BAHSETME KİMSELERE YARAMIZDA KALSIN

451 21 9
                                    

Adımlarım hastahaneye beni zorla götürürken kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Aslına bakarsanız korkum hastanede öğreneceğim hastalık değil sevdiklerimin arkada kalması. Belkide boş kuruntu yapıyorumdur ha. Belkide hiçbir şeyim yoktur. 

Hastahanenin içine girerken Ayaz ile ilgili aşamaları geçtikten sonra sonuçların gelmesini beklemek için sandalyeye oturduk. Etraf oldukça kalabalıktı.Herkes kendi derdine düşmüş malı mülkü bırakmış sadece canı için savaşıyordu. Kimi kapıda doktorun çıkıp iyi haber vermesini beklerken gibi o haberi almış dünyalar başına yıkılmıştı. Kimisi daha yeni doğarken kimisi daha yeni hayata gözlerini yummuştu. Saçma sapan kırgınlıkların,olayların geri kaldığı bu kapının içerisinde herkes kader arkadaşıydı. Ben öyle dalgın bir şekilde düşünürken doktorun geldiğini fark etmemiştim. Ayaz hızla doktorun yanına giderken bende besmele çekip,derin bir nefes alarak yanına gittim.

-Sonuçlar çıktı mı ?

-Evet. İsterseniz şöyle odama geçin orada konuşalım.

Odaya geçiyordum ama biliyordum kötü bir şey olacaktı. Hissediyordum. Odaya geçip oturduktan sonra doktorun da geçip oturmasını bekledik ve söze girdi:

-Öncelikle söze nasıl girsem hiç bilmiyorum. Buraya sık sık öksürük, balgamda kan görülmesi, bayılma gibi çeşitli şikayetlerle geldiniz. Belirli tedavileri oldunuz.

-Doktor bey biraz hızlı söyler misiniz ? Neyim var?

-Size iyi haber vermeyi çok isterdim Lakin şikayetleriniz ve sonuç belgeleri gösteriyor ki siz

-Evet ben?

-Akciğer kanserisiniz.

Gözyaşlarım hızlıca yanağımdan süzülürken kalbime ağır bir bıçak girmiş gibiydi.

-Ama ben sigara  kullanmam,alkol kullanmam nasıl olabilirim ki? 

-Kanser olan hastalarımızın hepsi sigara,alkol kullanmıyor çeşitli nedenlerden dolayı da kanser olunabiliyor. Stres, genetik gibi çeşitli faktörler var.

-Doktor bey iyice baktınız mı lütfen belki bir yanlış anlaşılma vardır. Efşan daha çok genç.

-Bakın çektiğimiz röntgene de baktım defalarca akciğerlerinizde anormal bir kitle var. Kemoterapi tedavisine başlamamız lazım acil bir şekilde. Yoksa her şey için geç kalabiliriz. Bu süreçte stresten oldukça uzak durmalısınız aksi taktirde iyileşme süreciniz çok zor geçer. Her şey düzelecek bu hastalığın tedavisi var. Siz umudunuzu bırakmayın ve inanın kendinize. Sizi buradan sağlıklı bir şekilde taburcu edeceğiz. Yarın gelin ve kemoterapiye başlayalım.

-Peki.

Hastahaneden çıkarken hiç arabaya binmeden direk sahile doğru yürüdüm . Arkamdan gelen Ayaz'a aldırmadan adımlarımı hızlandırırken  15-20 dakika yürüdükten sonra bulduğum ilk kaya parçasına oturdum.Rüzgarın suratıma sertçe vurması ağlamama engel olmuyordu. Yanıma biri oturunca bunun Ayaz olduğunu anladım.

-Tam her şey düzeldi derken yine kendimi bu kaya parçasında ağlayarak buluyorum. Tam her şey bitti derken en başa dönüyorum. Gördüğüm kabus doğruydu hislerim doğruydu. Baştan beri biliyordum bu hikayenin mutlu sonla bitmeyeceğini.

hıçkırıklarım kelimelerim ile savaşırken derin bir nefes alıp yine konuşmaya devam ettim.

-Hayal kurardım. Candar gidecek bu hikaye mutlu sonla bitecek. Oğlum ben 

cümlemi gözlerine bakarak devam ettirdim. Oda ağlamıştı belliydi gözlerinden

-Sen mutlu olacaktık. Şimdi ise hikayenin baş kahramanı ölü ve bu hikaye yarım kaldı. 

VAVEYLA(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin