?
Tabii ki!
-Eeğ, kaç yaşındasın?
Marinette saçma salak konuşma
-Tamam be
Eve git, giyin, süslen, püslen, sürün, sonra git o salak sarışını kap. Senin içindeki ses -yani ben- bu gün yapmazsan bir daha yapma şansının az olduğunu söylüyor.
-He?!
Ne he?!
-Woah, anladım. Yaşasın iç sesim!
Ehehe bişey değil

£•£•£•£•£•£•£•£•£

Hızlı bir şekilde eve gelmiş ve süslenmiştim. Adrien için hazırdım. Adrien parkta olduğunu söyleyen bir mesaj da atmıştı. Ondan dolayı çantamı ve etelefonumu kapıp eteğimde ziller çala çala parka doğru gittim. Hava daha kararmamıştı. Zaten sanırım kararsa Adrien'ın babası buna izin vermezdi. Parka yaklaşmıştım. Adrien'ın kafasını görüyordum. Bir bankta oturuyordu ama yanında biri olup olmadığını ağaç sağolsun göremiyordum. Parka girdim ve Adrien'ın olduğu tarafa döndüm. Yanında bir kız vardı. Lacivert saçlı, çekik gözlü...
-Selam
-Ah Marinette, selam. Tanıştırayım, bu Kagami, eskrim dersinden japon bir arkadaşım. Kagami bu da Marinette, sınıftan çok iyi bir arkadaşım.
-Selam Marinette

¢^¢^¢^¢^¢^¢^

İyice kaynaşmıştık. Soğuk ama iyi bir kızdı, yani sanırım.
-Selam Marinette!
Arkamı döndüğümde Juleka ve abisi Mavi Gıda Boyalı Centilmen Hıyar'ı gördüm
-Ah, selam! Ne yapıyorsunuz burada?
-Sıkılmıştım bende abimi kolundan tutup birlikte gezmemizin iyi olacağını söyledim.
-Güzel yapmışsınız. Ah Luka bu Adr-
-Gerek yok, tanıyorum.
-Ooh, peki
-Senin Marinette'in yanında ne işin var!, Luka sert bir şekilde Adrien'a bağırmıştı.

Noluyor lan?!
-Bende bilmiyorum iç sesim...













Evet kısa oldu ama yeni bölümü bunu yayımlandıktan hemen sonra yazmaya başlayacağım.
Bir hatam olursa lütfen söyleyin
Lukanette ile kalın 💜

Oceans Love•|•Lukanette💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin