-Selam
-S-s-s-s-s... Selam.
-iyi misin?
-Bilmiyorum. Ne oluyor lan bana. Neden kekeledim senie k-konuşurken. Has- noluyo lan!Nerdeyse herkes delirmişim gibi bana bakıyordu. Ayrı olarak Juleka ve Alya sırıtarak bize bakıyordu, adrien ciddi bir şekilde bakıyordu. Son olarak Luka... Tanrım acı bana.
-Ö-öyle bakma
-Nasıl?
-Öyle işte
-Kendimi romantik Türk dizilerinde gibi hissettim.
-Ha?
-Umm şey önemli değil.Gülümseyerek bana bakmaya devam etti. Taa ki Chloé tekrar kavanozdan bir kağıt secene kadar.
-İlk oyunumuz Denge Yarışması!
-Dengen iyi midir?
-Aynen. Ne demezsin.
-Hadi ya.
-Aynen onun için bir anım bir anımı tutmuyor.Mal gibi sırıtmaya başladım ve bunun üzerine Luka gülmeye başladı.
~~~~~~~
Herkes ince bir odunun üstündeydi. En son kalan iki kişiden biri pes edene kadar yarışma bitmeyecekti.
Tabii ki ben ilk elenen olmuştum...
Salaksın
-Ne?
-Salaksın.
-Neden? Dengemi kaybedip her zamanki gibi düştüğüm için mi?
Hayır
-Niye peki?
Hayallerimin çocuğunu buldum feels geçiriyorum.
-Kim? Adr-
Sus lan kararlarını dövdüğüm. Of çok seksi.
-Kim lan!
Aşkummm
-O KİM İŞTE BE!Herkes bana bakmıştı çünkü bağırmıştım ve benim yüzümden düşenler vardı.
-Şey, pardonn... Ben senin ta-
Sus lan küfür etme. Seksilik tablosuna bakıyorum.
-Sen nesin ya.
Güzellik tablosu bebekkim.
-Bebekkim? Ayrıca senin suratın bile yok!
Mal senin suratın eşittir benim suratım. Kendini çok aşağı görüyorsun. Nöronsuz.
-N-ne dedin?!-Evet son iki kişi kaldı.
-Sence Juleka mı yenicek yoksa Luka mı?
-Oha denge Brothers!
-Ya bı susun of altı üstü şansları yaver gitti.
-Kıskanc adri.
-Ne dedin lan sen bana!~~~~~~~~
-Sen kazanırsın sanmıştım.
-Salak kardeşim bağırmasaydı kazanırdım.
-O neden bağırdı ki?
-Düsmem için olduğu belli değil mi?
-Ben malım boşver beni.Ben sırıtıp nefesle karışık gülmeye başlamıştım.
-senin herşeyini seviyorum. Oda dahil.
Ne dedi lan o
-N... Sağol.
-Nasıda yendim Ha, ha-
Öksürerek sözünü kesmistim. Çünkü birazdan Luka onu çiğ çiğ yiyecekti.
-Diğer oyunumuzu kazanan çeksin!
Juleka malı gel buraya!-Bana mal demeye devam edersen seni varya...
~~~~~
-Ne çıktı?
-Şey...
-NEY BE SÖYLESENE!
-Ay hoşt ulan sakin. Video Oyunu Çarpışması yazıyor. O ne?
-...Oyununda herkes yarışacak ve son bir kişi kalana kadar yine. Çünkü neden olmasın. Ama bunu ben yenerim hah.
-O kadar emin olma Chloé... Ben Max ve ben s-
-Susun burda Marinette var!
-Aynen Aynen, Marinette hepinizi yener.-Ne? Yener miyim? Aa doğru yenerim. YENERİM LAN MUHAHAHAHAH.
-Cadıya bağladı.~~~~~~~~~
-Chloé vs Juleka
-Milené vs Kim
-Marinette vs Luka
-Adrien vs Rose
-...~~~~~~~~
Herkes yavaş yavaş oynamaya başlamıştı. Bir kaç savaş sonra Luka ile kapışacaktım. Ona ne kadar ciddi olduğumu gösterecektim. Aslında sadece oyunlarda çok iyi olduğumu görecekti ama olsun. Buda yeter.
Kendi kendime mal mal gülmeye başlamıştım. Birden elimde bir sıcaklık hissetmiştim. Kafamı kaldırdığımda Adrien olduğunu gördüm. Bişey dememiştim. Diyememiştim. Kızarmış bir şekilde ortada duruyordum. Sol elimin avucundaki sıcaklık ile beraber kalbim yerinden çıkarcasına atıyordu. Hayır Adrien'ı unutmamıştım. Unutamazdım. Asla ölmeyecek sonsuz aşkım... Kafamı omzuna yaslamıştım. Fırsat bu fırsat ehuehuehu.
Gözlerim Luka'nınkiler ile buluşmuştu. Gözlerinin içi ise kin doluydu...
Selam canlarım. Hala ölmedim jdkdkdk. Bu bölümü tek yapıcaktım ama çarmıha gitmemek için ve benim için zorlama olacağı için iki bölüme ayırdım (evt yine).
Bu bölümü DeAd_AnGeL_44 ve Luka_irem e hediye ediyorum.
Lukanette ile mutlu,huzurlu geceler💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oceans Love•|•Lukanette💜
Hayran Kurgu(Handsome Of Instagram) Forever Lukanette 💜 Olay 4-5. Bölümden sorna başlıyor ( 6-7. Bölümden sonrası düz yazı, olayı bağlamak için ilk bölümler instagram üzerinden) , ilk bölümü görüp bu ne be çok kısa ve sıkıcı diyip okumamazlık yapmayın derim :)...