~Liana povesteşte~
Simt cum picături calde îmi ating faţa, iar un fior plăcut îmi gâdilă corpul. Căldură. O mică picătură caldă alunecă lent pe faţa mea, ajungându-mi pe buze. Mă încrunt uşor, corpul începând să se încălzească. Îmi desprind cu greu pleoapele, o voce cunoscută întâmpinându-mă.
Ast: Trezeşte-te, sau ia-mă cu tine.
Analizez rapid faţa băiatului, observand că genele sale sunt ude. Pleoapele îi sunt încă închise, însă faţă sa e foarte aproape de a mea încât respiraţia sa caldă îmi gâdilă buzele. Zâmbesc scurt şi îmi desprind buzele pentru a vorbi.
Eu: De ce plângi, chelule?
Simt cum patul se mişcă în acelaşi mod în care băiatul tresare. Privirea sa surprinsă cade asupra mea, ochii negrii parcă tremurându-i. Îmi ridic cu greu mâna dreaptă şi mi-o aşez pe obrazul său, băiatul rămânând nemişcat. Părea că uitase şi să mai respire.
Ast: Liana...
Eu*zâmbesc*: Ast.
Pufnetul său îmi face corpul să se încălzească şi mai mult, iar zâmbetul larg parca îmi opreşte inima. Mâna sa ajunge peste a mea pe care o ţineam pe obrazul drept, apoi se ridică. Rămâne aşezat în şezut pe pat, privindu-mă încă surprins. Mă ridic cu grijă în şezut, muşchii cooperând greu cu mişcările.
Ast: Cum? Cum ai reuşit să te trezeşti?
Eu: Nu ştiu. Tu cum ai reuşit să mă trezeşti?
Faţa sa adoptă un alt zâmbet larg, apoi se apropie de a mea. Îmi las ochii pierduţi în negrul abisului, senzaţia aceasta lipsindu-mi de foarte mult timp. Băiatul se opreşte brusc din a se apropia, apoi se strâmbă supărat şi revine la poziţia iniţială. Clipesc de câteva ori consecutiv, confuzia mea fiind evaporată o dată cu auzirea unei voci cunoscute.
Seraphina: Mă bucur că te-ai trezit, Liana.
Oftez simultan cu Ast, apoi îmi pun privirea pe femeia ce se află în spatele meu. Seraphina mă analizează cu o expresie strictă, menţinându-şi starea şi după finalizarea inspecţiei.
Eu: Cât timp am lipsit?
Seraphina: Nu atât timp cât şi-a dorit Lucifer.
Mă încrunt şi mă ridic din pat cu greu. Fac câţiva paşi în faţă, clătinându-mă. Seraphina mă priveşte fix, o dată cu ea având şi Ast atenţia pe mine.
Eu: Puteai să mă trezeşti dacă îţi doreai asta.
Seraphina: Nu pot interveni în cursul timpului.
Eu: Ai intervenit o dată când a trebuit să iau tronul.
Seraphina: Liana, discuţia asta o s-o avem altă dată.
CITEȘTI
Moștenitoarea Tronului: Iubire sau Ură
Fantasy~O singură alegere îţi poate schimba viaţa, dar te poate şi distruge.~ A ales Iadul. A ales binele prietenilor săi în locul binelui său. Acum e singură într-o lume rece şi plină de ură. Totul e în întuneric, exact ca inima ei. Şi-a rev...