{Rose}
Een meisje trekt de deur ineens los.
'Hoi ik ben Eva!' Roept ze me enthousiast toe terwijl ze me knuffelt.
Van schrik blijf ik even stil staan. Ze laat gelukkig al snel los.
'Ik ben Rose.' Zeg ik dan.
'Ben jij mijn nieuwe kamergenootje?!' Gaat ze enthousiast verder.
'Jupp...' Meldt Jack.
Ik kijk Jack verschrikt aan. Moet ik bij zo'n druk iemand slapen?!
Jack begint te lachen.
'Succes he!' Hij geeft me een knipoog en draait daarna om en loopt weg.
Ik slaak een zucht.
'Kom snel binnen!' Roept Eva enthousiast.
Langzaam strompel ik de kamer binnen met al mijn koffers. Het is groot en mooi.
Eva wil me alles laten zien.
'Hier slaap ik en jij mag dan hier slapen. Hier is jou kledingkast en je badkamer is hier.'
Ze wijst me alles aan en het gaat me allemaal wat snel. Op een gegeven moment komen we weer terug in het kleine woonkamertje.
'Jij bent altijd zo vrolijk of niet?' Vraag ik aan Eva.
'Ik ben gewoon blij dat ik er een kamergenootje bij heb!' Zegt ze vrolijk.
Ik moet lachen en trek haar in een knuffel. Ze is best aardig.
'Zal ik je even helpen met je koffers uitpakken en de boel een beetje inrichten?' Vraagt Eva.
'Ja dat zou heel erg fijn zijn! We kunnen daarna samen wel een serie kijken.' Bied ik aan.
'Oh ja! Dan gaan we wel naar Riverdale kijken he?' Vraagt Eva.
'Ohmygosh dat is mijn lieverlingsserie!' Roep ik enthousiast.
'Van mij ook!' Zegt Eva blij.
Samen lopen we naar de kledingkast met mijn koffers en al kletsende over Riverdale pakken we de koffers uit.
{Jack}
Ik gooi mijn kamerdeur open en loop naar binnen. Ik pak pils uit de koelkast en plof op de bank naast m'n vrienden.
'Zo zo, een goede dag?' Vraagt Bruse.
'Of heeft hij weer eens beet.' Voegt Kay er aan toe.
Ik haal mijn schouders op.
'Wie is het deze keer Johnson?' Vraagt Kay.
'Die nieuwe.' Antwoord ik simpel.
'Ik hoorde dat haar ouders facking rijk zijn en in New York wonen.' Zegt Bruse.
Ik denk na. En een meisje die niet lelijk is en ze is ook nog eens rijk.
'Dat verdient extra punten!' Schreeuwt Bruse.
Precies waar ik aan dacht...
'Boys, deze is voor mij.' Vertel ik ze.
Bruse die net nog heel enthousiast zat ploft weer terug in de bank. Hij slaakt een zucht.
'Ajoh jij hebt niks te klagen man, je had gister nog een goeie uit de club gescoord.' Zegt Kay.
'I know, I know Maar ik heb heb die punten echt nodig.' Jammert Bruse.
'De volgende is weer voor jou.' Vertel ik hem.
Hij knikt en loopt dan naar de koelkast om ook bier te halen.
{Rose}
Eva en ik hebben inmiddels al een paar afleveringen gekeken en het is tijd voor avondeten. We hadden eerder al besloten om pizza te bestellen dus dat hebben we dan ook al gedaan.
'Ik loop wel even naar beneden en haal de pizza's wel op.' Meld ik voordat ik de deur dichtgooi.
Ik hoor nog een zachte doei en vervolg mijn weg naar beneden. Ik zie de deur in zicht en loop snel door. Oh, wat heb ik een trek! Ineens voel ik twee handen op mijn heupen en wordt meegesleurd en tegen de muur gedrukt. Ik kijk omhoog, recht in de ogen van... Jack?!
'Hallo schoonheid.' Zegt hij zwoel.
Ik kijk hem boos aan.
'Als ik dankzij jou koude pizza krijg dan krijg je klappen.' Zeg ik kwaad.
'Je bent sexy als je boos bent.' Zegt hij zwoel verder.
'Serieus wat moet je Johnson?' Zeg ik nu meer vervelend dan boos.
Hij buigt zich naar mijn oor toe en fluistert dan zacht...
'Ik wil jou.'
Ik krijg kippenvel van zijn warme adem in mijn nek.
Hij ziet het en begint te grijnzen.
'Zo te zien wil jij mij ook wel. He, dit is makkelijker dan ik dacht!' Gaat hij simpel verder.
'Ho even, dat dacht ik niet!' Zeg ik kwaad.
'Toch niet prinses?' Vraagt hij nep verbaasd.
'Natuurlijk niet, druif!' Echt wat een sukkel.
JE LEEST
Do you dare to play?
RomanceJack houdt van spelletjes, geniepige spelletjes... Het spel is heel simpel. win je is er niks aan de hand en mag je met Jack naar het bal, maar owee als je verliest. Dan ben je 1 nacht van Jack. Rose Murphy is nieuw op school. Ze is een stoer meisj...