~Capitolul 21-Fii a mea~

1.4K 106 67
                                    

~Ast povesteste~

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

~Ast povesteste~

Liana: Pentru că te iubesc, prostule!

        Clipesc des, faţa mea adoptând o expresie surprinsă. Liana îşi pune brusc mâinile pe faţă, mormăind cuvinte greu de înţeles. Rămân stupefiat pentru o clipă, apoi viaţa mă loveşte puternic. Simt cum inima îmi bate mult mai rapid decât de obicei, iar totul în jur începe să se încălzească.

Ast: C-Ce tocmai ai spus?

Liana: Nu mă pune să repet! Ai auzit deja...

        Înghit în sec şi o privesc fix pe fata din faţa mea, mintea parcă nedorind să creadă cuvintele auzite. Încep să zâmbesc tâmp şi îmi trec o mână prin părul alb, lăsând un pufnet amuzat să-mi scape printre buze. Liana îşi departează mâinile de pe faţa roşie şi mă priveşte fix, fiind curioasă de reacţia mea.

Ast: N-ai idee cât am aşteptat să aud cuvintele astea. Mi-am imaginat de mii de ori cum ar suna spuse de tine, însă niciodată nu le-am auzit aşa.

Liana: S-Surpriză?

Ast: Cea mai frumoasă surpriză...

        Pe faţa fetei se aşterne un zâmbet larg, iar obrajii parcă îi adoptă o nuanţă uşor roşiatică. Las ca un zâmbet cald să-mi lumineze faţa apoi îmi lipesc cu grijă fruntea de cea a fetei. Inspir adânc şi rămânem aşa timp de clipe îndelungate. Doar noi doi şi natura din Grădina Edemului. Îmi mişc lent mâna dreaptă până când o prind pe cea stângă a fetei, apoi i-o ridic spre buze şi i-o sărut scurt.

Ast: Ai inima pregătită?

Liana: Pentru?

Ast: Vreau să-ţi fac şi eu o surpriză.

        Liana îşi retrage mâna din a mea şi o ridică spre buzele mele, presându-şi degetul arătător peste ele. Semn că ar trebui să tac. Îmi las ochii pe faţa sa, Liana dând negativ din cap.

Liana: Păstreaz-o pentru altă dată. Ast, nu pot fi fericită când tot Iadul e împotriva mea.

Ast: Fie... Mai vrei să vizitezi ceva înainte de a recâştiga Lumea de Dincolo?

        Fata clipeşte de câteva ori consecutiv, expresia sa fiind uşor confuză. În scurt timp revine la realitate şi se încrunta uşor, gândind undeva departe. Inspir adânc şi mă ridic, întinzându-mi mâna spre Liana. Fata mi-o prinde rapid, apoi mi-o strânge cu o uşoară reţinere.

Moștenitoarea Tronului: Iubire sau UrăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum