~Liana povesteşte~
Mă ridic cu greu de pe pământul tare, simţind cum ameţeala este încă prezentă. Îmi ridic privirea confuză în faţă şi dau peste corpul meu ce mă priveşte uimit, expresia mea schimbându-se în una speriată. Îmi desprind buzele şi încep să ţip în acelaşi timp cu corpul din faţa mea, vocile noastre răsunând puternic. Mă ridic brusc în picioare şi îmi pun atenţia pe corpul meu, observând cum se analizează la fel de speriat. Doar nu... Înghit în sec şi privesc în jos, observând un corp de băiat ce are hainele purtate de Ast. Tresar şi îmi privesc mâinile, acestea parcă tremurându-mi. Ce e senzaţia asta?
Seraphina: O să vă aduc înapoi doar atunci când o să vă înţelegeţi reciproc.
Tresar la cuvintele sale şi o privesc fix pe femeie, aceasta ignorându-ne. Strâng din dinţi şi îmi desprind cu teamă buzele, vocea mea fiind acum cea a lui Ast.
Eu: E imposibil... Ast e în corpul meu, iar eu sunt în corpul lui!?
Îmi pun rapid privirea pe corpul meu, acesta fiind prins într-un râs necontrolat. Mă încrunt, apoi îmi aud vocea.
Liana: E atât de ciudat să-mi aud vocea lângă mine. Apropo... Liana, ceea ce ai spus nu a sunat tocmai bine.
Eu: Taci! La naiba!
Simt cum inima începe să-mi bată mai tare când îmi privesc corpul, respiraţia accelerându-se. E atât de ciudat. Brusc sunt trezită la realitate de corpul meu care ţipă brusc, apoi surâde. Îmi pun privirea din nou pe acesta, încruntându-mă pentru a înţelege ce a făcut. Simt cum corpul parcă începe să-mi ardă, respiraţia fiindu-mi greoaie. De ce simt asta? De fapt, asta e ce simţi tu mereu? Aud cum cineva se apropie de mine şi îmi pun brusc privirea în doi ochi albaştrii. Respiraţia mi se opreşte în gât, iar corpul parcă doreşte să mi se mişte singur pentru a se apropia de celălalt. Aşa se simte când te privesc? Atât de mult vrei să vin mai aproape doar dintr-o singură privire, Ast? Înghit în sec şi rămân atentă pe perechea de ochi albaştrii, corpul parcă tremurându-mi. Observ brusc cum pe faţa corpului meu apare un rânjet ştrengar, apoi mâinile sale le prind pe ale mele. Respir lent, atingerea sa făcându-mă să simt furnicături în întreg corpul. Totul în jur parcă devine mai cald, iar o senzaţie ciudată îmi colindă mintea şi întreg corpul. Cum te poţi abţine din asta? De ce totul e diferit la tine? Privirea albastră o prinde din nou pe a mea, apoi simt cum ceva se schimbă. Un sentiment de gol în stomac mă incomodează, iar altul de a vrea persoana din faţa mea în braţe parcă mă sugrumă. Observ cum corpul meu face un pas în spate şi îmi eliberează braţele, apoi mă priveşte fix şi îşi adună mâinile la piept. Ochii îmi sunt roşii, nu? Îmi recunosc privirea... Aşa te privesc când sunt fascinată de rubiniul tău. Îmi abţin un zâmbet, sentimentul ce îmi îmbrăţişează corpul fiind sufocant. Simt că te vreau aproape mai mult ca niciodată, iar asta mă sufocă. Sentimentele tale când sunt lângă tine sunt atât de puternice încât simt că am să mor aici şi acum dacă nu te apropii de mine.
Corpul din faţa mea face un pas în faţa, revenind aproape de mine. Îmi muşc obraz pe interior pentru a alunga miile de gânduri şi sentimente, însă pare în zadar. Mă placi? Deşi mi-ai arătat asta mereu, acum simt asta amplificat. Atât de multe sentimente doar prin simplul fapt că stau în faţa ta. Observ cum mâinile corpului meu se ridică lent, apoi le aşează pe faţă făcându-mă să privesc albastrul cu atenţie. Observ cum zâmbeşte şi simt cum palmele sale mă trag în jos. Acum înţelegi cât de greu îmi e sa ajung la tine? Zâmbesc în sinea mea, căldura copleşindu-mi corpul, acum dorind şi mai mult să te am aproape. Mă vei săruta? Dorinţa parcă îmi este ascultată, buzele sale lipindu-se lent de ale mele. Fiori îmi gâdilă corpul şi îmi închid pleoapele, aşezând mâinile pe talia sa şi trăgând-o fără să vreau spre mine. Simt cum persoana zâmbeşte peste buzele mele, apoi continuă sărutul făcând ca sentimentele să se amplifice. Te iubesc... Şi nu fiindcă am simţit ceea ce simţi tu. Te iubesc pentru tot ce eşti şi însemni pentru mine, dragă suflet pereche.
CITEȘTI
Moștenitoarea Tronului: Iubire sau Ură
Fantasía~O singură alegere îţi poate schimba viaţa, dar te poate şi distruge.~ A ales Iadul. A ales binele prietenilor săi în locul binelui său. Acum e singură într-o lume rece şi plină de ură. Totul e în întuneric, exact ca inima ei. Şi-a rev...