|°15°|

535 38 53
                                    

-Yarııın Four-Teen Şubat huhuu!
-Daha bi sevgilin yokki niye bu kadar seviniyorsun Mari?
-Yarın bütün insanların bildiği gibi şu ironik sevgililer günü değil de onun için.
-Neymiş bakalım?
-Biricik Saplar günü!

Nefesle karışık bir gülüş püskürtmüştü.
-Saplık kafaya vurmuş.
-Sap olduğum için mutluyum. Dert yok, bir şey yok, karışan yok falan filan. Mesela senin için üzülüyorum. Çünkü sap değilsin. Sahip çıkman gereken bir aklın var. Herhangi bir erkeğe yan gözle baktığın anda flop, Nino'ya ihanet etmiş olacaksın.
-Sanki Nino yapınca olmayacak.
-Nino yapmaz.
-Nedenmiş o?
-O iyi biri seni seviyor, en azından sevgilisi olduğundan karı kız kesmiyor. Peki sen?
-Bunlar dürtülerim bi kere.
-Yaa ne demezsin. Neyse yarın görüşürüz!
-Görüşürüz!

Yavaşça eve doğru yüklediğim harikulade müzikleri yüksek sesle dinleyerek ilerlemeye başlamıştım.

~~

Eve geldiğimde sınıf grubuna bir kaç şey yazmışlardı. Bildirime basıp uygulamaya girdim ve yazdıklarına baktım

+Yarına özel bir şeyler mi yapsak
*ne gibi?
+Bilmem
_Benim evimde toplanabiliriz. Salak saçma oyunlar oynarız, yemek falan yeriz, bende biraz birilerini aşağılarım ehehehe.
*Yuh Chloe
+Ama eğlenceli
"Tamam yapalım
/Herkes geliyor bahane yok, yoksa sınıfta işkence ederiz.

Of başıma gelenler...

<~~~~>

-Anneeee!
-Efendim Marinette?
-Arkadaşlarla bir kızın -sümsük, cimri, şımarık, sarı, zengin, züppe, yellozun- evine partiye gidiceğiz yarın.
-Sevgililer günü için mi?
-Hayır saplık günü için
-Hmm anladım.

Bir bilemedin iki saniye sonra sırıtmaya başladı.
-Ee, güzel kızım?
-Sence ne giysem?
-Hmm. Kimler geliyor?
-Bütün sınıf.
-Peki içinde hoşlandığın birileri var mı?
-Şeey, diyebiliriz.
-O zaman sana geçen yaz hediye verdiğimiz etekleri pembe güllerle kaplı olanı giymiyorsun?
-Abartı olmaz mı?
-Abartı olacak nesi var. Gelinlik gibi değildi eteği. Bence çok hoş olur. Saçını da açarsınnn~
-Kıyafet okey onu anladım ama, saçımdan pek emin değilim.
-Sen bilirsin. Ama şunu bil yeter; her halinle çok güzelsin güzel kızım.

Teşekkür edip odama çıkmış ve yarın giyeceğim şeyleri hazırlıyordum...

~~~

-Evet Alya geliyorum!
-Tamam geç kalıyım deme sakın ha!
-Tamam Alya

Telefonu kapatmıştım. Alya bazen insanı çok yoruyordu. Acaba bugün ne gibi aksiyonlar olacak?

Alya Adrien'a onu sevdiğimi mi söyleyecek?

Yoksa Alya ve Nino herkesin ortasında öpüşecek mi?

Juleka hoşlandığı kişiye -ki varsa- mi açılacak?

Yoksa Chloe herkesin gününü rezil ki edecek?

Belki de doğa üstü güçler kullanan iki kahraman bizi kötü birinden kurtaracak.

-Ne saçmalıyorsun be salak git giyin.
Sen benimle konuşmadın. OHA SEN KENDİNLE KONUŞMAZKEN KENDİNLE KONUŞTUN!
-Sen ne diyosun ya?
Peh boşver, saçmalıyorum
-Ok.
Ok mu? Dilimizde konuş seni yerden bitme sülük
-Sana trip atçam hıh
Atamazsın.
-Her seferinde haklı çıkmandan nefret ediyorum.
Hehe ağla

Aşağı kata inip güzel bir duş almıştım. Şuan gül gibi kokuyordum. Üstümü giyindim, saçımı kurutup dalgalandırdım ve makyaj yapmadan çantamı ve telefonumu alıp çıktım.

Minik minik ilerliyordum. Aynı zamanda da bir şarkı mırıldanıyordum. Saçım konusunda hala emin değildim. Kepaze bile olabilirdim renginden dolayı. Hatta bereyle geziyordum onun için. Ama Luka ve annem sayesinde artık başkalarını umursamamayı öğrenebildim.

Sonunda Chloe'nin evinin önüne geldim ve içeri girdim. Asansör ile üst katlara çıktım ve herkesin olduğu odaya tedirgince girdim.

Herkesin gözü bana dönmüştü. Ellerinde meyve suyu gözlerinin önünde ben vardım. Ama dillerinde bir tek kelime yoktu.

-Oha Marinette saçına bayıldım.
-Bana niye boyadığını söylemedin
-Yaa, bende istiyorum.
-Hıh cringe!
-Sus be sensin Cringe kıskanç köpek!
-Sen bana ne dedin?!
-SÖN BÖNÖ NÖ DÖDÖN?!

Şaşkınlık içinde onları izliyordum.

-Hey!

Herkes bana bakmıştı tekrar.

-Sakin.

~~


Bir sonraki bölüm ile birleştirip atıcaktım ama bir okurum çok istedi onun için yine bölüm bölüm atıcam.

Lukanette ile mutlu günler 💜

Oceans Love•|•Lukanette💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin